Asociația Obștească Servicii Sociale Durabile anunță concurs cu privire la achiziție a 3 Laptopuri și sistem Windows 10
Distribuie prietenilor:
CAIET DE SARCINI
Privind achiziția a 3 laptopuri și Windows 10
- GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare conțin:
Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ştampilei.
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 24 noiembrie 2020.
Data limită de depunere a ofertelor: 29 noimbrie 2020
- OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziționarea: 3 laptopuri și windows 10
- SPECIFICAŢII TEHNICE
Laptop
| Producator procesor | Minim Intel Core i3 | |
Diagonala display | Minim 15" | ||
Frecvența Procesor (Ghz) | 1,3-4,0 | ||
Capacitatea memoriei RAM | Minim – 8 GB | ||
Tip unitate stocare: | HDD+SSD | ||
Capacitate stocare (GB) | Minim 256 | ||
Tip placa video | Integrată | ||
Wi-Fi | Da | ||
Slot pentru card | Da | ||
Cameră web | Da | ||
Garanţie | luni 24 | ||
Sistem de operare | Windouws | 10 | |
|
Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.
3.2. Livrare
- a) Produsul va fi livrat in condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
- b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
- c) Documente care însoțesc livrarea: certificat de garanție.
- d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.
3.3. Garanție si service după vânzare
- a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
- b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
- c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
- PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
- • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 24 noiembrie 2020.
Data limită de depunere a ofertelor: 29 noiembrie 2020
- MODALITĂŢI DE PLATĂ
- • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
Prețul va fi indicat cu TVA COTA ZERO (TVA 0%).
- PRECIZĂRI FINALE
- • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 068921273, [email protected])
- • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.