Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de ofertă pentru achiziția de materiale de vizibilitate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească Centrul de Asistență Socio-Medicală la Domiciliu „CASMED”, în parteneriat cu AO „Pro Cooperare Regională”, cu susținerea financiară a Uniunii Europene, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova”, implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), anunță concurs de selectare a ofertelor pentru achiziția de materiale de vizibilitate.
Necesitatea
Conform contractului de finanțare în cadrul acestui proiect, este prevăzută realizarea de materiale de vizibilitate pentru a fi distribuite beneficiarilor de granturi, partenerilor, participanților la diverse evenimente, precum seminare, ședințe, organizate în perioada de desfășurare a proiectului.
Obiective
Prezenta cerere de ofertă vizează achiziția de materiale de vizibilitate.
Vă rugăm să ne transmiteți ofertele de preț per produs cu lista de prețuri in lei moldovenești, la cota TVA de 0%, pentru produsele de mai jos:
|
Nr. crt. |
Denumire produs |
Cantitate |
Specificații solicitate |
|
1. |
Hanorace: |
70 bucăți |
|
|
2. |
Sticla pentru apă: |
70 bucăți |
|
|
3. |
Sacoșe din pânză: |
4200 bucăți |
|
|
4. |
Agenda |
70 bucăți |
|
|
5. |
Chipiu/ șapcă |
500 bucăți |
|
Limba de redactare a ofertei: limba română.
Termenul limită de prezentare a ofertelor– 25 aprilie 2021, ora 17.00.
Perioada de valabilitate a ofertelor: până la 12.05.2021, inclusiv.
Oferta financiară și tehnică semnată şi ştampilată se va transmite prin e-mail la adresa casmed.eusuport@gmail.com până la data limită, ofertele transmise după data și ora limită nu vor fi luate în considerare.
Atribuirea contractului se va face prin aplicarea criteriului cel mai bun raport calitate-preț”, cu respectarea cerinţelor tehnice.
Livrarea se va face în termen de maxim 10 zile de la data transmiterii comenzii ferme către furnizor, la sediul AO „CASMED”, str. Mircea cel Bătrîn 81, of.51, mun. Bălți, între orele 9.00 -17.00.
Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul, în perioada de evaluare a ofertelor, de a solicita o mostră din produsele ofertate, în vederea verificării caracteristicilor tehnice minime din prezenta invitaţie, precum şi a aspectului, fără nici o implicaţie financiară din partea autorităţii. Mostrele vor fi puse la dispoziţie în termen de maxim 24 de ore de la solicitarea în scris a autorităţii contractante. În cazul în care mostrele nu sunt conforme produselor solicitate, oferta depusă va fi descalificată.
Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la telefon: 0 69 560 259, sau la adresa de e-mail: casmed.eusuport@gmail.com, persoana de contact Natalia Postolachi.
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








