frule

Intersos propune posibilități fe Voluntariat în Dep. de Personal

INTERSOS este o organizație umanitară care acționează în situații de urgență și oferă asistență victimelor conflictelor armate, ale dezastrelor naturale și ale situațiilor extreme, punând un accent deosebit pe protecția celor mai vulnerabili. Faceți o diferență! Alăturați-vă echipei noastre ca voluntar în departamentul de resurse umane ca sa dobândiți experiența nu doar în lucru cu documente pentru personal, dar și experiența de lucru în ONG de nivel internațional.

Locul desfășurării activităților: Chișinău, oficiu organizației.
Contract: Cooperare voluntară, pe termen scurt (3 - 6 luni), preferabil de la 9 ore pe săptâmînă

Beneficii voluntariatului:

- la angajarea în câmpul muncii, activitatea de voluntariat este considerată de angajator ca experiență de muncă

- voluntarii beneficiază de facilități la înmatricularea în instituțiile de învățământ superior, la oferirea de burse sau la cazarea în căminele studențești

- voluntariatul este considerat drept „vechime în muncă” dacă voluntarul a activat în același domeniu cu specialitatea deținută, fapt confirmat prin carnet de voluntar, certificatul nominal și contractul de voluntariat pe care noi oferim

- formarea unor noi conexiuni și relații cu cei din jur

- exersarea sau dezvoltarea unor noi abilități

 

Scopul principal

Executarea sarcinilor administrative și de resurse umane pentru a sprijini departamentul de resurse umane, respectând standardele și procedurile INTERSOS, pentru a asigura conformitatea administrativă și legală.

Sarcini

  • Participarea la întocmirea contractelor de muncă în conformitate cu modelele în vigoare
  • Gestionarea dosarelor de personal, arhivarea și scanarea documentelor administrative pentru a asigurarea acurateții și conformitatii dosarului de personal
  • Actualizarea bazei de date de resurse umane și a dosarelor personale și menținerea acestora la zi pentru a facilita gestionarea proceselor de resurse umane
  • Oferirea de sprijin în ceea ce privește pregătirea documentelor în caz de audit
  • Oferirea de sprijin departamentului de resurse umane cu privire la toate aspectele administrative și de resurse umane, după cum este necesar
  • Acordarea de asistență ofițerului de resurse umane și asistentului administrativ de resurse umane pentru gestionarea absențelor prin actualizarea trackerului de concedii și arhivarea corespunzătoare a cererilor
  • Raportarea imediată a oricăror probleme
  • Sprijinirea managerului de resurse umane și a ofițerului de resurse umane în asigurarea respectării politicii de recrutare
  • Anunțarea oportunităților de angajare pe canalele de recrutare
  • Orice alte sarcini suplimentare de resurse umane/administrative delegate de către supervizor
  • Sosirea la timp la serviciu și menținerea profesionalismului în interacțiunile cu toate părțile interesate
  • Formularea recomandărilor de îmbunătățire, atunci când este fezabil

Cerințe

  • De dorit diplomă în domeniul finanțelor, al afacerilor sau al administrației (posibil și fără, interesul și dorința sunt mai importante)
  • Limbe română și rusă sunt esențiale
  • Cunoștințe de operare pe calculator esențiale (word, excel și internet)
  • Muncă în echipă și cooperare
  • Atitudine nediscriminatorie
  • Abilitatea de a lucra și de a se integra într-o echipă multiculturală
  • Gradul de profesionalism și capacitatea de a urma instrucțiunile
  • Flexibilitate comportamentală și gestionarea stresului
  • Respect și diligență
  • Bună gestionare a timpului și seriozitate
  • Angajamentul față de principiile INTERSOS și respectarea regulilor și normelor de siguranță ale organizației în timpul îndeplinirii sarcinilor

 

INTERSOS se angajează să realizeze diversitatea forței de muncă în ceea ce privește genul, naționalitatea și cultura. Persoanele din grupurile minoritare, grupurile indigene și persoanele cu dizabilități sunt încurajate în egală măsură să candideze.

Candidații interesați sunt invitați să aplice CV-ul pe recruitment.moldova@intersos.org sau să completeze formularul prin link: https://forms.gle/m33mECXdotVc2KsaA

 

Prin aplicarea CV-ului, dați acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.




Pro Bono Banner Placement

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola