HelpAge Moldova anunță concurs de selectare a unei companii/ societăți furnizoare de certificate de valoare (vouchere) pentru produse alimentare și de igienă
Informații generale
HelpAge Moldova este parte a rețelei de organizații cu același nume, cu prezența în 85 țări din lume care lucrează cu și pentru persoanele vârstnice. Misiunea organizației este de a promova bunăstarea și incluziunea femeilor și bărbaților vârstnici, de a reduce sărăcia și discriminarea persoanelor vârstnice.
În perioada septembrie 2023 – noiembrie 2027 AO HelpAge Moldova implementează proiectul „Îmbunătățirea participării sociale a persoanelor în etate din Moldova prin dezvoltarea comunităților pilot prietenoase vârstnicilor” cu suportul financiar al Guvernului Federal Germania (BMZ), în cadru căruia planifică achiziționarea voucherelor alimentare pentru mobilizatorii comunitari implicați în activitățile proiectului. Proiectul este implementat în 15 localități[1] din raioanele Sîngerei, Ungheni și Telenești.
[1] Bălășești, Chișcăreni, Prepelița, or. Sîngerei, Alexăndreni, Costuleni, Zagarancea, Măcărești, Mănoilești, or. Ungheni, Mândrești, Sărătenii Vechi, Căzănești, Bănești și or. Telenești.
În acest context, AO HelpAge Moldova lansează invitația de participare pentru furnizori de produse alimentare și de igienă ce activează și prin intermediul voucherelor alimentare la tenderul cu privire la procurarea Voucherelor pentru produse alimentare și de igienă.
Obiectul achiziției îl constituie – un lot de 9120 vouchere, cu valoarea nominală de 100 MDL fiecare, pentru produse alimentare (cu excepția articolelor de tutungerie și cu conținut de alcool) și produse de igienă.
Certificatele/voucherele valorice vor fi distribuite către mobilizatorii comunitari din cadrul proiectului, care vor ridica produse alimentare și de igienă de la magazinele furnizorului, din raioanele și / sau localitățile menționate.
Criteriile de eligibilitate sunt:
- să dețină rețea de magazine în raioanele și / sau localitățile menționate;
- să aibă capacitatea tehnică de gestionare a certificatelor/voucherelor valorice.
Ofertele vor include obligatoriu informație cu privire la:
- Date generale ale companiei (denumirea companiei, persoana și telefonul de contact, adresa electronică, cu sediu în Moldova).
- Certificatul de înregistrare / Extrasul din Registrul de Stat
- Extrasul emis de către bancă cu rechizitele bancare ale ofertantului.
- Specificațiile voucherului (Modalitatea de evidentă sau identificare (serie număr, QR cod, etc.), materia din care este confecționat, termenul de valabilitate, condițiile de utilizare;
- Scrisoare de confirmare a disponibilității de a prezenta la necesitate a raportului privind utilizarea voucherului de către beneficiar (numărul de identificare a voucherului, valoarea nominală, data utilizării, suma totală a voucherelor utilizate);
- Termen de valabilitate a ofertei – minim 45 de zile;
- Locațiile magazinelor unde pot fi utilizate acestea vouchere (vezi localitățile de mai jos);
- La cerere să fie prezentate Certificatele de calitate ale produselor;
- Oferta financiară, semnată și ștampilată de către ofertant. Oferta financiară se va prezenta cu indicarea prețului în MDL cu TVA.
Descrierea voucherelor:
- Cantitate – 1140 buc. lunar, preț/voucher – 100 lei MDL;
- Voucherele vor fi emise de către furnizor cu imprimarea logo-urilor din proiect;
- Pe Voucher va fi indicat:
- termenul de valabilitate, care trebuie să fie de cel puțin 12 luni
- adresele magazinelor în regiunile solicitate
- condițiile de utilizare a voucher-ului.
Criteriile de selectare a ofertelor comerciale:
- Prețul ofertei;
- Rețeaua de puncte de vânzare;
- Termenul de valabilitate al voucherului;
- Termenul de livrare al voucherelor.
Modalitatea de achitare a voucherelor
Plata în avans (înainte de utilizarea voucherelor) a 100% din valoarea totală a contractului;
Toate aspectele legate de metoda de monitorizare și de raportare, vor fi discutate înainte de încheierea contractului.
Valabilitatea ofertei: Oferta de preț trebuie să fie valabilă timp de cel puțin 45 de zile, de la data limită pentru depunerea ofertelor.
Dosarul de aplicare poate fi depus până la data de 25 septembrie 2024, ora 23:59, la adresa de email: officehelpage@gmail.com cu titlul ”Concurs Vouchere HelpAge”, în format electronic sau pe suport de hârtie prin poștă sau fizic la adresa: Moldova, mun. Chișinău, MD-2005, Str. Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 431, HelpAge Moldova.
Vă rugăm să vă asigurați de recepționarea unui mesaj de confirmare privind preluarea dosarului de aplicare. În lipsa acestuia, AO HelpAge Moldova nu poartă răspundere pentru dosarele electronice expediate, dar care nu au fost recepționate.
HelpAge își rezervă dreptul de a refuza companiile care nu aplică setul complet de documente, care aplică după termenul limită indicat sau care nu se încadrează în calificările solicitate pentru această sarcină, fără a fi notificați.
Informații suplimentare la nr. de tel: +373 22 225098, 069989827, persoană de contact Nina Guțu.