Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Instruiri
Atragerea noilor clienţi – Winning new customers (expert din Germania, training in limba engleză)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Grup țintă: Manageri în vânzări, precum și agenți de vânzări cu experiență care doresc să-și optimizeze activitățile de vânzare în afaceri noi (găsirea și dezvoltarea de noi clienți)
Aspecte cheie
- Planificarea oportunităţilor de vânzare
- Cum identificați potențialul de afaceri?
- Cercetăm profiluri valoroase
- Crearea unei strategii de abordare
- Stabilirea unei programări cu perspectivă
- Cercetări prealabile & cold-calling (apeluri telefonice nesolicitate)
- De ce cercetările prealabile sunt esențiale pentru succesul meu?
- Care este scopul real al cercetărilor prealabile?
- Cum ne acomodăm pentru cold calling?
- Actualizarea sistemului de operare mintal
- Starea de frică
- Planificarea mişcărilor “deschise”
- Răspuns la întrebarea cu perspectivă: De ce ar trebui să vorbesc cu tine?
- Realizarea unei declaraţii destoinice de 20 sec.
- Crearea unei scrisori temeinice de stabilire a unei întrevederi
- Cîştigarea competiţiei prin CVP (cea mai valoroasa propunere)
- Cinci paşi în planificarea apelurilor
- Anatomia unei conversații prospectare
- 7 pași pentru a avea o conversație inițială de success
- Pregătirea întrebărilor înainte de apel
- Ce întrebări adresăm
- Adresarea întrebărilor de “Cîştig sporit”
- Cum ascultăm activ?
- Gestionarea obiecţiilor şi scuzelor
- Cum “gardianul” devine prietenul meu
- Gestionarea obiecţiilor
- Schimbarea situaţiei prin răspunsuri ordinare
Trainer: Hans Jürgen Reichel profil.Reihel
Hans Jurgen Reichel, Germania – trainer şi coach în management şi vânzări, expert Senior Experten Service
Seminarul va fi susţinut în limba engleză pe platforma ZOOM, ONLINE.
Data desfăşurării: 21-22 aprilie 2021, 10:00-17:00 (10 ore acad)
Taxa: 1350 lei pentru un participant, membrii CCI – 1150 lei.
Întreprinderea care deleagă trei persoane la training, poate delega a patra – gratuit.
Inregsitrarea online la seminar: http://bit.ly/3bVLANw
Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: seminar@chamber.md
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









