Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
Poziție: full-time.
Locul de muncă: mun. Comrat.
Obiectivele postului
Sub supravegherea Specialistului principal în Protecția copilului/ Coordonator al Echipei interne de Management de Caz a Asociației AVE Copiii și a Șefului Direcției protecția drepturilor copilului din cadrul Direcției principale sănătate și protecție socială UTA Găgăuzia, Specialistul în protecția copilului:
implementează activitățile Asociației în UTAG, în conformitate cu misiunea și standardele de protecție a copilului ale AO AVE Copiii;
gestionează cazurile copiilor aflați în situație de risc, inclusiv refugiați, copii moldoveni neînsoțiți peste hotare, copii și tineri în/ ieșiți din îngrijire alternativă și cei în contact cu sistemul de justiție;
asigură accesul copiilor și familiilor la servicii necesare și monitorizează continuu evoluția fiecărui caz;
consolidează colaborarea interinstituțională și intersectorială, pentru soluționarea cazurilor complexe și îmbunătățirea mecanismelor de protecție a copilului.
Sarcini/ Atribuții de bază
Specialistul în protecția copilului
a) Planifică și implementează activitățile specifice postului, monitorizează termenele și ia toate măsurile necesare pentru ajustarea acestora; previne întârzierile și gestionează provocările apărute;
b) Participă la ședințele organizate de managementul superior al AO AVE Copiii și colaborează la implementarea strategiilor Asociației în UTAG;
c) Execută orice alte dispoziții date de Coordonatorul Echipei interne de Management de Caz sau Directorul Executiv, în vederea realizării obiectivelor organizației;
d) Implementează managementul de caz pentru minimum 100 de beneficiari anual, planificând asistența individuală și relaționând cu autoritățile relevante;
e) Identifică proactiv cazurile copiilor aflați în situație de risc;
f) Înregistrează toate sesizările primite privind violență, neglijare, exploatare și trafic de copii, precum și autosesizările similare, în Registrul pentru Sesizări;
g) Propune, pregătește și referă cazurile către servicii sociale sau alte instituții, conform procedurii de management de caz;
h) Monitorizează evoluția cazurilor asistate, inclusiv prin vizite la domiciliul beneficiarilor și prin ședințe de coordonare cu autoritățile tutelare locale și teritoriale;
i) Oferă refugiaților (copii și adulți) informații și consultații privind accesul la sistemele locale de sănătate, educație și asistență socială;
j) Facilitează accesul refugiaților la serviciile locale de sănătate și accesul copiilor refugiați la servicii educaționale etc.;
k) Oferă copiilor și tinerilor în/ ieșiți din îngrijire alternativă și tinerilor în contact cu sistemul de justiție, precum și familiilor acestora, informații și consultații privind accesul la servicii etc.;
l) Coordonează cu Specialistul principal în protecția copilului și Șeful Direcției protecția drepturilor copilului DPSPS UTAG necesitatea procurării articolelor vestimentare, medicamentelor, produselor parafarmaceutice și KIT-urilor educaționale, în baza evaluărilor individuale; pregătește și perfectează documentele conform procedurilor interne ale Asociației;
m) Organizează achizițiile necesare pentru beneficiari și asigură livrarea acestora către destinatari.;
n) Gestionează cazurile prin intermediul softului Primero/ CPIMS+ înregistrând orice operațiune în raport cu cazul, inclusiv dar nelimitat la procese dar și asistență oferită; Înregistrează imediat și asigură înregistrarea tuturor acțiunilor realizate în softul de monitorizare a beneficiarilor unici ai Asociației;
o) Elaborează rapoarte lunare, semestriale și anuale de activitate, precum și contribuie la rapoartele periodice destinate donatorilor.
Data începerii activității: imediat
Studii și calificări necesare pentru ocuparea postului:
Pregătire și instruire necesară
Studii superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educație și/ sau studii de master în asistență socială;
Studii (avantaje): formare în Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii.
Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului
Minimum 5 ani în asistența socială a copiilor aflați în situație de risc și în Managementul de caz în domeniul protecției copilului.
Cunoștințe specializate
Legislație (minim)
Cunoașterea și mânuirea profundă a Convenției ONU cu privire la Drepturile Copilului, Liniilor directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Comentariul General nr. 6 (2005) cu privire la tratamentul copiilor neînsoțiți și separați în afara țării lor de origine;
Cunoașterea și mânuirea profundă a prevederilor Legii 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți și a HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului;
Cunoașterea cadrului de funcționare a domeniului de asistență socială, inclusiv servicii și prestații sociale, proceduri de acces la servicii și prestații sociale pentru copii în situație de risc și familii vulnerabile;
Limbi străine
Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Rusă;
Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză (avantaje);
Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;
Competențe digitale și/ sau tehnice
Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;
Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.
Competențe profesionale și calități personale asociate postului:
Competențe personale: lucru eficient sub presiune; proactivitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;
Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactare de rapoarte de evaluare inițială și complexă în Managementul de caz; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactare de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la cazurile din gestiune; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;
Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției;
Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); delegare; oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).
Condiții: Contract individual de muncă, cu perioadă determinată (până la 31 decembrie 2025, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă.
Cerințe de aplicare:
Data limită pentru depunerea dosarului: 5 noiembrie 2025, ora 00:00.
Conținutul dosarului candidatului:
CV completat în format Euro Pass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post - Specialist în protecția copilului”.
Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060655773.
Doar persoanele, dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
- Specialist/specialistă în achiziții
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Procurement Analyst, NPSA-8 (multiple openings), Country Office - UNDP Moldova
- UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






