Context: Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunță extinderea concursului de oferte în vederea selectării unei/unor companii (organizații) care să furnizeze și instaleze sisteme de iluminare în cadrul proiectului „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale” implementat de Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) în perioada 1 februarie - 31 decembrie 2025.

Scopul proiectului: consolidarea capacității autorităților locale de a implementa politici publice eficiente și bugete transparente, prin utilizarea datelor despre populație și prognozelor demografice.

Obiectivul concursului: Procurarea și instalarea sistemelor de iluminare destinat APL din or. Cimișlia, beneficiară din cadrul proiectului: „Consolidarea guvernării bazate pe date demografice fiabile și dezagregate pentru autoritățile centrale și locale”.

Detaliile privind specificațiile tehnice sunt prezentate în Anexa 1 de mai jos.

Rezultate așteptate: Compania selectată va presta serviciile specificate conform condițiilor solicitate de Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CPD).

  1. DOSARUL DE APLICARE va include în mod OBLIGATORIU următoarele elemente:
  • Copia certificatului de înregistrare;
  • Copia certificatului/certificatelor care confirmă proveniența echipamentului;
  • Oferta financiară, în MDL, la cota zero TVA – actele privind aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere vor fi expediate furnizorului selectat;
  • Oferta financiară va include și prețul pentru livrare.
  • Condițiile/termenii de garanție;
  • Imagini al sistemelor de iluminare propus în oferta financiară;
  • Declarația de Integritate semnată (Anexa 2 de mai jos).

*Termenul de livrare va fi stabilit de fiecare companie/organizație pentru fiecare echipament în parte, de comun acord cu furnizorul selectat, dar nu va depăși 30 de zile calendaristice din momentul semnării contactului.

MODUL DE ÎNTOCMIRE A OFERTELOR FINANCIARE: Oferta financiară va conține, în mod OBLIGATORIU data, semnătura conducătorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare şi datele de contact ale aplicantului (adresă, telefon fix, telefon mobil, e-mail, numele deplin al persoanei de contact). Modelul ofertei financiare a se vedea în Anexa 1 a acestui document.

(!) Oferta financiară nesemnată, fără dată şi ştampilă nu va fi valabilă.

Termenul de valabilitate a ofertelor este de 30 zile.

  1. CERINȚE MINIME DE CALIFICARE:

Pentru a se califica, furnizorul aplicant trebuie să aibă cel puțin doi ani de activitate în domeniul serviciilor solicitate.

  • CRITERII DE EVALUARE:
  • Oferta financiară va fi evaluată în baza principiului celui mai mic preț dintre ofertele tehnice acceptabile, dar și calitatea sistemelor de iluminare propuse;
  • Corespunderea specificațiilor tehnice propuse cu cele solicitate în Anexa 1 a prezentului document;
  • Disponibilitatea în stoc a articolelor și unităților solicitate;
  • Termenii și condițiile de garanție propuse.

A se vedea Anexa 3.

*CPD își rezervă dreptul de a selecta una sau mai multe companii pentru furnizarea bunurilor solicitate în acest document!!!

**Companiile incluse în Lista de interdicție a operatorilor economici ai Agenției de Achiziții Publice https://tender.gov.md/ro/lista-de-interdictie nu vor fi acceptate la concurs și vor fi descalificate.

  1. PLATA PENTRU SERVICIILE PRESTATE

CPD va efectua plățile prin virament bancar, după recepționarea bunurilor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL).

Perioada de executare a contractului decembrie 2025.

  1. INSTRUCȚIUNI PRIVIND DEPUNEREA DOSARULUI DE APLICARE:
    1. Ofertele însoțite de toate documentele, parte a dosarului de aplicare, vor fi expediate doar în format electronic la adresele de email: cristina.cpd@gmail.com.
    2. Subiectului mesajului va indica numele companiei și denumirea cererii de oferte, după modelul:

         ”Denumirea Companiei - Oferta sisteme de iluminare și instalare

  1. Termenul limită de prezentare a ofertelor este 1 decembrie 2025.

Pentru informații suplimentare:

ANEXA 1

MODELUL OFERTEI FINANCIARE

Data înaintării ofertei financiare:    

                                                           

N

Item

Specificaţii

U.m

Cant.

Preț unitar, MDL,

TVA 0%

Suma totală, MDL,

TVA 0%

Disponibil în stoc
(Da/Nu)

Lot  1. Orașul Cimișlia

1.1

Montarea cablu

Montarea cablu cu sectiune pina la 6 mm

m

200

1.2

Mantare tub

Mantare tub gofrat cu diamerru pînă la 32mm

Buc

200

1.3

Forare Montare

Forare Montare doza pentru prize

Buc

21

1.4

Săparea și turnarea fundațiilor de beton pentru piloni

Saparea și turnarea fundațiilor de beton pentru piloni

Buc

8

1.5

Montare panou

Montare panou intern pina la 48 mod

buc

1

1.6

Cheltuieli de asigurări sociale

24%

%

24

1.7

Cablu

CABLU VVGngLS 3*1.5 STOC

M

80

1.8

Cablu

Cablu VVGngLS 3*2,5/18

M

120

1.9

Cablu

Cablu VVGngLS 3*6

M

7

1.11

Tub gofrat

Tub gofrat D=16750N cu sonda

M

200

1.12

Tub gofrat

Tub gofrat D=2O 7S0N negru cu sonda

M

7

1.13

Cutie p-u automate

CUTIE PU AUTOMATE SRV-P 24 MODULE lNTERIOR PLASTIC

Buc

1

1.14

Întrerupător

Întreruptor automat IEK VA47-29 /1P/C16A   230 -400V

Buc

4

1.15

Întrerupător

Întrerupător automat IEK VA47-29/1P/B10A 400V

Buc

3

1.16

Separator

Separator de sarcina BH-32 25A 2P

Buc

1

1.17

Întrerupător

Întrerupător automat VA47-29/1P/C20A

Buc

1

1.18

Întrerupător

Întreruptor diferențial IEK AVDT32 B 30mA 20 A 2P 220 - 240 V

Buc

2

1.19

Cutie p-u prize

Cutie pentru prize si intrer. 10190 D=6O H=62mm

Buc

21

1.20

Cheltuieli de transport

Serv

1.21

Beneficiu de deviz

Serv

1.22

Cheltuieli electro-montare

serv

 

A se confirma:

- oferta financiară este valabilă 30 zile.

- termenul de garanție_________ zile

 

Numele Prenumele: ________________                                                           Semnătură: _______________

 

 

L.S.

În cazul în care oferta financiară nu va fi datată, semnată şi ştampilată, aceasta nu va fi considerată valabilă.

 

 

 

Anexa 2.

 

DECLARAȚIE DE INTEGRITATE

pentru furnizorii de servicii şi bunuri

Prin prezenta, ________________________________________________________, reprezentată de către

                                                              (denumirea furnizorului/furnizoarei)

__________________________________________________________ declară pe propria răspundere, că:

                              (funcţia, numele şi prenumele)

 

  • nu va fi implicat(ă) în comiterea de infracţiuni, evaziune fiscală, acte conexe corupţiei sau fapte de comportament corupţional;
  • nu va fi implicat(ă) în obţinerea unor avantaje (ne)patrimoniale nejustificate;
  • nu va primi/oferi cadouri sub formă de bunuri sau servicii de la/către Beneficiar care pot influenţa decizia Beneficiarului sau furnizorului;
  • nu va participa la activități frauduloase care duc la un câștig personal sau pentru Beneficiar;
  • nu va încuraja şi falsifica documentele, inclusiv ajustarea neoficială post-factum semnării acestora;
  • nu va tolera conflictul de interes şi va anunţa imediat Beneficiarul despre aceasta;
  • nu va divulga date cu caracter personal, fără acordul prealabil al Beneficiarului;
  • nu va accepta şi încuraja mişcări băneşti fără documente de suport autentificate prin semnătură şi ştampilă (contract, cont de plată, facturi, act de predare-primire etc.);
  • nu va accepta şi încuraja plata remunerării nedeclarate fiscal;
  • nu va încuraja şi accepta lucrul cu mijloace băneşti sub formă de cash.

Mă angajez să raportez imediat Beneficiarului orice situaţie sau posibilă situaţie de fraudă şi să declar orice modificare apărută în legătură cu cele menționate mai sus, la adresa de e-mail: cpd.integritate@gmail.com.

Sunt conştient(ă) că nerespectarea declaraţiei de integritate şi generarea situaţiilor de fraudă pot conduce la rezilierea imediată a contractului încheiat între părţi, cheltuielile fiind suportate de partea vinovată.

Data____________________________

Semnătura  _________________________

Anexa 3.

 

GRILA DE EVALUARE

Nr

Criterii

Punctaj maxim

Companie 1

Companie 2

Companie 3

Punctaj

Comentarii

Punctaj

Comentarii

Punctaj

Comentarii

1

Corespunderea specificațiilor tehnice

40

2

Termeni de garanție

20

3

Oferta financiară

40

Total

100

 

 

 

 

 

 

*Punctajul pentru ofertele financiare vor fi calculate  in  baza următoarei formule:
P= Pmax*Cmin/C, unde
P – Punctajul acumulat de companie
P max  – punctajul maxim pentru criteriul dat
C min – suma propusă în cea mai mică ofertă financiară
C – suma propusă în ofertă financiară

Organizații vizate: