- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Asociația de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic din Peresecina solicită oferte comerciale pentru achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop pentru serviciul social Casa Comunitară din s. Zorile și s. Lucașeuca r-ul Orhei
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CAIET DE SARCINI
Privind achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop
- GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare conțin:
Ofertele trebuie să conțină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ștampilei.
Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 7 zile de la data lansării concursului.
- OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIȚIE
Achiziționarea: 2 laptopuri, 2 genți pentru laptop.
- SPECIFICAŢII TEHNICE
|
Laptop
|
Producator procesor |
Minim Intel Core i3 |
|
|
Diagonala display |
Minim 15.6" |
||
|
Frecvența Procesor (Ghz) |
1,3-4,0 |
||
|
Capacitatea memoriei RAM |
Minim – 8 GB |
||
|
Tip unitate stocare: |
HDD+SSD |
||
|
Capacitate stocare (GB) |
Minim 256 |
||
|
Tip placa video |
Integrată |
||
|
Wi-Fi |
Da |
||
|
Slot pentru card |
Da |
||
|
Cameră web |
Da |
||
|
Sistem de operare |
Windows 10 instalat |
||
|
Garanţie |
luni 24 |
||
|
Geantă laptop |
Număr de compartimente |
2 |
|
|
Mîner de transportare |
Da |
||
|
Centura p/u transportare |
Da |
||
|
Tip fixare |
Fermoar |
||
|
|
|||
Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.
3.2. Livrare
- a) Produsul va fi livrat în condițiile menționate în contractul de achiziţie.
- b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
- c) Documente care însoțesc livrarea: certificate de calitate, certificat de garanție.
- d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.
3.3. Garanție si service după vânzare
- a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
- b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
- c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
- PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
- • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 7 zile din data publicării anunțului pe civic.md.
- MODALITĂŢI DE PLATĂ
- • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
- PRECIZĂRI FINALE
- • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Rachieru Ana ( date de contact 069136752, anisoararachieru1@gmail.com)
- • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
Ofertele se vor transmite până pe dat de 15.11.2020 ora 17.00
- • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









