Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Instruiri
Participă la Academia Exportatorului 2022 și fii la curent cu derularea operațiunilor de comerț
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul de Formare Antreprenorial[ al Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) va organiza începând cu data de 19 octombrie 2022, Programul de instruire Academia Exportatorilor.
Obiectivul de bază al programului de instruire este de a oferi participanților cunoștințe noi, necesare dezvoltării unei afaceri de succes, orientate spre export, prin sporirea abilităților teoretice și practice ale personalului implicat în activități de marketing și export.
Academia Exportatorilor include o serie de instruiri tematice referitor la marketingul internațional, reglementările și procedurile vamale de export, elaborarea și negocierea contractului de export, accesul la surse de finanțare pentru export, etc.
Seminarele vor fi organizate atât în format online, cât și cu prezență fizică. Durata totală a cursului este de 44 ore academice, conform agendei anexate aici.
Rolul Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova este de facilita procesul de formare a cunoștințelor și competențelor agenților economici în domeniul comerțului internațional, marketingului și digitalizării afacerilor pentru a deveni mai competitivi pe plan internațional.
Grupul-țintă este reprezentat de proprietarii, directorii și managerii comerciali, responsabili de activitățile de export în cadrul întreprinderilor din orice sector al economiei naționale.
Ce vei afla participând la programul Academia Exportatorilor?
- Cum organizezi activitatea de marketing a unei companii orientate spre export?
- Ce surse poți utiliza pentru a obține informații despre piețele de export?
- Cum să elaborezi și să negociezi corect un contract de export?
- Care sunt principalele proceduri de export și condițiile de livrare INCOTERMS 2020?
- La ce surse de finanțare poți apela pentru finanțarea exportului?
- De ce avem nevoie de un plan de afaceri și o strategie de export?
- Cum asigurăm continuitatea lanțului logistic și integrarea în lanțurile valorice internaționale?
Persoanele interesate în obținerea noilor cunoștințe și dezvoltarea abilităților practice de gestionare a activităților de export vor completa formularul de participare până pe data de 14 octombrie 2022, accesând link-ul: https://forms.gle/pZksMWkiGuMCdP2QA.
La finalul cursului, beneficiarii vor primi certificate de participare. Prezentările și înregistrările video ale cursurilor vor fi transmise gratuit tuturor participanților.
Informații suplimentare referitor la Programul Academia Exportatorilor, pot fi obținute la Centrul de Formare Antreprenorială al Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, tel.: 022 23 32 86, GSM: 0 69628973. Persoana responsabilă: Ludmila Botoșan: e-mail: ludmila.botosan@chamber.md,
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă (în continuare IP CNED), anunță desfășurarea unui concurs pentru contractarea unui consultant tehnic – expert în construcții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









