CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Instruiri
  4. Filiala Cahul a CCI achizitioneaza servicii de instruire
Asociația Obștească ”CASMED”

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Instruiri
25/03/2024

Filiala Cahul a CCI achizitioneaza servicii de instruire

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE

la concursul de achiziții a serviciilor de instruire în domeniul antreprenoriatului social în cadrul HUB-lui Regional de Afaceri Sociale Cahul, localizat în mun.Cahul, str. M.Eminescu,43

1.     Denumirea autorității contractante: Filiala Cahul a Camerei de Comerț și Industrie a RM,

2.     C/F: 1002600036967

3.     Obiectul achiziției: Servicii de instruire în domeniul antreprenoriatului social; Evidenţă contabilă în afacerea socială, Managementul resurselor umane, Tehnici de negociere şi comunicare, Scrierea (întocmirea ) planului de afaceri; Utilizarea eficientă a programelor Excel, Word; Dezvoltarea abilităţilor manageriale.

4.     Data publicării anunțului: 25.03.2024

5.     Sursa alocației: Filiala Cahul a Camerei de Comerț și Industrie a RM este beneficiara Proiectului „Valorificăm potențialul ONG-urilor pentru promovarea și dezvoltarea antreprenoriatului social în Republica Moldova” și implementează proiectul „HUB Regional de Afaceri Sociale Cahul”, finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene. În cadrul proiectului vor fi organizate  sesiuni de instruire, cu o durată de 1-3 zile.

6.     Termen de livrare: 60 zile calendaristice.

7.     Locul livrării: str. M. Eminescu, nr.43, Cahul MD- 3900, Republica Moldova.

8.     Modalități de plată: prin transfer în baza actului de primire-predare/factură fiscală.

9.     Criteriul de evaluare: Calitatea serviciului prestat și cel mai mic preț.

  1. Filiala Cahul a Camerei de Comerț și Industrie a RM, invită agenții economici cât și persoanele fizice interesate care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție a serviciilor de instruire în domeniul antreprenoriatului social; servicii de instruire pentru organizațiile neguvernamentale/antreprenori locali care se vor lansa și vor dezvolta activități de antreprenoriat social, după cum este  specificat în tabelul de mai jos.

 

Nr. lotului

Livrabile

Nr. de ore

Intervalul de timp

 

Instruire în domeniul antreprenoriatului social, orientate pentru organizaţii, antreprenori locali, care se vor lansa şi vor dezvolta acivităţi de antreprenoriat social

60 ore

Luna aprilie-mai

1

-        Evidenţa contabilă în afacerea socială

18 ore

Luna aprilie

Decada II

2

-        Managementul resurselor umane

6 ore

Aprilie Decada III

3.

-        Tehnici de negociere şi comunicare

6 ore

Mai, decada I

4

-        Scrierea (întocmirea) planului de afaceri

12 ore

Mai, decada III

 

5.

-        Utilizarea eficientă a programelor Excel, Word

12 ore

Aprilie, decada II

6.

-        Dezvoltarea abilităţilor manageriale

6 ore

Mai, decada II

 

11.    Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici și persoanele interesate trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii/extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  • CV-ul ce va conține informația privind calificarea profesională și experiență în livrarea a unor astfel de servicii similare.
  • În cazul companiilor, prezentarea companiei și portofoliul acesteia.
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă cu cota TVA 0  pentru livrarea serviciilor de instruire.
  1. Persoanele interesate pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:

1.     telefonul: 0795 140 70

2.     E-mail: cahul@chamber.md   

3.     Numele și prenumele persoanei responsabile: Olga Vanţevici

13.  Depunerea ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 17:00 pe data 08.04.2024.
  • Adresa de depunere a ofertelor: str. M. Eminescu, nr.43, Cahul MD- 3900, Republica Moldova, sau e-mail: cahul@chamber.md   
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei:  25 de zile.


  • Specialist/ă Audit Intern
  • BNM angajează Economist principal, responsabil de controlul financiar
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist(ă) în testarea de software (QA specialist)
  • Centrul de Drept al Avocaților(CDA) angajează Specialist/ă în comunicare
  • Agenția de Guvernare Electronic relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (front-end)

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md