Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de ofertă pentru achiziționarea unui Laptop
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) anunță concurs deschis pentru achiziționarea unui calculator de tip laptop, necesar pentru implementarea proiectului „Împreună pentru educație de calitate”, finanțat de Liechtenstein Development Service (LED).
Cererea de oferte este publică, adresată tuturor agenților economici eligibili.
Cerințe față de ofertant:
- să fie înregistrat în Republica Moldova,
- specializat în vânzarea tehnicii și a echipamentului din domeniul TI
Dosarul de aplicare va conține:
- Oferta comercială ce va include descrierea bunului propus și caracteristicile tehnice (poate fi indicat și un link cu imaginea produsului oferit și alte detalii), prețul unitar în MDL cu toate taxele incluse, termenul de livrare și termenul de garanție. Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Oferta va fi valabilă 30 de zile calendaristice de la data limită de depunere a ofertelor;
- Certificatul de înregistrare al Companiei/ Licență (copie);
- Datele de contact (adresa, telefon de contact, e-mail) și datele bancare ale companiei/ofertantului.
Criteriile de selectare a ofertantului vor fi:
- dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
- corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
- raport preț/calitate;
- termeni restrânși de livrare;
- livrare gratuită în or. Chișinău.
Specificații tehnice/ parametri tehnici:
Condițiile tehnice de mai jos sunt considerate minimale și obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.
|
Memorie Ram |
Capacitate memorie - 16GB |
|
Tip memorie - DDR4 RAM |
|
|
Procesor |
Tip procesor Intel® Core™ i5-8265U |
|
Frecventa procesor (Ghz) -1.6 - 3.9 |
|
|
Număr nuclee -4 |
|
|
Soft Preinstalat |
Windows 10 |
|
Ecran |
Dimensiune ecran (inch) - 15.6 |
|
Rezoluție - 1920 x 1080 |
|
|
Garanție |
Minim - 24 Luni |
Termenul limită de depunere a ofertelor:
Ofertele/dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 22 iulie, ora 18:00 la adresa de e-mail coordonator@aliantacf.md. Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.
Achitarea
Achitarea se va efactua în MDL prin transfer în contul bancar indicat de ofertant în factura de plată.
- Termen extins privind selectarea serviciilor de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- BNM angajează Economist/ă principal/ă, responsabil/ă de elaborarea modelelor economice
- UCIPE (Proiectul PEEM) Specialist Aspecte Sociale și Implicarea Părților Interesate
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack Developer)
- Request for Expressions of Interest - Civil Works Engineer within PIU EQIP NORLD
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






