Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
Poziție: full-time.
Locul de muncă: mun. Comrat.
Obiectivele postului
Sub supravegherea Specialistului principal în Protecția copilului/ Coordonator al Echipei interne de Management de Caz a Asociației AVE Copiii și a Șefului Direcției protecția drepturilor copilului din cadrul Direcției principale sănătate și protecție socială UTA Găgăuzia, Specialistul în protecția copilului:
implementează activitățile Asociației în UTAG, în conformitate cu misiunea și standardele de protecție a copilului ale AO AVE Copiii;
gestionează cazurile copiilor aflați în situație de risc, inclusiv refugiați, copii moldoveni neînsoțiți peste hotare, copii și tineri în/ ieșiți din îngrijire alternativă și cei în contact cu sistemul de justiție;
asigură accesul copiilor și familiilor la servicii necesare și monitorizează continuu evoluția fiecărui caz;
consolidează colaborarea interinstituțională și intersectorială, pentru soluționarea cazurilor complexe și îmbunătățirea mecanismelor de protecție a copilului.
Sarcini/ Atribuții de bază
Specialistul în protecția copilului
a) Planifică și implementează activitățile specifice postului, monitorizează termenele și ia toate măsurile necesare pentru ajustarea acestora; previne întârzierile și gestionează provocările apărute;
b) Participă la ședințele organizate de managementul superior al AO AVE Copiii și colaborează la implementarea strategiilor Asociației în UTAG;
c) Execută orice alte dispoziții date de Coordonatorul Echipei interne de Management de Caz sau Directorul Executiv, în vederea realizării obiectivelor organizației;
d) Implementează managementul de caz pentru minimum 100 de beneficiari anual, planificând asistența individuală și relaționând cu autoritățile relevante;
e) Identifică proactiv cazurile copiilor aflați în situație de risc;
f) Înregistrează toate sesizările primite privind violență, neglijare, exploatare și trafic de copii, precum și autosesizările similare, în Registrul pentru Sesizări;
g) Propune, pregătește și referă cazurile către servicii sociale sau alte instituții, conform procedurii de management de caz;
h) Monitorizează evoluția cazurilor asistate, inclusiv prin vizite la domiciliul beneficiarilor și prin ședințe de coordonare cu autoritățile tutelare locale și teritoriale;
i) Oferă refugiaților (copii și adulți) informații și consultații privind accesul la sistemele locale de sănătate, educație și asistență socială;
j) Facilitează accesul refugiaților la serviciile locale de sănătate și accesul copiilor refugiați la servicii educaționale etc.;
k) Oferă copiilor și tinerilor în/ ieșiți din îngrijire alternativă și tinerilor în contact cu sistemul de justiție, precum și familiilor acestora, informații și consultații privind accesul la servicii etc.;
l) Coordonează cu Specialistul principal în protecția copilului și Șeful Direcției protecția drepturilor copilului DPSPS UTAG necesitatea procurării articolelor vestimentare, medicamentelor, produselor parafarmaceutice și KIT-urilor educaționale, în baza evaluărilor individuale; pregătește și perfectează documentele conform procedurilor interne ale Asociației;
m) Organizează achizițiile necesare pentru beneficiari și asigură livrarea acestora către destinatari.;
n) Gestionează cazurile prin intermediul softului Primero/ CPIMS+ înregistrând orice operațiune în raport cu cazul, inclusiv dar nelimitat la procese dar și asistență oferită; Înregistrează imediat și asigură înregistrarea tuturor acțiunilor realizate în softul de monitorizare a beneficiarilor unici ai Asociației;
o) Elaborează rapoarte lunare, semestriale și anuale de activitate, precum și contribuie la rapoartele periodice destinate donatorilor.
Data începerii activității: imediat
Studii și calificări necesare pentru ocuparea postului:
Pregătire și instruire necesară
Studii superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educație și/ sau studii de master în asistență socială;
Studii (avantaje): formare în Managementul de caz în protecția copilului și în Protecția copilului și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de copii.
Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului
Minimum 5 ani în asistența socială a copiilor aflați în situație de risc și în Managementul de caz în domeniul protecției copilului.
Cunoștințe specializate
Legislație (minim)
Cunoașterea și mânuirea profundă a Convenției ONU cu privire la Drepturile Copilului, Liniilor directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Comentariul General nr. 6 (2005) cu privire la tratamentul copiilor neînsoțiți și separați în afara țării lor de origine;
Cunoașterea și mânuirea profundă a prevederilor Legii 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți și a HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistența și monitorizarea copiilor victime și potențiale victime ale violenței, neglijării, exploatării și traficului;
Cunoașterea cadrului de funcționare a domeniului de asistență socială, inclusiv servicii și prestații sociale, proceduri de acces la servicii și prestații sociale pentru copii în situație de risc și familii vulnerabile;
Limbi străine
Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română și Rusă;
Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză (avantaje);
Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;
Competențe digitale și/ sau tehnice
Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;
Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.
Competențe profesionale și calități personale asociate postului:
Competențe personale: lucru eficient sub presiune; proactivitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;
Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactare de rapoarte de evaluare inițială și complexă în Managementul de caz; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactare de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la cazurile din gestiune; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;
Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției;
Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); delegare; oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).
Condiții: Contract individual de muncă, cu perioadă determinată (până la 31 decembrie 2025, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă.
Cerințe de aplicare:
Data limită pentru depunerea dosarului: 17 octombrie 2025, ora 00:00.
Conținutul dosarului candidatului:
CV completat în format Euro Pass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post - Specialist în protecția copilului”.
Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060655773.
Doar persoanele, dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
- National Legal Expert for Drafting the Law on Renewable Energy
- Request for Expressions of Interest - Civil Works Engineer within PIU EQIP NORLD
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






