SC Bobul de Aur SRL , achizitioneaza prin licitatie a bunurilor/serviciilor din cadrul Programului de Grant



Anexa nr.1

a Regulamentului

cu privire la achiziția bunurilor și serviciilor

în cadrul Programului de Grant

privind „Sprijinul acordat Republicii Moldova

pentru formarea și educația profesionala

în domeniul economiei verzi”

ANUNȚ DE PARTICIPARE

privind achiziționarea prin licitație a bunurilor/serviciilor din cadrul Programului de Grant privind „Sprijinul acordat Republicii Moldova pentru formarea și educația profesionala în domeniul economiei verzi

  1. Denumirea companiei contractante: SC Bobul de Aur SRL;
  2. Obiectul achiziției (denumire șisau o scurtă de scriere a parametrilor esențiali, cantiatea): 
    1. Statie meteo compacta (similar statiei meteo IMT300)  - 1buc
    2. Sistem de ghidare ( similar sistemului de ghidare EZ- Pilot Pro) -1 buc
    3. Calculator de birou(Intel Core I5-10400,S1200) – 2buc
    4. Monitor pentru calculator (IPS LED, S24 ZeroFrame)- 2buc
    5. Tastatura +mouse fara fir silentios- 2buc
    6. Server NAS-1buc
    7. Hard Disk – 2 buc
    8. Laptop Intel Core i5-6200U, 4 GB DDR3 , SSD 256 GB , LED, minim 15,6 - 2buc
    9. UPS UP-B1000- 1 buc
    10. UPS(LCD,USB)-1buc
    11. MFD( Mono Printer/Copier/Color Scanner/Fax) - 2buc
  3. Data publicării anunțului: 31.03.2022
  4. Sursa alocației: Programului de Grant privind „Sprijinul acordat Republicii Moldova pentru formarea și educația profesionala în domeniul economiei verzi” finanțat de GIZ prin intermediul Agenției de Implementare CCI RM.
  5. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: livrarea bunurilor după semnarea contractului, în termen de _3_ zile din momentul solicitării.
  6. Livrarea și descărcarea la destinație a bunurilor va fi efectuată cu transportul și personalul ofertantului
  7. Oferta urmază a fi depusă pe fiecare lot întreg*.
  8. Se asigura gratuit:

            1.livrarea

            2.punerea in functiune a tehnicii

            3.instalarea echipamentului

            4.profilaxie de la 1 an pina la 2ani

            5.instruirea personalului

  1. Locul livrării: rl Ocnita s. Rediul- Mare
  2. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscal (posbilitate cu avans50/50%).
  3. Termenul de garantie: de la 12 luni pina la 24 luni
  4. Criteriul de evaluare: cel mai mic prêt si sa coincida cu specificatiile tehnice
  5. Oferta va contine specificației tehnice deplină solicitate conform caietului de sarcini (se anexează).
  6. Ofertantul va indica, disponibilitatea achiziționării cu aplicarea TVA la cota zero.
  7. Compania SC Bobul de Aur SRL invită agenții economici specializați interesați, să participe la procedura de achiziție privind livrarea bunurilor/serviciilor specificate in caietul de sarcini
  8. Pentru a participa la concursul de achiziție agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală per ofertă conform formularelor  (F1.1),  (F2.1) și  (F2.2);

Notă: Suma ofertei în mod obligatoriu va include prețul utilajului, transportul și descărcarea la destinație.

  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și Extras din registrul de stat al persoanelor juridice, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului;
  • Rechizitele bancare cu ștampila băncii deserventă;
  • Certificat de conformitate;
  • Instructiuni de utilizare;
  • Informații generale despre participant și lista principalelor livrari, confirmate prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
  1. Agenții economici interesați pot obține informații suplimentare la următoarele date de contact:
    1. Telefonul: 060870014
    2. E-mail: bobulaur@mail.ru
    3. Numele și prenumele persoanei responsabile:  Nuca Alexei
  1. Depunerea ofertelor:
  • Termenul de depunere a ofertelor: până la ora 17, data 16.04.2022.
  • Ofertele trebuie să fie depuse după cum urmează:
  1. Personal în plic sigilat la:  adresa: ________________________________, va fi marcat „Proiectului___________________”din cadrul Programului de Grant privind „Sprijinul acordat Republicii Moldova pentru formarea și educația profesionala în domeniul economiei verzi”, Lot.1 ,,__________” [denumirea ofertantului]”;
  2. Electronic la adresa: bobulaur@mail.ru, indicându-se în subiectul mesajului Proiectului „24/ ED”din cadrul Programului de Grant privind „Sprijinul acordat Republicii Moldova pentru formarea și educația profesionala în domeniul economiei verzi”, Lot.1 ,,__________” [denumirea ofertantului]”;
  • Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile.
  • Ofertele întârziate vor fi respinse.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 4 zile.

*Dacă printr-o singură procedură se licitează mai multe loturi aceste se vor enumera corespunzptor, iar ofertele se depun pentru fiecare lot separat.

 

   

 

 

Anexa nr.2

a Regulamentului

cu privire la achiziția bunurilor și serviciilor

în cadrul Programului de Grant

privind „Sprijinul acordat Republicii Moldova

pentru formarea și educația profesionala

în domeniul economiei verzi”

Documente parte integrantă a Anunțului de participare la procedura de achiziții de bunuri și servicii.

 

Caiet de sarcini privind achiziționarea bunurilor/serviciilor prin licitație în cadrul proiectului ,,24/ED” - LOT 1

 

Nr. d/o

Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

 

1

Statie meteo compacta

buc

1

similar statiei meteo IMT300

           

                                                                     LOT 2

 

Nr. d/o

Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

 

1

Sistem de ghidare

buc

1

similar sistemului de ghidare EZ- Pilot Pro

           

    

LOT 3

Nr. d/o

Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

 

1

Calculator de birou

buc

2

Intel Core I5-10400,S1200

2

Monitor pentru calculator

buc

2

IPS LED, S24 ZeroFrame

3

Tastatura +mouse

buc

2

fara fir silentios

4

Server NAS

buc

1

(similar SYNOLOGY)

5

Hard Disk

buc

2

(similar Western Digital)

6

Laptop

buc

2

Intel Core i5-6200U, 4 GB DDR3 , SSD 256 GB , LED, minim 15,6

7

UPS

buc

1

UP-B1000

8

UPS

buc

1

LCD,USB

9

MFD

buc

2

Mono Printer/Copier/Color Scanner/Fax

           

 

                

 

      Formularul ofertei (F1.1)

[Ofertantul va completa acest formular în conformitate cu instrucţiunile de mai jos. Nu se vor permite modificări în formatul formularului, precum şi nu se vor accepta înlocuiri în textul acestuia.]

Data depunerii ofertei:    “___” _____________________ 20__

Către: ____________________________________________

[numele deplin al companiei contractante]

________________________________________________________ declară că:

[denumirea ofertantului]

a)    ____________________________________________________________ se angajează să

[denumirea ofertantului]

furnizeze în conformitate cu documentele de atribuire şi condiţiile stipulate în specificaţiile tehnice şi preț, următoarele bunuri _______________________ ________________________________________________________________________.

[introduceţi o descriere succintă a bunurilor]

b)    Suma totală a ofertei   fără TVA constituie:

________________________________________________________________________.

[introduceţi preţul pe loturi (unde e cazul) şi totalul ofertei în cuvinte şi cifre, indicînd toate sumele şi valutele respective]

c)    Prezenta ofertă va rămîne valabilă pentru perioada de timp specificată, începînd cu data-limită pentru depunerea ofertei, va rămîne obligatorie şi va putea fi acceptată în orice moment pînă la expirarea acestei perioade;

d)    În cazul acceptării prezentei oferte, ____________________________________________

[denumirea ofertantului]

se angajează să obţină o Garanţie de bună execuţie, pentru executarea corespunzătoare a contractului de achiziţie publică.

e)    Nu sîntem în nici un conflict de interese.

f)     Compania semnatară, afiliaţii sau sucursalele sale, inclusiv fiecare partener sau subcontractor ce fac parte din contract, nu au fost declarate neeligibile în baza prevederilor legislaţiei în vigoare sau a regulamentelor cu incidenţă în domeniul achiziţiilor publice.

Semnat:________________________________________________                   

[semnătura persoanei autorizate pentru semnarea ofertei]

Nume:_________________________________________________        

În calitate de: ___________________________________________

[funcţia oficială a persoanei ce semnează formularul ofertei]

Ofertantul: _____________________________________________

Adresa: ________________________________________________

Data: “___” _____________________ 20__

 


 

Specificaţii tehnice (F2.1)

[Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 2, 3, 4, 6, iar de către compania contractantă – în coloanele 1, 5, ]

 

Se indică denumirea bunului(lor)/serviciului(lor) obiect(e) al procedurii de achiziți

Denumirea bunurilor

Modelul articolului

Ţara de origine

Producătorul

Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă

Specificarea tehnică deplină propusă de către ofertant

1

2

3

4

5

6

Statie meteo compacta

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Sistem de ghidare

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Calculator de birou

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Monitor pentru calculator

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Tastatura +mouse

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Server NAS

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Hard Disk

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

Laptop

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

UPS

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

UPS

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

MFD

     

Conform specificatiilor caietului de sarcini

 

TOTAL

         

Semnat:_______________ Numele, Prenumele:_____________________________ În calitate de: ________________

Ofertantul: _______________________ Adresa: _____________________________

 


 

Specificaţii tehnice (F2.2)

[Acest tabel va fi completat de către ofertant în coloanele 4, 5, iar de către compania contractantă – în coloanele 1, 2, 3. 6, ]

 

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Preţ unitar

(fără TVA)

(a se indica moneda)

Suma

fără TVA

(a se indica moneda)

Termenul de

Livrare

 

1

2

3

4

5

6

Statie meteo compacta

buc

1

   

10 zile

Sistem de ghidare

buc

1

   

10 zile

Calculator de birou

buc

2

   

10 zile

Monitor pentru calculator

buc

2

   

10 zile

Tastatura +mouse

buc

2

   

10 zile

Server NAS

buc

1

   

10 zile

Hard Disk

buc

2

   

10 zile

Laptop

buc

2

   

10 zile

UPS

buc

1

   

10 zile

UPS

buc

1

   

10 zile

MFD

buc

2

   

10 zile

TOTAL

         

Semnat:_______________ Numele, Prenumele:_____________________________ În calitate de: ________________

Ofertantul: _______________________ Adresa: _____________________________