CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Știri
  3. Știri sociale
  4. La ȘSAJ, ideile năstrușnice se transformă în reviste de succes
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Știri sociale

Detalii
15/11/2018

La ȘSAJ, ideile năstrușnice se transformă în reviste de succes

Ce este o revistă și ce trebuie să conțină ea? În ce mod este structurată o revistă și prin ce se deosebește ea de alte publicații periodice? Ce este un brand jurnalistic și cum ajunge acesta la inimile cititorilor? Sunt întrebări la care studenții ȘSAJ au căutat răspunsul în cadrul cursului „Jurnalismul de revistă”. Instructoarea care i-a inițiat în lumea revistelor a fost experta în comunicare Ludmila Andronic.

IMG 9280

Cursul se ține al treilea an consecutiv la ȘSAJ. Astfel, deja a treia promoție de viitori jurnaliști descoperă secretele din spatele unei coperți de revistă – fie ea mondenă, de business, de artă sau de cultură. În cele trei zile de curs, tinerii au luat cunoștință de caracteristicile unei reviste, au aflat despre istoria acestora, despre importanța echilibrării conținutului, a rubricilor, imaginilor și publicității, dar și a elementelor ce fac atractiv un astfel de produs media. Or, așa cum ne mărturisește instructoarea, „revista nu este un gen de presă simplu, ușor de realizat, ci necesită foarte mult efort”.

Momentul-cheie al cursului a fost, așa cum se obișnuiește la ȘSAJ, activitatea practică. Studenții au muncit la realizarea propriei reviste – de la concept, public-țintă, denumire, copertă, număr de pagini, până la machetare și tipar. Pentru aceasta, tinerii au format un veritabil colegiu de redacție și au simțit pe propria piele cum e să lucrezi asupra unui produs media serios și cât de esențială este comunicarea, dar și responsabilitatea fiecărui membru al echipei. Proiectul final a fost intitulat „Next”. Textele au fost însoțite iscusit de imagini, iar paginile – garnisite cu publicitate, care e indispensabilă pentru o revistă.

Viitorii jurnaliști au apreciat foarte mult munca în echipă, spiritul creativ și posibilitatea de a lua decizii pe post de redactor-șef, director de marketing, autor de articole ș.a.

La sfârșit de curs, Ludmila Andronic i-a felicitat pe studenți pentru această reușită și a remarcat dăruirea și entuziasmul de care aceștia au dat dovadă la lucrul asupra primei, din viața lor, reviste. Totodată, instructoarea i-a încurajat să continue cu încredere ceea ce au început în această toamnă la ȘSAJ și să nu renunțe niciodată la visele cu care au pășit pragul școlii, fiindcă aici se nasc idei ce pot fi transformate în reviste și afaceri.

De luni, dăm start unei serii de cursuri consacrate Jurnalismului radio.

  • Școala de Jurnalism din Moldova
Articol precedent: Polarizarea pe criterii etnice trebuie să dispară din discursurile actorilor politici, iar Moldova trebuie să accelereze modelul de europenizare a societății Precedent Articolul următor: Să ne cunoaștem audiența, cu Lennart Gerwers, la Forumul mass-media 2018 Următor

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md