Cerere de OFERTĂ

 

Pentru achiziția uneltelor și instrumentelor de mecanizare

 

Titlul proiectului: Proiectul Livada Moldovei/ Fruit Garden of Moldova (finanțat de Banca Europeană de Investiții).

Autoritatea contractantă: Unitatea Consolidată pentru Implementarea și Monitorizarea Programului de Restructurare a Sectorului Vitivinicol (UCIMPRSVV).

 

Data: 24 septembrie 2025

Nr. procedură: TOOLS_SVETLAI_2025

În atenția: Furnizori de utilaje și unelte mecanice

Stimați ofertanți,

Proiectul Livada Moldovei vă invită să depuneți ofertele de preț (scutit de TVA) privind Furnizarea de  unelte de lucru pentru dotarea Centrului Tehnico-Didactic în Mecanică Agricolă din cadrul Colegiului Tehnic Agricol din Svetlii, Republica Moldova, achiziție desfășurată în cadrul Componentei INVESTIȚII ÎN INFRASTRUCTURĂ a Proiectului "Livada Moldovei".

 

Ofertele trebuie să conțină obligatoriu 100% din articolele solicitate, conform Tabel 1:

 

Tabel 1:

No

Specificatii minime solicitate

Imagine simbol (exemplu)

Cantitate

1

Cărucior pentru scule cu 7 sertare

Număr sertare: 7, de dimensiuni variate

Include set de 338 piese scule diverse

Structură metalică rezistentă, finisaj durabil

Mânere laterale ergonomice pentru transport facil

Roți pivotante, inclusiv 2 cu frână pentru stabilitate

Dimensiuni aproximative: 760 x 460 x 910 mm (L x l x h)

 

3 buc

2

Set de capete de impact

Tip: Capete de impact 1/2" cu 6 colțuri adânci

Total piese: 15 bucăți

Mărimi variate (10–32 mm)

Material: oțel crom-vanadiu, tratat anticoroziv

Tip chei: tubulare cu capete hexagonale

Include adaptor pentru clichet

Organizator plastic robust pentru depozitare și transport

 

1 buc

3

Set de capete de impact

Tip: capete de impact 1/2" cu lungime de 200 mm

Total piese: 24 bucăți

Tip bituri: TORX, HEX, SPLINE, RIBE

Material: oțel crom-vanadiu, tratat termic

Ambalaj: organizator/plăcuță din plastic pentru depozitare și transport

 

1 buc

4

Set de chei cu profil divizat

Tip: chei divizate, profil 6‑colț

Mărimi chei 3/8″: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm (10 buc.)

Mărimi chei 1/2″: 21, 22, 23, 24, 26, 27 mm (6 buc.)

Total piese: 16

Material: oțel legat JTC, tratat anticoroziv

 

1 buc

5

Set universal de scule

Set scule 1/4", 3/8" și 1/2"

Total articole: 222

Capetele tubulare, biții și accesoriile fabricate din oțel aliat CrV de înaltă calitate

Clichetele cu 72 de dinți sunt fabricate din oțel aliat CrMo

Setul vine într-o carcasă bicoloră cu încuietori și balamale metalice

 

2 buc

6

Set de chei tubulare

Set de scule 1/4" și 1/2"

Total articole: 144

Capetele tubulare, biții și accesoriile fabricate din oțel aliat CrV de înaltă calitate

Clichetele cu 72 de dinți sunt fabricate din oțel aliat CrMo

Setul vine într-o carcasă bicoloră cu încuietori și balamale metalice

 

2 buc

7

Set de chei combinate

Tip: chei combinate (cap deschis + inel)

Dimensiuni: 6-32 mm

Total piese: 26

Conform standardului DIN 3113

Ambalaj: geantă textilă cu agățătoare pentru depozitare verticală

 

3 buc

8

Mâner tip T cu cardan

Lungime totală: 600 mm

Antrenare: pătrat 1/2"

Tip: mâner în T cu articulație (cardan)

Material: oțel aliat tratat termic, rezistent la torsiune

 

1 buc

9

Mâner telescopic cu articulație 1/2"

Antrenare: pătrat 1/2"

Tip: mâner cu balama (articulație)

Lungime reglabilă: 450 – 600 mm

Mâner cauciucat antialunecare

Material: oțel aliat crom-vanadiu, tratat termic

 

1 buc

10

Mâner tip L 3/4"

Antrenare: pătrat 3/4"

Formă: L la 90°

Lungime totală: 450 mm

Material: oțel crom-vanadiu, tratat anticoroziv

Utilizare: pentru lucrări cu forță mare de strângere/deblocare

Compatibil cu capete tubulare de 3/4"

 

1 buc

11

Set extractor rulmenți (30–75 mm)

Conține două extractoare: pentru diametre 30–50 mm și 50–75 mm

Sistem de demontare: grindă tip H cu șuruburi

Utilizare: pentru extragerea rulmenților în aplicații tehnice și auto

Dimensiuni set: aprox. 375 × 315 × 55 mm

 

1 buc

12

Extractor rulmenți cu 3 bacuri

Configurație: 3 bacuri pentru prindere sigură

Capacitate maximă de prindere: 200 mm lățime

Adâncime maximă de extragere: 175 mm

Filet: trapezoidal pentru ajustare precisă

Material: oțel aliat crom-vanadiu, rezistent și durabil

 

1 buc

13

Set chei tubulare impact

Tip: capete de impact cu tuburi adânci

Adâncime de 3/4"

Dimensiuni: 19, 21, 22, 24, 26, 27, 29, 30, 32, 33, 35, 36, 38, 41 mm

Număr piese: 14

Material: oțel rezistent, tratat termic

Ambalaj: carcasă din plastic pentru depozitare și transport

 

1 buc

14

Set chei pentru filtre de ulei

Total piese: 30

Material: oțel de înaltă calitate, durabil

Antrenare: pătrat 3/8" cu reducție la 1/2" inclusă

Dimensiuni chei: între 60 și 120 mm

Ambalat într-o cutie compactă, pentru depozitare și transport facil

 

 

1 buc

15

Cadă colectare ulei

Capacitate volumetrică: 18 litri

Destinație: colectarea uleiului uzat în ateliere și service-uri

Echipată cu orificiu de scurgere pentru golire facilă

Mânere ergonomice pentru manipulare comodă

Gură de scurgere curbată la 45° pentru un flux optim

 

3 buc

16

Cadă spălare piese cu pompă electrică

Capacitate rezervor: 75 litri

Circulație continuă a soluției de curățare apoase și alcaline

Alimentare: 220 V, cu control simplu printr-un buton

Construcție robustă și durabilă, asigurând stabilitate

Utilizare pentru curățare fizică și chimică a pieselor auto

 

1 buc

17

Cărucior manual

Capacitate portantă: până la 300 kg
Suprafață de încărcare: 900 x 600 mm, cu grosime 0,5 mm
Dimensiuni pliat: 900 x 600 x 275 mm
4 roți, dintre care 2 pivotante cu frână
Roți din material TPR rezistent și durabil
Mâner tub din oțel, robust și ergonomic
Suprafață antiderapantă pentru stabilitatea încărcăturii

 

 

1 buc

18

Cărucior mobil cu rafturi

Capacitate portantă: până la 110 kg

Trei niveluri pentru organizarea uneltelor și accesoriilor

Dimensiuni suprafață raft: 730 x 384 x 80 mm

Rafturi fabricate din spumă EVA, rezistentă

4 roți, dintre care 2 pivotante

Roți din PVC durabil, pentru susținerea greutății și mobilitate

 

3 buc

19

Banc de lucru pliabil
multifuncțional 7 în 1

Cadru robust din aluminiu, picioare reglabile pe înălțime (52 și 78 cm)

Blat din plastic durabil, cu marcaje în cm, inci și grade, și găuri pentru cleme de fixare

Include 3 prize integrate 230V-16A pentru alimentarea uneltelor electrice

Roți pivotante și mâner pliabil pentru transport facil

Funcții multiple: banc de lucru, suport tăiere, pat mecanic auto, schelă/platformă, scară pliantă, cărucior platformă și cărucior depozit

Capacitate portantă variabilă între 150 și 330 kg, în dependență de funcție

Design compact, ușor de pliat și depozitat

 

1 buc

20

Banc de lucru fără dulapuri, 1,8 m

Dimensiuni blat: 1800 x 620 mm

Înălțime de lucru: 850 mm

Grosime blat: 25 mm OSB rezistent la umiditate

Capac blat: oțel galvanizat, grosime 2 mm

Construcție robustă din tablă de oțel, finisaj electrostatic polimeric, rezistent la coroziune și zgârieturi

 

3 buc

21

Dulap pentru scule cu pereți perforați

Dimensiuni: Lățime 800 mm, Adâncime 500 mm, Înălțime 1800 mm

Număr rafturi: 4 bucăți, capacitate încărcare 80 kg/raft

Structură robustă din tablă de oțel, acoperire polimerică prin pulverizare

Uși cu încuietoare pentru securitate

Greutate totală: 68 kg

 

2 buc

22

Cheie de impact fără fir 3/4"

Voltaj baterie: 18 V (Li-ion, 6,0 Ah)

Antrenare pătrat: 3/4" cu știft de blocare

Cuplu maxim de strângere: 1000 Nm

Cuplu maxim de rupere: 1300 Nm

Motor fără perii pentru eficiență și durabilitate crescută

Viteze multiple: 0-950 / 1600 / 1900 rpm și 0-2300 curse/min

Greutate: 3,05 kg (unealtă), 4,57 kg (set complet)

Design ergonomic, mecanism de impact cu reacție redusă

 

1 buc

23

Cheie dinamometrică 1/2"

Interval de lucru: 60–330 Nm

Antrenare pătrat: 1/2"

Mecanism cu clichet de precizie,
72 dinți

Precizie de ajustare: ±3%

Funcționare reversibilă (stânga/dreapta)

Construcție din oțel aliat crom-vanadiu, rezistent și durabil

 

1 buc

24

Polizor unghiular fără fir

125 mm

Alimentare: 18 V (2 x baterii Li-ion 5,0 Ah)

Motor fără perii, eficient și durabil

Diametru disc: 125 mm

Viteză de rotație: până la 8000 rpm

Filet ax: M14 x 2.0

Piuliță de strângere cu cheie

Funcție de pornire ușoară

Echipat cu două baterii, încărcător, mâner lateral, cheie de service și cutie de transport

 

1 buc

25

Mașină de găurit/înșurubat fără fir

Alimentare: 18 V (2 x baterii Li-ion 1,5 Ah)

Viteză: 0–400 / 0–1400 rot/min (2 trepte mecanice)

Cuplu maxim: 42 Nm (moale 24 Nm)

Reglare cuplu: 16 trepte + funcție de găurire

Mandrină rapidă: 1,5 – 13 mm

Capacitate de găurire: 13 mm în oțel, 36 mm în lemn

Dimensiuni: 221 x 83 x 240 mm

Include: 2 baterii, încărcător, carcasă de transport

 

1 buc

26

Targă mobilă pentru mecanici auto

Construcție ergonomică din plastic rezistent, 6 roți pentru mobilitate sporită sub autovehicul

Capacitate maximă de încărcare:
127 kg

Dimensiuni: 1010 x 475 x 130 mm

Greutate: 5,0 kg

 

1 buc

27

Scaun mobil  pentru mecanici

Scaun cu roți pentru mecanic auto, deplasare ușoară în atelier

Sarcină maximă suportată: 130 kg

Spațiu de depozitare integrat sub șezut

Design compact și funcțional

 

 

3 buc

28

Cadru mobil cu coloană și cutie

de viteze

Cadru pe roți, mobil, cu structură robustă

Dotat cu cutie de viteze pentru acționare

Capacitate maximă de încărcare:
500 kg

Dimensiuni aproximative: 930 x 610 x 1015 mm

Greutate totală: 67 kg

 

1 buc

29

Presă hidraulică 30 cu acționare manuală și pedală

Forță maximă: 30.000 kg (30 t)

Acționare dublă: manuală și cu pedală

Cursă piston: 135 mm

Cadru reglabil pe înălțime, deplasare orizontală a cilindrului

Dimensiuni generale: 1810 × 690 × 160 mm

Fereastră de lucru: 530 × 980 mm

Dotată cu manometru și platformă ajustabilă

Greutate totală: 148 kg

 

1 buc

30

Cric hidraulic pentru transmisie

Capacitate de ridicare: 1000 kg

Înălțime minimă: 210 mm

Înălțime maximă de ridicare: 780 mm

Dimensiuni: 950 x 520 x 220 mm

Greutate totală: 75 kg

Utilizat pentru montarea/demontarea transmisiilor și cutiilor de viteze

 

1 buc

31

Macara pliabilă pentru  garaj

Capacitate de ridicare: 2000 kg

Braț extensibil: 2300 mm

Dimensiuni: 1568 x 1800 x 1040 mm

Greutate totală: aprox. 103 kg

Construcție pliabilă, destinată manipulării motoarelor și altor componente grele

 

1 buc

32

Cric hidraulic pneumatic cu troleu

Capacitate de ridicare: 35 tone

Interval înălțime de ridicare: 245 – 490 mm

Lungimea bazei cricului: 570 mm

Lățime totală: 330 mm

Greutate proprie: 50 kg

Tip cilindru: 1 cilindru + șurub de reglare

 

1 buc

33

Cric pneumatic cu trei perne

Capacitate de ridicare: 3.500 kg

Interval înălțime de ridicare: 150 – 400 mm

Presiune de lucru: 6 – 12 bari

Număr de perne pneumatice: 3

Greutate proprie: 18 kg

Dotat cu mâner extins pentru manevrare facilă

Sistem de stabilizare verticală a poziției pistoanelor

 

1 buc

34

Compresor cu piston

Capacitate rezervor: 180 litri

Alimentare electrică: 380 V

Puterea motorului: 7,5 kW

Număr de cilindri: 3 bucăți

Presiune maximă de ieșire: 8 bari

Debit de aer furnizat: 900 l/min

Consumul de aer: 1.250 l/min

 

1 buc

35

Rolă furtun aer 8/12 mm

Lungime furtun: 15 metri

Diametru interior/exterior furtun: 8 mm / 15 mm

Presiune de lucru: 15 bari; presiune maximă: 60 bar

Material furtun: poliuretan armat cu fir de poliester

Material corp rolă: oțel

Conector: eliberare rapidă, filet interior 1/4"

Temperatură de funcționare: -15°C până la +60°C

Rezistență: la combustibili, lubrifianți, umiditate și uzură

 

1 buc

36

Suport înalt cu șurub

Capacitate de susținere: 12 tone

Înălțime minimă: 710 mm

Înălțime maximă: 1.065 mm

Sistem de reglare: șurub mecanic

Greutate totală: 26,5 kg

 

4 buc

37

Endoscop video digital

Diametrul camerei: 5,5 mm; tip cameră: CMOS, rezoluție 2 MP

Ecran: LCD TFT color, 4,3", rezoluție 1920×1080 (Full HD)

Format imagine/video: JPG și AVI, rezoluție 1920×1080

Distanță focală: 4 – 100 cm; unghi vizualizare: 70°

Iluminare: 6 LED-uri albe, 3 niveluri de luminozitate

Sondă semirigidă de 1 metru, rezistentă la ulei și benzină

Protecție IP67 pentru cameră; ecran protejat anti-zgârieturi

Funcții: captură foto/video, redare, rotire imagine 360°, meniu în limba română sau rusă

Alimentare: baterie litiu-ion 2600 mAh, timp operare continuă până la 3 ore

Dimensiuni: 265 x 265 x 70 mm; greutate: 0,65 kg

 

1 buc

38

Stand de testare a generatorului

Testează generatoare și demaroare de 12/24 V (până la 1000 W), cu sau fără regulatoare integrate

Permite verificarea echipamentelor electrice auto: ștergătoare, întrerupătoare, etc.

Alimentare: 380 V, motor trifazat 2 CP, transmisie cu curea „V” și
„Poli V”

Echipat cu voltmetru 0–40 V și ampermetru 50-0-50 A (cu zero central)

Ampermetru dedicat testării demaroarelor: 0–1000 A

Reglare continuă a turației motorului pentru simularea diferitelor regimuri

Reostat de sarcină 200 W (14 V) pentru testare generatoare sub încărcare

Panou frontal cu comutatoare, indicatori luminoși și protecții

Alimentare auxiliară de la baterie 12/24 V (bateria nu este inclusă)

Protecție la suprasarcină: întrerupător automat 50 A și protecții de siguranță cu microîntrerupător

 

1 buc

39

Kit de diagnosticare a sistemului

de răcire

Utilizare: testarea sistemului de răcire al autovehiculelor pentru detectarea scurgerilor

Include pompă manuală și capace de testare compatibile cu diverse modele auto

Număr total de piese în set: 19

Material: plastic durabil și rezistent la uzură (Nylon 66)

Conectori și adaptoare specializate pentru o gamă largă de mărci auto, inclusiv Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Ford, Toyota, Audi, Volvo, Peugeot și altele

Ambalaj: trusă compactă, ușor de transportat și depozitat

 

1 buc

40

Stetoscop electronic pentru detectarea zgomotului

Instrument sensibil pentru identificarea zgomotelor caracteristice ale componentelor defecte

Include stetoscop, microfon pentru spații greu accesibile și căști

Echipat cu 4 senzori cu cablu de 4,8 mm și 8 cleme de cablu

Sondă metalică pentru inspecții precise

Alimentare: 2 baterii de 9V incluse

Dimensiuni: 350 x 125 x 380 mm; greutate: 2,588 kg

Utilizare: detectarea zgomotelor din motor, transmisie, supape, rezervor combustibil și radiator, inclusiv în timpul testelor rutiere

 

1 buc

41

Termometru cu infraroșu

Interval de măsurare temperatură: -30 ... +550 °C

Precizie: ±3,0% (-50 până la 0 °C); ±1,5% (0 până la 600 °C)

Rezoluție optică: 12:1

Alimentare: 9 V

Dimensiuni: 193 x 47 x 126 mm

Greutate: 0,313 kg

Indicator laser pentru țintire precisă și iluminare de fundal a afișajului

Design ergonomic pentru utilizare confortabilă

Utilizare: măsurarea temperaturii radiatorului, anvelopelor, frânelor, țevilor de eșapament, sistemului de aer condiționat și componentelor motorului

 

1 buc

 

Livrarea completa (transportare, descarcare, montare) și instalarea integrala a tuturor pieselor de de utilaje și accesoriilor va fi efectuata de către Furnizor și vor fi incluse în prețul bunurilor. Termen de garanție- 12 luni.

2.         E obligatoriu să licitați pentru toate articolele enumerate în Tabel 1. Ofertele vor fi evaluate pentru toate articolele solicitate și contractul atribuit ofertantului ce a prezentat oferta tehnic conformă și cu cel mai mic preț total evaluat.

Ofertele incomplete (pe elementele de listă și/sau cantitățile și/sau serviciile de instalare adiacente) vor fi descalificate. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a contracta și modifica cantitățile inițiale cu +/- 25%, în dependență de bugetul disponibil.

3.         Oferta dumneavoastră, conform formularelor atașate (Anexele 1 și 2 la prezenta Cerere de ofertă) trebuie depusă într-un plic sigilat la următoarea adresă:

Unitatea Consolidată de implementare și monitorizare a programului de restructurare a sectorului vitivinicol (UCIMPRSVV)

Calea Basarabiei, 18, etaj 2 (cladirea galbena),

Chișinău, Republica Moldova, MD-2023

În atenția: Radu Voicu, Director Executiv Interimar al UCIMPRSVV

4.         Oferta, în limba engleză sau română, trebuie să fie însoțită de specificații tehnice detaliate relevante fiecare articol din listă.

5.         Termenul limită de depunere a ofertelor (la adresa indicată in pct.3) este: ora 13:00, 08 octombrie 2025.

6.         Ofertele prin mijloace electronice NU sunt acceptabile.

7.         Ofertele se vor depune în conformitate cu instrucțiunile de mai jos și în conformitate cu Contractul atașat (pentru modelul de Contract, consultați Anexa 2 la această Cerere de ofertă).

(i) PREȚURILE: Ofertele vor fi depuse în MDL sau EUR.

(ii) EVALUAREA OFERTELOR: În cazul primirii ofertelor în diferite valute, ofertele evaluate a fi  conforme cu specificațiile tehnice vor fi evaluate prin compararea prețurilor lor prin convertirea în MDL, în baza cursului de schimb oficial publicat de Banca Națională a Moldovei la data deschiderii ofertelor.

La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina, pentru fiecare propunere, prețul evaluat prin ajustarea ofertei de preț și efectuarea oricăror corecții pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:

(a) în cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și cele în litere, va prevala suma în litere;

(b) în cazul în care există o discrepanță între tariful unitar și totalul articolului rezultat din înmulțirea tarifului unitar cu cantitatea, va prevala tariful unitar cotat. Dacă un Furnizor refuză să accepte corecția, oferta sa va fi respinsă.

(iii) ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Atribuirea va fi făcută ofertantului care oferă cel mai mic preț evaluat și care îndeplinește specificațiile tehnice și financiare solicitate. Ofertantul câștigător va semna un Contract conform modelului de contract anexat și termenii și condițiile de furnizare/executare.

(iv) VALABILITATEA OFERTEI: Ofertele dumneavoastră trebuie să fie valabile pentru o perioadă de minim șaizeci (60) de zile din ziua deschiderii ofertelor, indicat în Punctul 5 al prezentului Cereri.

8.         Informații suplimentare pot fi obținute de la:

Departamentul Achiziții,

Unitatea Consolidată pentru Implementarea și Monitorizarea Programului de Restructurare a Sectorului Viticol (UCIMPRSVV) office@winemoldova.md

Telefon birou: (+373) 22 260906, (+373) 78812211;

9.         Vă rugăm să confirmați la e-mailul indicat mai sus primirea acestei invitații și dacă veți depune sau nu oferta de preț.

10. Prețurile cotate de Ofertant nu vor fi supuse ajustărilor pe parcursul executării Contractului. Notă: Serviciile și bunurile care sunt achiziționate în baza Contractului de Finanțare nr. (Serapis) 2014-0041, semnat între Guvernul Republicii Moldova și Banca Europeană de Investiții, sunt scutite de taxe de import, TVA și de plata taxelor vamale, conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 246 din 08 aprilie 2010 (Publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova, din 2017, nr. 73-77 art. 195), anexa 2.

11.       Limitarea daunelor/pierderilor:

Această Cerere de ofertă nu constituie o obligație. Nu se va încheia niciun acord în urma depunerii propunerilor/ofertelor. Proiectul/Autoritatea Contractantă NU ESTE OBLIGAȚIONATĂ SĂ ÎNCHEIE NICIUN ACORD DE NICIUN FEL, ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ CERERE, cu excepția cazului în care Proiectul/Autoritatea Contractantă execută și livrează un acord scris aprobat de Proiect/Autoritatea Contractantă..

            Prin depunerea unei oferte, Ofertantul este de acord că, în nicio circumstanță, nu va solicita daune care depășesc o sumă echivalentă cu costurile rezonabile suportate de Ofertant în pregătirea ofertei sale, pentru aspecte legate de orice acord sau privind procesul competitiv și, prin depunerea unei propuneri, Ofertantul renunță la orice pretenție de pierdere a profiturilor dacă nu se încheie niciun acord cu Ofertantul.

Proiectul/Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a respinge orice ofertă (inclusiv propunerea cu cel mai mic cost); Proiectul/Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula această licitație în orice moment, fără a oferi explicații (cu sau fără inițierea unui nou proces de licitație în locul acesteia).

{a fi inclus antetul companiei/ofertantului }

Anexa 1.

ITQ No: # LAB_SVETLAI_2025

 

 

Terms and Conditions of Supply

Denumire proiect: Livada Moldovei (Fruit Garden of Moldova)

Autoritatea contractantă: UCIMPRSVV

 

Stimați Domni, Doamne,

În conformitate cu solicitarea Dvs ITQ # EQUIP_SVETLII_2025,  vă prezentăm următoarea

 

OFERTĂ de PREȚ:

 

1.         Prețuri si livrabile:

 

Tabel 1

Nr d/o

Descriere

Cantitate

Preț unitar, [valută]

Total,

[valută]

 

1

Cărucior pentru scule cu 7 sertare

3 buc

     

2

Set de capete de impact

1 buc

     

3

Set de capete de impact

1 buc

     

4

Set de chei cu profil divizat

1 buc

     

5

Set universal de scule

2 buc

     

6

Set de chei tubulare

2 buc

     

7

Set de chei combinate

3 buc

     

8

Mâner tip T cu cardan

1 buc

     

9

Mâner telescopic cu articulație 1/2"

1 buc

     

10

Mâner tip L 3/4"

1 buc

     

11

Set extractor rulmenți (30–75 mm)

1 buc

     

12

Extractor rulmenți cu 3 bacuri

1 buc

     

13

Set chei tubulare impact

3 buc

     

14

Set chei pentru filtre de ulei

1 buc

     

15

Cadă colectare ulei

3 buc

     

16

Cadă spălare piese cu pompă electrică

1 buc

     

17

Cărucior manual

1 buc

     

18

Cărucior mobil cu rafturi

3 buc

     

19

Banc de lucru pliabil multifuncțional 7 în 1

1 buc

     

20

Banc de lucru fără dulapuri, 1,8 m

3 buc

     

21

Dulap pentru scule cu pereți perforați

2 buc

     

22

Cheie de impact fără fir 3/4"

1 buc

     

23

Cheie dinamometrică 1/2"

1 buc

     

24

Polizor unghiular fără fir 125 mm

1 buc

     

25

Mașină de găurit/înșurubat fără fir

1 buc

     

26

Targă mobilă pentru mecanici auto

1 buc

     

27

Scaun mobil pentru mecanici

3 buc

     

28

Cadru mobil cu coloană și cutie de viteze

1 buc

     

29

Presă hidraulică 30 cu acționare manuală și pedală

1 buc

     

30

Cric hidraulic pentru transmisie

1 buc

     

31

Macara pliabilă pentru  garaj

1 buc

     

32

Cric hidraulic pneumatic cu troleu

1 buc

     

33

Cric pneumatic cu trei perne

1 buc

     

34

Compresor cu piston

1 buc

     

35

Rolă furtun aer 8/12 mm

1 buc

     

36

Suport înalt cu șurub

4 buc

     

37

Endoscop video digital

1 buc

     

38

Stand de testare a generatorului

1 buc

     

39

Kit de diagnosticare a sistemului de răcire

1 buc

     

40

Stetoscop electronic pentru detectarea zgomotului

1 buc

     

41

Termometru cu infraroșu

1 buc

     
 

Livrarea completa (transportare, descarcare, montare) și instalarea integrala a tuturor utilajelor și accesoriilor va fi efectuata de către Furnizor și vor fi incluse în prețul bunurilor. Termen de garanție - minim 12 luni.

 
 

TOTAL ofertă (valuta)

 
               

       Notă: În caz de discrepanță între prețul unitar și totalul derivat din prețul unitar, prețul unitar prevalează.

Toate prețurile trebuie indicate 0% TVA și fără alte taxe.

 

2.         Prețuri fixe Prețurile indicate mai sus sunt ferme și fixe și nu sunt supuse niciunei ajustări în timpul executării contractului. Cantitățile/cantitățile finale ale comenzii pot fi ajustate de către Cumpărător cu +/-25%.

3.         Program de livrare: Livrarea și instalarea trebuie finalizate în termen de 30 de zile lucrătoare de la data semnării contractului. Toate bunurile achiziționate trebuie să fie noi și să nu fie utilizate până acum.

4.         Plata: Pentru Furnizorii locali (rezidenți ai Republicii Moldova), plata pentru Bunuri și Servicii se va face în MDL. Plata se va efectua în termen de maximum 20 de zile lucrătoare, de la primirea facturii fiscale.

5.         Garanție solicitată pentru bunurile livrate: 12 luni;

 

  1. Instrucțiuni de livrare, ambalare și marcare:

Furnizorul va transporta bunurile contractate la locația beneficiarului final. Vor fi incluse în prețul bunurilor din Tabel 1, conform acestei Cereri (ITQ). Mai multe detalii sunt indicate în Anexa 1.

  1. Neexecutarea Contractului: Cumpărătorul poate anula Contractul dacă Furnizorul nu reușește să livreze Serviciile și Serviciile, în conformitate cu termenii și condițiile de mai sus, chiar si cu un preaviz de 21 de zile dat de Cumpărător, fără a suporta nicio răspundere față de Furnizor.
  1. Declarația de Integritate de mai jos este obligatoriu de a fi semnată de ofertant:

            Covenant of Integrity to UCIMPRSVV from the Bidder:

We, hereby declare and covenant, on our behalf and on that of our joint venture partners, if any, for #TOOLS_SVETLAI_2025 managed by UCIMPRSVV (the “Contract”), that neither we nor anyone, including any of our directors, employees, agents or subcontractors for the Contract, acting on our behalf with due authority or with our knowledge or consent or facilitated by us (together, the “Associated Entities and Persons”), nor any of our parent, subsidiary or affiliate companies,

  • have engaged in any Prohibited Conduct[1] in connection with the tendering process, nor will we or the Associated Entities and Persons engage in such Prohibited Conduct during the execution of the Contract;
  • are listed or otherwise subject to EU/United Nations sanctions; [2]
  • are the subject of a current decision of exclusion by the European Investment Bank;
  • during the 5 (five) years immediately preceding the date of this Covenant, have been convicted in any court or sanctioned[3] by any authority (irrespective of whether such conviction or sanction is still in force) of any offence on grounds comparable to Prohibited Conduct in connection with a tendering process or any provision of works, goods or services; or
  • are excluded or subject to enforcement actions or otherwise sanctioned[4] by the EU institutions or bodies, or any multilateral development bank,[5] on grounds comparable to Prohibited Conduct, or have been under such exclusion, enforcement action or sanction the effectiveness of which ceased no more than 5 (five) years immediately preceding the date of this Covenant.

  We will immediately inform you if any instance described under (i) to (v) above in respect of us or any of the Associated Entities and Persons comes to the attention of any person in our organization having responsibility for ensuring compliance with this Covenant at any time during the tendering process and, if successful, during the Contract.

   We further declare and covenant that, if successful, neither us nor any of the Associated Entities and Persons will act in contravention of EU/United Nations sanctions during the execution of the Contract.

   If applicable, we provide below the details of all convictions, exclusions or other sanctions, exclusion/sanctions proceedings, and/or enforcement actions, listed above under paragraphs (i) to (v), in respect of us or any of the Associated Entities and Persons, together with details of the measures taken, or to be taken, to ensure that no Prohibited Conduct is committed in connection with the tendering process or with the execution of the Contract (if not applicable, please indicate not applicable in the table below):

 

Name of entity

Details of disclosure

Measures taken or to be taken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   We, or any of the Associated Entities and Persons, have paid, or will pay, the following commissions, gratuities or fees with respect to the tendering process or execution of the Contract [insert complete name of each recipient, its full address, the reason for which each commission, gratuity or fee was paid, or will be paid, and the amount and currency of each such commission, gratuity or fee]:

 

Name of recipient

Address

Reason

Amount

 

 

 

 

 

 

 

 

   For the duration of the tendering process and, if we are successful, for the duration of the Contract, we will appoint and maintain in office an officer who shall be a person reasonably satisfactory to you and to whom you shall have full and immediate access, having the duty, and the necessary powers, to ensure compliance with this Covenant.

   We grant UCIMPRSVV, the European Investment Bank, and any persons appointed by it and/or any authority or European Union institution or body having competence under European Union law, the right to (i) visit the sites, installations and works, (ii) interview our representatives and any other relevant person and (iii) inspect and copy our books and records in connection with the tendering process or the Contract, and we shall require our Associated Entities and Persons with knowledge of the Contract to respond to questions from the European Investment Bank and to provide to it any information or documents necessary for the investigation of allegations of Prohibited Conduct.

   We agree to preserve our books and records and ensure that the books and records of the Associated Entities are preserved generally in accordance with applicable law but in any case for at least 6 (six) years from the date of tender submission and, in the event we are awarded the Contract, at least 6 (six) years following the date of substantial performance of the Contract. We shall ensure that in any agreements with Associated Entities concerning the execution of the Contract provisions to the effect of this paragraph are included.

    We acknowledge that any failure to comply with the obligations under this Covenant of Integrity (including any omission or misrepresentation, made knowingly or recklessly, of a past conviction, exclusion, other sanction or enforcement action), or any unauthorised amendment to the Covenant, may be considered a breach of the EIB Group Anti-Fraud Policy and thus result in the rejection of our tender for the Contract and/or cause the initiation of exclusion proceedings by the EIB against us and/or any of the Associated Entities and Persons.

SIGNED by a duly authorized representative with the requisite power and authority to sign on behalf of its company and, in the case of a joint venture, on behalf of each member thereof:

 

Date:                          _______________________________

Name of company:     _______________________________

Name of signatory:    _______________________________

Position of signatory: _______________________________

Signature:                 ________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa  2.

ITQ # TOOLS_SVETLAI_2025

{model}

CONTRACT

Contract Nr.   TOOLS_SVETLAI_2025                                              Data:________________, 2025

Numele ofertantului……………. adresa, tel, Email:… ,reprezentată de  ……………… “FURNIZOR”, pe de o parte,  

și

„Unitatea Consolidată pentru Implementarea şi Monitorizarea Programului de Restructurare a Sectorului Vitivinicol” (UCIMPRSVV) cu adresa juridică:  or. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 162, Tel: (+373) 260901; 069176027; 078812200, Email: office@winemoldova.md 

Reprezentat de Radu Voicu, Director Executiv,

 “CUMPĂRĂTOR”, pe de altă parte, au încheiat următorul contract:

1. SUBIECTUL CONTRACTULUI

FURNIZORUL se angajează să presteze şi Cumpărătorul se angajează să procure Bunurile indicate în specificaţiile Contractului „BUNURILE” (Anexa 1)  în termenii şi condiţiile stipulate de prezentul Contract. Acest contract este valabil până la 31.12.2024.

2. CALITATEA BUNURILOR

Calitatea BUNURILE trebuie să corespundă Specificaţiilor Tehnice indicate în Anexa 1 si Anexa 2 a prezentului Contract.

  1. PREŢUL CONTRACTULUI

3.1. Preţurile Bunurilor sunt stabilite în {valuta} şi indicate în specificaţia Contractului.

3.2. Suma totală a Contractului este {suma}.

  1. TERMENII ŞI CONDIŢIILE DE LIVRARE

4.1 FURNIZORUL va livra BUNURILE și Bunurile incidente în termeni conform Anexa 1. Livrarea/prestarea se face la adresa/beneficiar final:

-  Colegiul Tehnic Agricol din Svetlâi, str. Lenin 22, com. Svetlîi, Comrat.

 

4.2 BUNURILELE vor fi însoţite de următoarele documente:

  • Act(e) primire-prestare;
  • Factura, semnată şi ştampilată;
  • Certificat de garanție pentru bunurile livrate (12 luni din data livrării și instalării);

4.3 Dacă termenii de livrare nu sunt respectaţi, FURNIZORUL va plăti pagubele în mărime de 0.5% din preţul fiecărei unităţi a BUNURILOR nelivrate, pentru fiecare zi de întârziere şi până la 10 % din suma Contractului stabilită în p. 3.2 mai sus.

5. PLATA

CUMPĂRĂTORUL efectuează plata pentru „BUNURI” (Anexa 1), in MDL la rata oficiala de schimb EUR/MDL stabilita de către Bancă Naționala a Moldovei la ziua eliberarii facturii fiscale, in modul următor:

- 20% (douazeci procente) din suma contractului, avans, în termen de 20 zile lucrătoare, în baza Contului / Invoice emis de Furnizor;

80% (optzeci procente) din suma bunurilor livrate (confirmat prin Act de predare primire a bunurilor livrate și de acceptare a calității tuturor bunurilor si serviciilor adiacente livrate/prestate de Furnizor, semnat de Cumpărător, Beneficiarul Final si Furnizor), în termen de 20 zile lucrătoare, in baza facturii fiscale eliberate de către FURNIZOR;

6. CONDIŢIILE ACCEPTĂRII BUNURILE

Acceptarea în cazul prezentului Contract înseamnă prezentarea de către FURNIZOR a unui set complet de documente de expediţie şi a unui protocol de acceptare din partea CUMPĂRĂTORULUI. Orice costuri la care va fi supus CUMPĂRĂTORUL din cauza documentelor incorecte remise de FURNIZOR, se vor face din contul celui din urmă.

 

7. ARBITRARE

7.1 Toate disputele care pot să apară în legătură cu prezentul Contract vor fi aplanate prin negocieri de către Părţile implicate.

7.2 Dacă Părţile nu pot soluţiona disputa sau neînţelegerile din timpul negocierilor, atunci aşa dispută va fi adresată pentru analiză şi aplanare instantei de judecata, in conformitate cu legislatia Rep. Moldova.

7.3 Acest Contract se va supune legilor Republicii Moldova.

8. FORŢELE MAJORE        

Parțile se scutesc de răspundere pentru ne-îndeplinirea parţiala sau totala a obligaţiilor conform prezentului Contract daca a intervenit o forţa majora : avarie, incendiu, inundaţii sau cutremur de pământ, război, acte nelegitime ale terţelor persoane in funcţii, intrarea in vigoare a actelor legale de interzicere directa sau indirecta a activităţilor, ce pot împiedica derularea prezentului Contract, ce pot provoca in general lichidarea Părţilor ca persoane juridice sau a altor circumstanţe ce au apărut după semnarea prezentului Contract ce nu depind de buna voinţa a Părţilor. In acest caz termenii de îndeplinire a obligaţiilor conform prezentului Contract se vor deplasa proporţional timpului pe parcursul căruia au existat forte majore. În caz ca aceste circumstanţe funcţionează mai mult de 3 (trei) luni, părţile au dreptul de a rezilia prezentul Contract si nici una din Părţi nu va avea dreptul de a cere careva compensaţii pentru pierderi de la Partea opusa. Faptul de intervenire sau dispariţie a situaţiei Forţele Majore se va confirma de un act legal emis de un organ autorizat de stat.

9 ALŢI TERMENI ŞI CONDIŢII

9.1 Orice schimbări sau amendamente la prezentul Contract vor intra în forţă doar când vor fi făcute în formă scrisă şi semnate de reprezentanţi autorizaţi ai ambelor Părţi. Toate amendamentele şi anexele constituie o parte integrantă a prezentului Contract, în cazul în care sunt făcute în formă corectă.

9.2 Dacă se consemnează de ambele Părţi, un item din Anexa 1 poate fi înlocuit de un altul egal sau mai ieftin decât cel care se înlocuieşte, cu condiţia că acesta este echivalent din punct de vedere tehnic sau chiar superior celui înlocuit.

9.3 Prezentul Contract este făcut în două originale identice în limba romana. 

9.4 Contractul intră în vigoare din data semnării lui de către Părţi, şi este valid până la sfârşitul tuturor condiţiilor de garanţie, de plată sau a celor stipulate de prezentul Contract. Termenii Contractului pot fi prelungiţi, stopaţi pentru o perioadă de timp sau chiar anulaţi în baza unui acord mutual al Părţilor.

9.5 Prezentul Contract este compus din următoarele documente:

  • Contractul dat;
  • Specificaţiile prezentului Contract (Anexa 1);

FURNIZOR:

ADRESA:

Tel.

Email:

Cod fiscal:

IBAN:

Numele băncii:

Adresa băncii:

Codul băncii:

Furnizor

Cumparatorul:

Unitatea consolidata pentru implementarea şi monitorizarea Programului de restructurare a sectorului vitivinicol” (UCIMPRSVV)   

Adresa juridica: bd. Stefan cel Mare 162

Cod fiscal: 1010601000302

Banca: MF-TR Chisinau-bugetul de stat

IBAN: _______________________________

Furnizorul platitor: MF-Trezoreria de Stat

Codul bancii: TREZMD2X

Radu Voicu

Director Executiv  _____________________

                                                          

Anexa 1 la Contractul Nr. # TOOLS_SVETLAI_2025

 

 

Livrabile / Specificații Tehnice

 

(se va anexa copia ofertei de la licitatie)

 

[1] Corruption, fraud, collusion, coercion, obstruction, theft at EIB Group premises, misuse of EIB Group resources or assets, money laundering or financing of terrorism, all as defined in the EIB Group Anti-Fraud Policy, available at https://www.eib.org/en/publications/anti-fraud-policy and as amended from time to time

[2] EU sanctions or restrictive measures pursuant to Chapter 2 of Title V of the EU Treaty and the objectives of the Common Foreign and Security Policy set out in Article 21 of the EU Treaty and Article 215 of the Treaty on the Functioning of the EU, either autonomously or pursuant to the sanctions decided by the United Nations Security Council on the basis of Article 41 of the United Nations Charter

[3] Including a fine or any other financial penalty, irrespective of whether paid yet or not

[4] Including any decision having an effect similar to conditional non-exclusion, temporary suspension, letters of reprimand, or self-restraint

[5] Including the World Bank Group, the African Development Bank, the Asian Development Bank, the European Bank for Reconstruction and Development, the European Investment Bank and the Inter-American Development Bank

Organizații vizate: