Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea unui expert/unei experte în domeniul fiscal pentru elaborarea raportului analitic cu privire la serviciile de îngrijire a copilului la locul de muncă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) anunţă lansarea competiţiei deschise pentru selectarea unui expert/unei experte în domeniul fiscal pentru elaborarea raportului analitic cu privire la serviciile de îngrijire a copiilor la locul de muncă. Raportul este elaborat în cadrul programului „Abilitarea Economică a Femeilor”, ce este implementat de Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare în cooperare cu Entitatea Națiunilor Unite pentru Femei (UN Women), finanțat de către Guvernul Suediei și UN Women.
Descrierea proiectului:
Obiectivul proiectului ”Abilitarea Economică a Femeilor” este consolidarea capacităților Parlamentului și Guvernului în elaborarea și implementarea legilor, politicilor și serviciilor cu impact pozitiv asupra venitului femeilor și angajării decente a acestora, și să recunoască, să reducă și să redistribuie munca neremunerată de îngrijire.
Obiectivul concursului:
Obiectivul este selectarea unui expert/unei experte în domeniul fiscal pentru participarea în elaborarea raportului analitic cu privire la serviciile de îngrijire a copilului la locul de muncă.
Context:
În contextul implementării Strategiei naționale pentru asigurarea egalității între femei și bărbați, cât și a Strategiei naționale de ocupare a forței de muncă, care își propun să diminueze inegalitățile privind ocuparea femeilor și bărbaților în câmpul muncii, Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale în colaborare cu UN Women Moldova și Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare au convenit întru elaborarea unui Regulament privind crearea serviciilor alternative de îngrijire a copiilor la locul de muncă.
Ca urmare, echipa CPD a elaborat analiza cadrului legislativ privind oportunitățile de creare a astfel de servicii la locul de muncă, care urmează a fi completată cu standarde minime sanitare, cu setul minim de activități și norme necesare din punct de vedere educațional, cât și cu recomandările din punct de vedere fiscal privind deschiderea serviciilor alternative de îngrijire a copiilor la nivel de întreprindere.
Sarcinile concrete includ:
- Elaborarea mecanismului privind deducerea fiscală a cheltuielilor angajatorilor pentru serviciile alternative de îngrijire a copiilor ce sunt acordate persoanelor angajate (crearea/funcționarea/contractarea la persoane terțe) (serviciile a se vedea în tabelul ce urmează);
- Analiza experiențelor internaționale și naționale privind deductibilitatea fiscală a cheltuielilor privind serviciile alternative de îngrijire a copiilor la nivel de întreprindere.
Număr maxim de zile de lucru: 20 zile
Raportul comprehensiv va fi elaborat în colaborare cu o echipă de 4 experți din domeniile juridic, educațional și sanitar. Acesta va fi lansat prin intermediul unui eveniment public, inclusiv o conferință de presă.
Plata pentru serviciile prestate: Persoana selectată va activa prin contract de prestare servicii, fiind remunerată prin virament bancar în MDL, după livrarea următoarele produse:
|
Produsul livrat |
Data Limită |
|
Schița Raportului de Analiză aprobat de echipa CPD |
15 martie 2020 |
|
Raportul Final de Analiză |
03 aprilie 2020 |
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare în domeniul: economic/contabil/ fiscal (Obligatoriu);
- Experiență în elaborarea și livrarea studiilor calitative de analiză;
- Experiență în elaborarea rapoartelor similare de analiză prin prisma fiscalității;
- Abilităţi excelente de comunicare (în special, expunere clară în scris) și prezentare.
Candidații interesați vor expedia la adresa de e-mail: Ermolenco Alexandra al.ermolenco@gmail.com şi
Rodica Ivașcu rodica.ivascu@gmail.com următoarele:
- CV-ul;
- Lista studiilor elaborate și livrate (Ataşat model);
- Metodologia de lucru privind sarcinile propuse;
- Oferta financiară, remunerarea estimată în MDL, inclusiv taxele (va fi completat modelul din Anexa 3);
- Declarația de Integritate a CPD ( Anexa 4).
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 03 martie 2020.
Persoană de contact: Alexandra Ermolenco, e-mail: al.ermolenco@gmail.com tel. 022-23-70-89.
Pentru mai multe detalii, vedeți Termenii de referință: http://progen.md/files/6421_tor_expert_in_domeniul_fiscalitatii.docx
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









