Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Instruiri
Total Quality Management – aspect important al avantajului competitiv în perioada post-criză
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Descriere: Cu toții evaluăm lucrurile diferit.
Pentru unii condiţiile de carantină sunt insuportabile și starea emoţională este depresivă.
Pentru alţii deja se vede lumina la capătul tunelului și își răsulflecă mâinicile.
Cineva deja este pregătit să înceapă activitatea – mai repede și mai energic – în condiţiile noii realităţi să ocupe locul de lider în noua rundă de concurență. Fără îndoială, va apărea întrebarea despre formarea de noi avantaje competitive.
Cu siguranţă – definirea Calitatăţii pentru afacerea ta este un aspect trecut prin timp şi dovedit al avantajului competitiv.
Ne propunem să considerăm acest aspect ca o medalie – din trei părți! Managementul calității, calitatea managementului și managementul calității totale (TQM) – Total Quality Management.
Scop: oferirea informației de bază pe tema „Calitate”, introducere în subiectul „Managementul calității și calitatea managementului”. Dezvoltarea temei „Managementul calității totale”.
Aspecte din Programma-Online-QM-MQ:
- Conceptul și definiția calității
- Obiecte de management al calității
- Sistemul de Management al calității
- Calitatea Managementului
- Managementul total al calității (TQM) – Total Quality Management
- Deficienţe în construirea unui sistem de management al calității
- Recomandări
Format: Seminar online, dialog între prezentator și participanţi!
Grup ţintă: Conducători de întreprinderi private și publice, proprietari, specialiști de top, responsabili de dezvoltare și schimbare. Toți cei care sunt gata să își privească afacerile în condiţiile actuale şi cu perspectivă de dezvoltare!
Data desfăşurării seminarului: 8 mai, 2020
Durata: 15:00 – 18:00, 3 ore academice, 2 pauze de 15 minute
Limba de comunicare: rusa
Investiţie: pentru un participant: 390 lei
Expert: Ilya Kleiman (Germania), expert atestat în managementul calității și organizațiilor / BDSF e.v. Nr. 1084624, Calificat de Uniunea Federală de Experți din Germania
- European Assessor EFQM, IFS
- EBRD International Adviser
Pentru informații și înscrieri: 0679875727, 069800112, e-mail: micaal.arutiunean@chamber.md.
Solicitarea participării se va face printr-un mesaj pe adresa micaal.arutiunean@chamber.md cu numele desemnatului si date de contact.
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- INTERSOS is hiring Technical Manager - medical
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








