Publicatia are conotatie electorala, fiind destinata atat publicului simplu, in speranta de a-l face mai activ, cat si partidelor politice, pentru ca acestea sa lupte pentru adevaratele valori ale democratiei, a declarat directorul TI Moldova, Lilia Carasciuc.

Potrivit caricaturistului Ion Matu, R. Moldova se confrunta in perioada alegerilor cu o problema cu doua taisuri: Partidele politice fac promisiuni fara acoperire, iar electoratul din Moldova le accepta. „Electoratul este ingenunchiat de catre promisiunile partidelor politice, iar da ca mai sta in genunchi inca cativa ani risca de a fi decapitat. Astfel, fiecare cetatean in parte trebuie sa gaseasca inspiratie sa identifice un partid politic care sa fie in unison cu aspiratiile societatii moldovenesti", crede autorul.

TI Moldova a lansat in aceeasi zi Manualul de jurnalism de investigatie. La elaborarea manualului si-au adus contributia Constantin Marin, Petru Bogatu, Ion Bunduchi, Arcadie Gherasim, Ion Guzun si Georgeta Stepanov. TI Moldova va dona o parte dintre carti facultatilor de profil. Manualul jurnalism de investigatie a fost publicat in o mie de exemplare.

www.info-prim.md