Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Servicii de consultanță privind elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Servicii de consultanță privind elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale
INFORMAŢIE GENERALĂ
FEDRA RM este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în luna august 2015. Misiunea FEDRA RM este de a imbunătăṭi şi a ridica nivelul de trai al personelor cu autism, prin activităṭi de lobby şi advocacy, promovarea drepturilor acestora, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.
În perioada anilor 2019-2021, FEDRA RM implementează Proiectul „Servicii mai bune în autism”, cu suportul Reprezentanței IM SWEDISH DEVELOPMENT PARTNER.
Unul din obiectivele stabilite pentru perioada 2020-2021 prevede elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către APL de nivelul al doilea. Legislația în vigoare a Republicii Moldova conține prevederi privind posibilitatea contractării de către autoritățile publice a serviciilor sociale furnizate de OSC-uri, însă nu există un mecanism clar și coerent, aplicat în special pentru contractarea de către APL a serviciilor prestate de OSC-uri.
În acest context, FEDRA RM în cadrul proiectului „Servicii mai bune în autism” angajează consultant în domeniul finanțe pentru elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către Primăria municipiului Chișinău.
VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU
Activitățile sunt planificate pentru perioada iunie – noiembrie 2021.
CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL FINANȚELOR PUBLICE:
- Studii superioare;
- Experiență în domeniul finanțării serviciilor sociale;
- Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
- Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
- Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități bune de lucru în echipă.
PROCEDURA DE APLICARE:
Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze:
- CV-ul Consultantului (Persoană fizică/juridică)
- Oferta Tehnică, care va conține planul de lucru
- Oferta Financiară, care va conține costul pentru o zi de lucru cu toate taxele incluse.
Documentele pot fi expediat până la data de 01 iunie 2021 la: oficiu.fedra@gmail.com cu mențiunea „Servicii consultanță mecanism contractare socială”.
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









