Cerere de ofertă pentru achiziția de materiale de vizibilitate

Asociația Obștească Centrul de Asistență Socio-Medicală la Domiciliu „CASMED”, în parteneriat cu AO „Pro Cooperare Regională”, cu susținerea financiară a Uniunii Europene, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova”, implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), anunță concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția de materiale de vizibilitate.

Necesitatea

Conform contractului de finanțare în cadrul acestui proiect, este prevăzută realizarea de materiale de vizibilitate pentru a fi distribuite beneficiarilor de granturi,  partenerilor,  participanților la diverse evenimente, precum seminare, ședințe, organizate în perioada de desfășurare a proiectului.

Obiective

Prezenta cerere de ofertă vizează achiziția de materiale de vizibilitate.

Vă rugăm să ne transmiteți ofertele de preț per produs cu lista de prețuri in lei moldovenești, la cota TVA de 0%, pentru produsele de mai jos:

Nr. crt.

Denumire produs

Cantitate

Specificații solicitate

1.    

Hanorace:

70 bucăți

  • Hanorac unisex, culoarea albă/bej;
  •  Dimensiuni: S-XL;
  • Material: bumbac 80% și poliester 20 %;
  • Cu șnur de reglare la glugă în culoarea hanoracului și buzunar tip marsupiu;
  • Pe partea din față vor fi înserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi elaborată de către prestator).

2.    

Sticla pentru apă:

70 bucăți

  • Volum: 0,5-0,8 l;
  • Material: plastic;
  • Ergonomic, recipientul are o formă ușor de apucat.
  • Plină sau goală, sticla rămâne vertical în picioare.
  • Se închide ermetic;
  • Nu conține elemente nocive;
  • Rezistență ridicată la lovituri și daune
  • Pe partea din față vor fi înserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor).

3.    

Sacoșe din pânză:

4200 bucăți

  • Culoarea stofei –bej/albă
  • Stofă: bumbac calitativ, 145g/mp
  • Dimensiuni: 380x420mm
  • Mânere: Lungimea 700 mm
  • Greutatea susținută:cel puțin 10-12 kg
  • Pe partea din față vor fi inserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor).

4.    

Agenda

70 bucăți

  • Anul 2022;
  • Dimensiuni: A5 (150X210 mm);
  • Cu pagini datate;
  • O pagină - o zi, sâmbătă şi duminică pe o singura pagina;
  • Bloc informativ;
  • Harta Moldovei, Europei;
  • Hârtia de înaltă calitate, albă 70 g/mp;
  • colţuri perforate detasabile;
  • semn de carte;
  • Pe partea din față vor fi înserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi elaborată de către prestator).

5.    

Chipiu/

șapcă

500 bucăți

  • Chipiu cu o margine colorată și cu cataramă reglabilă,
  •  Culoare: albă/bej
  • Stilul: Unisex;
  • Material: bumbac 100% de densitate înaltă;
  • Mărime: onesize (adulți);
  • Pe partea din față vor fi înserate logo-urile/ mențiunile necesare conform regulilor de vizibilitate ale finanțatorului (macheta va fi pusă la dispoziție de achizitor).

Limba de redactare a ofertei: limba română.

Termenul limită de prezentare a ofertelor– 25 aprilie 2021, ora 17.00.

Perioada de valabilitate a ofertelor: până la 12.05.2021, inclusiv. 

Oferta financiară și tehnică semnată şi ştampilată se va transmite prin e-mail la adresa casmed.eusuport@gmail.com până la data limită, ofertele transmise după data și ora limită nu vor fi luate în considerare.

Atribuirea contractului se va face prin aplicarea criteriului cel mai bun raport calitate-preț”, cu respectarea cerinţelor tehnice.

Livrarea se va face în termen de maxim 10 zile de la data transmiterii comenzii ferme către furnizor, la sediul AO „CASMED”, str. Mircea cel Bătrîn 81, of.51, mun. Bălți, între orele 9.00 -17.00.

Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul, în perioada de evaluare a ofertelor, de a solicita o mostră din produsele ofertate, în vederea verificării caracteristicilor tehnice minime din prezenta invitaţie, precum şi a aspectului, fără nici o implicaţie financiară din partea autorităţii. Mostrele vor fi puse la dispoziţie în termen de maxim 24 de ore de la solicitarea în scris a autorităţii contractante. În cazul în care mostrele nu sunt conforme produselor solicitate, oferta depusă va fi descalificată.

Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0 69 560 259, sau la adresa de e-mail: casmed.eusuport@gmail.com, persoana de contact Natalia Postolachi.

 


Distribuie prietenilor:



Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.