În cadrul acestei activitati s-au utilizat si elemente de Drama
Participativa sau Teatru social. Aceasta tehnica s-a bazat pe
inscenarea unui caz de un grup de participanti, restul raminind ca
spectactori si au intervenit ulterior cu solutii de rezolvare a
cazului. S-a inscenat o situatie tipica de abuz a unui grup de elevi
mai mari fata de un elev din clasa mai mica. Restul elevilor au urmarit
cu atentie situatia si la un moment dat ei au putut spune „Stop" ca si
ei sa poata inlocui unul din personajele care au gindit ca nu
procedeaza corect. Astfel au avut posibilitatea sa ofere mai multe
solutii de rezolvare a acestui caz si chiar sa intervina.
Din
chestionarele de evaluare care le-au completat la final am constatat ca
aceasta tehnica le-a fost destul de interesanta si i-a ajutat sa
anlizeze si sa inteleaga mai bine cum se poate rezolva pe cale pasnica
o situatie de violenta.
Asociatia Familiilor MonoParentale.







Teatrul Social „Azi in scena - miine in viata", organizat la Scoala Internat din orasul Cahul, activitate in cadrul proiectului „Educatie pentru cetatenie activa si democratica"

