Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selecție de oferte pentru realizarea unui instrument de notificare (aplicație mobilă)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Proiectul „Comunicare Strategica si suport pentru mass-media", finantat de Uniunea Europeana, invită persoanele interesate – IT specialiști sau companii IT - să depună cereri de oferte pentru proiectarea și dezvoltarea unui instrument de notificare (aplicație mobilă). Realizarea instrumentului va fi gestionata de catre Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), în cadrul proiectului.
Scop: Dezvoltarea și lansarea unei aplicații mobile menite să notifice cititorii cu privire la credibilitatea conținuturilor site-urilor web. Aplicația mobilă va extrage datele de pe platformă web/bază de date privind site-urile respective, actualizată trimestrial.
Cerințe speciale față de aplicația mobilă:
- Va fi accesibilă pe platforme multiple pentru sistemele Android și iOS;
- Datele livrate de aplicație vor fi actualizate automat;
- Interfața va fi în limba română cu posibilitatea de a include și alte limbi;
- Accentul pe simplicitate și design atractiv;
- Aplicația va fi configurată în versiunea Alpha, iar după ajustările finale, va fi livrată în versiune Beta.
Durata contractului: 25 mai - 25 iunie 2020.
Calificări necesare:
- Experiență în inovații în domeniul platformelor și aplicațiilor mobile.
- Experiență în elaborarea de aplicații în format Android și iOS.
- Abilitatea de a lucra în termene de timp restrânse.
- Flexibilitate.
Dosarul va include:
- CV_urile persoanelor individuale sau portofoliul companiei.
- Certificatul de înregistrare a companiei.
- Portofoliul clienților.
- Conceptul aplicației:
(a) descrierea aplicației mobile;
(b) bugetul – calculat pe baza numărului de zile de lucru propus și rata pe zi exprimată în lei moldovenești (inclusiv taxe);
(c) perioada de implementare – numărul de zile de lucru necesare pentru dezvoltarea produsului solicitat.
Evaluarea dosarelor:
Experiența ofertanților – 20%
Conceptul – 50%
Oferta financiară – 30%
Dosarele vor fi expediate la adresa: ngogu@ijc.md. Termenul-limită: 20 mai 2020, orele 18.00.
Informații suplimentare pot fi solicitate la nr. de telefon 022 234236.
CJI își rezervă dreptul să contacteze doar candidații selectați pentru interviuri.
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








