Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins pentru colectarea ofertelor de preț pentru produse de birou cu monaj inclus
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea organizației: A.O. Asociația părinților persoanelor cu dizabilități ”Eternitate”
Adresa: s. Obreja Veche, r-nul Fălești
Numărul de telefon: 062187830
Adresa de e-mail și de internet a organizației: eternitate.falesti@outlook.com
Respectiva cerere se referă la proiectul ,,Traiul în comunitate – Viață de calitate’’ finanțat din fondurile Uniunii Europene, co-finanțat și implimentat de Fundația Soros Moldova în Parteneriat cu Keystone Human Services International Moldova, Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei și Alianța Organizațiilor pentru Persoanele cu Dizabilități din RM.
OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
- Achiziționarea produselor de mobilier;
- Livrarea și montarea mobilierului;
Lista unităților de mobilier, inclusiv specificațiile tehnice, sunt descrise în Caietul de sarcini.
Ofertele de preturi vor fi depuse electronic la adresa: eternitate.falesti@outlook.com
Termenul de valabilitate a ofertelor: 14 zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
Prețul va fi indicat cu TVA COTA ZERO (TVA 0%).
Data limită de depunere a ofertelor: 05 noimbrie 2020
Alte informații relevante:
La evaluarea ofertelor vor fi luate în considerație termenul de livrare, termenul de garanție, prețul, etc.
Oferta trebuie să includă:
Oferta financiară (Contul spre plată) în corespundere cu parametrii tehnici, numele prenumele conducătorului, adresa, telefon, rechizitele bancare, semnătura și ștampila.
Livrarea pe adresa : s. Obreja Veche, r-nul Fălești
Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.
Director de proiect Ludmila Jalbă
- "Ma Implic, Phase 2" project is looking for a team of 3 Consultants (Technical Operation & Maintenance Expert, Institutional & Managerial Expert, and Legal Expert)
- BNM angajează Economist principal, responsabil de controlul financiar
- Public Institution “Environmental Projects National Implementation Office”, BTR2/NC6 Project Implementation Unit Vacancy Announcement
- Project Manager (NPSA-10), Flood Management Project - UNDP Moldova
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția conformitate
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





