CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Asociația de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic din Peresecina solicită oferte comerciale pentru achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop pentru serviciul social Casa Comunitară din s. Zorile și s. Lucașeuca r-ul Orhei
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
29/10/2020

Asociația de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic din Peresecina solicită oferte comerciale pentru achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop pentru serviciul social Casa Comunitară din s. Zorile și s. Lucașeuca r-ul Orhei

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

CAIET DE SARCINI

Privind achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop

  1. GENERALITĂŢI

Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.

 

Ofertele de participare conțin:

Ofertele trebuie să conțină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ștampilei.

Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 7 zile de la data lansării concursului.

 

  1. OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIȚIE

Achiziționarea: 2 laptopuri, 2 genți pentru laptop.

 

  1. SPECIFICAŢII TEHNICE

Laptop

 

 

 

Producator procesor

Minim Intel Core i3

Diagonala display

Minim 15.6"

 Frecvența Procesor (Ghz)

1,3-4,0

Capacitatea memoriei RAM

Minim – 8 GB

Tip unitate stocare:

HDD+SSD

Capacitate stocare (GB)

Minim 256

Tip placa video

Integrată

Wi-Fi

Da

Slot pentru card

Da

Cameră web

Da

Sistem de operare

Windows 10 instalat

Garanţie

luni  24

Geantă laptop

Număr de compartimente

2

Mîner de transportare

Da

 Centura p/u transportare

Da

Tip fixare

Fermoar

 

 

Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.

3.2. Livrare

  1. a) Produsul va fi livrat în condițiile menționate în contractul de achiziţie.
  2. b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
  3. c) Documente care însoțesc livrarea: certificate de calitate, certificat de garanție.
  4. d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.

 

3.3. Garanție si service după vânzare

  1. a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
  2. b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
  3. c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.

 

  1. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
  • • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 7 zile din data publicării anunțului pe civic.md.
  1. MODALITĂŢI DE PLATĂ
  • • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.

 

  1. PRECIZĂRI FINALE
  • • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Rachieru Ana ( date de contact 069136752, anisoararachieru1@gmail.com)
  • • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
  • • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.

Ofertele se vor transmite până pe dat de 15.11.2020 ora 17.00

  • • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.

 

 

 



Articol precedent: Tender no. 83483382 for contracting services of designing and implementing communication and PR activities tailored to Moldova’s EU integration process related to negotiation Chapters 23 and 24 Precedent Articolul următor: Cerere de ofertă: elaborarea unui material video Următor
  • A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
  • Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
  • Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
  • OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
  • Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md