Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Competiții-Concursuri
Termeni de referință pentru selectarea unei companii/organizații, care va asigura vizibilitatea și va promova activitățile proiectului ”Suport în Abilitarea cetățenilor din Regiunea de Dezvoltare Sud”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul Regional de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale ”CONTACT-Cahul” (CRAION CONTACT-Cahul) implementează proiectul ”Suport în Abilitarea cetățenilor din Regiunea de Dezvoltare Sud”, parte a proiectului „Abilitarea cetățenilor în Republica Moldova” finanțat de Uniunea Europeană și implementat de către Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).
Proiectul se realizează pe teritoriul Regiunii de Dezvoltare Sud (raioanele Cahul, Cantemir, Căușeni, Cimișlia, Basarabeasca, Leova, Ștefan Vodă și Taraclia) în perioada octombrie 2019 - septembrie 2021.
În acest context CRAION CONTACT-Cahul anunță concurs de selectare a unei companii/organizații pentru asigurarea vizibilității proiectului și promovarea activităților în regiunea de sud și la nivel național.
Companiile/organizațiile interesate urmează să propună un plan de vizibilitate și promovare pentru toată durata de implementare a proiectului cu indicarea produselor ce urmează a fi realizate, inclusiv oferta financiară pentru acestea.
Companiile pot solicita Planul de acțiuni al proiectului la adresa de mail: contact_cahul@yahoo.com sau la numărul de telefon: 029984842 sau 029984843.
Echipa de implementare a proiectului va analiza ofertele în baza principiului preț/eficiență, caracter inovativ al produselor și acoperirea geografică a activităților de promovare. Achitarea serviciilor se va efectua per produs, prin transfer pe contul prestatorului. Proiectul este implementat cu cota TVA 0.
Pentru a confirma capacitățile de realizare a materialelor de promovare video și text, în conformitate cu activitățile de bază ale proiectului, sugerăm companiilor să anexeze la ofertă 3 exemple de materiale promoționale video și text sau să ne ofere link-uri/referințe, unde acestea pot fi vizualizate. Includerea unor referințe de la organizații care au beneficiat de serviciile companiei date pot, de asemenea, să faciliteze procesul de evaluare a ofertelor.
Perioada de realizare a serviciilor conform contractului va fi noiembrie 2019 - septembrie 2021.
Termenul limită de prezentare a ofertei: 15 noiembrie 2019, orele 17.00.
Persoane de contact:
Silvia Strelciuc, director executiv
Lupan Cristina, coordonator proiect
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







