Alte proiecte premiate vizeaza confectionarea de imbracaminte cu broderie nationala manuala, prezentata partial sub forma de versuri; planul de crestere a sinsilelor in vederea exporturilor de blanuri peste hotare; editarea cartii de copii personalizate, cu initialele, fotografiile si enumerarea rudelor si prietenilor viitorului detinator.
Un mare interes a suscitat juriului si publicului proiectul de punere in circulatie a hirtiei de toaleta cu bancuri si povesti hazlii, imprimate cu vopsele inofensive. Autorul proiectului, chisinauianul Victor Comorschi, are in plan si confectionarea unor prosoape similare de bucatarie cu retete si servetele igienice cu reguli de comportament.
Un proiect interesant a fost prezentat de Serghei Stati, care propune analize impartiale pentru oamenii de afaceri care cauta banca cea mai potrivita, cu conditii avantajoase pentru un anumit gen de afacere. Serghei este cistigatorul editiei din anul trecut a concursului. Atunci, el a fost premiat cu $1 mie pentru cresterea melcilor, dar cu banii a lansat o revista.
Premiul special de 11 mii lei de la "Global Moldova" i-a revenit lui Radu Cimbriciuc, care nu s-a clasat intre sapte finalisti, dar a elaborat un proiect interesant de implementare a biodieselului.
Alti sase finalisti au fost premiati cu cite 5 mii lei.
INFOTAG precizeaza: Asociatia Nationala a Managerilor Tineri din Moldova organizeaza concursul pentru a sasea oara. La editia din acest an, la prima etapa, au fost inregistrate circa 200 de idei de afaceri. 50 de studenti au ajuns la etapa a doua, de instruire si intocmire a planurilor de afaceri. Din lucrarile prezentate de acestia au fost selectate 18, din care 7 au trecut in finala. Sponsorii si partenerii proiectului au fost Agroindbank, ProCredit Bank, ASEM, JCI Moldova si Global Moldova.
Sursa: INFOTAG









