- Detalii
- Categorie: Instruiri
Consultații pentru OSC-uri: noi domenii disponibile prin Programul „INSPIRED Lab – OSC Helpdesk”
Centrul CONTACT anunță extinderea tematicilor pentru consultațiile gratuite oferite organizațiilor societății civile în cadrul Programului de asistență și suport „INSPIRED Lab – OSC Helpdesk”, valabil până la sfârșitul anului 2026.
Programul este dedicat consolidării capacităților organizațiilor neguvernamentale prin oferirea de consultații, resurse, mentorat și instruiri menite să sprijine implicarea activă în procesele decizionale și dezvoltarea organizațională strategică.
Cum poți participa?
Fiecare organizație poate beneficia de maximum 2 consultații online, cu durata de până la 1 oră fiecare, în unul sau două dintre următoarele domenii:
Dezvoltare organizațională, care include, dar nu se rezumă la: înregistrare și re-înregistrarea organizației, ajustarea documentelor statutare, elaborarea politici și proceduri organizaționale; |
|||
Management financiar, care include, dar nu se rezumă la: elaborare de rapoarte contabile anuale, contracte de angajare, politici contabile, politici de achiziții, etc. |
|||
Managementul proiectelor, care include, dar nu se rezumă la: - coordonarea activităților și gestionarea documentației proiectului. - ghidarea procesului de elaborare a proiectelor, stabilirea obiectivelor și indicatorilor, redactarea documentației aferente și alte activități conexe. |
|||
Comunicare și vizibilitate, care include, dar nu se rezumă la: analiza strategiilor și planurilor de comunicare; asistența în planificarea conținutului pentru rețele sociale și comunicarea strategică; ghidaj în branding de bază; exemple de livrabile: schema unui plan de comunicare, etc. |
|||
Fundraising, care include, dar nu se rezumă la: analiza și Identificarea potențialilor donatori; asistență în elaborarea unor idei de campanii de fundraising; exemple de livrabile: listă de oportunități de finanțare, Idei pentru campanii de colectare de fonduri, inclusiv pentru campanii de 2%, etc. |
|||
Advocacy și politici publice, care include, dar nu se rezumă la: analiza planurilor și documentelor de advocacy; asistență în elaborarea o campanie de advocacy; exemple de livrabile: idei și plan de acțiune de advocacy, etc. |
|||
Digitalizare, care include, dar nu se limitează la: analiza rapidă a proceselor digitale din cadrul organizației; ghidaj în utilizarea eficientă a instrumentelor digitale; elaborarea de recomandări și proceduri digitale adaptate nevoilor organizației, etc. |
Notă: Organizațiile care au nevoie de consultații suplimentare, pe lângă cele două sesiuni preconizate, pot solicita aceasta printr-un email la info.ong.contact@gmail.com.
După înregistrare, expertul/experta Centrului CONTACT va contacta organizația pentru stabilirea datei și orei consultației, în funcție de disponibilitatea părților. În cazul unui interes sporit pentru anumite teme, Centrul CONTACT își rezervă dreptul de a organiza consultații de grup, astfel unele cereri individuale pot fi comasate.
Programul de asistență și suport „INSPIRED Lab – OSC Helpdesk” se desfășoară în cadrul proiectului INSPIRĂ Moldova, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de European Partnership for Democracy (EPD), Asociația Europeană pentru Democrație Locală (ALDA), Centrul CONTACT, Centrul de Politici și Reforme (CPR Moldova), Democracy Reporting International (DRI) și People in Need (PIN).
Pentru informații suplimentare: info.ong.contact@gmail.com, +373 068 386 664
Cele mai active în ultima lună
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md