- Detalii
- Categorie: Evenimente
Seminare în cadrul Academiei Exportatorilor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) în parteneriat și cu susținerea Moldova Agroindbank (MAIB), vă invită la 3 seminare organizate în cadrul Academiei Exportatorilor.
Evenimentul este dedicat exportatorilor cu experiență, cât și companiilor care doresc să își extindă activitatea pe noi piețe și va avea loc online, în perioada 30 septembrie – 01 octombrie 2020.
Agenda Academiei Exportatorilor
| Miercuri, 30 septembrie 2020 |
| 10:00-13:00
”Operarea cu standardele INCOTERMS 2020 în utilizarea acestora în contractele internaționale” Expert: Natalia Calenic, Vicepreședinte Camera de Comerț și Industrie a RM. Din program: · Diferențele dintre Incoterms 2010 și 2020; · Recomandări privind utilizarea corectă a Incoterms de către vânzător și cumpărător; · Condiții de comerț internațional INCOTERMS 2020; · Impactul asupra contractelor. |
| Joi, 01 octombrie 2020 |
| 10:00-13:00
”Contractarea internațională și derularea afacerilor” Expert: Lefter Dumitru, Director Centrul de Mediere a CCI RM Din program: · Contractarea internațională; · Derularea afacerilor; · Soluționarea conflictelor; Expert: Lefter Dumitru, Director Centrul de Mediere a CCI RM. |
| 13:00-14:00.
”Modalități de finanțare a activităților de export. Beneficii și avantaje” Expert: Galina Vasilița, Șef Departament Vânzări IMM |
Cost pentru participare: GRATUIT.
Limba de predare: Limba română.
Mod de desfășurare: Seminare vor fi susținute în regim ONLINE, pe platforma ZOOM, care nu necesită crearea unui cont.
Participanții vor avea nevoie de un laptop sau tabletă, conectat la Internet și dotat cu sistemul de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, întâlnirea poate fi accesată online şi de pe telefon, cu condiția de a descărca şi instala aplicația din timp.
Organizatorii vor transmite participanților înregistrați un link de acces, cu o zi înainte de începerea cursului.
Înregistrarea la webinar se va efectua prin completarea formularul de înregistrare
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








