Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
Instituția Publică „Agenția de Guvernare Electronică” anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay) în cadrul Secției gestionare plăți electronice.
Cerințe minime obligatorii:
1. Cetățenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova.
2. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic, financiar, tehnologia informației sau alte domenii relevante pentru gestionarea și analiza proceselor de plăți.
3. Actele de studii superioare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, obținute în străinătate se vor prezenta, în caz de necesitate la solicitarea Agenției de Guvernare Electronică, însoțite de certificatul de recunoaștere și echivalare, eliberat de Ministerul Educației și Cercetării, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
4. Experiență profesională de minimum 3 ani în domenii relevante (plăți electronice, sisteme informaționale, management operațional).
5. Experiența profesională în domeniul plăților electronice, sectorului bancar și/sau financiar, sistemelor de decontare, managementului contractelor cu prestatori de servicii va constitui un avantaj.
6. Cunoașterea legislației Republicii Moldova care reglementează:
- domeniile de competență ale Instituției publice „Agenția de Guvernare Electronică”: servicii electronice guvernamentale, plăți electronice, interoperabilitate;
- protecția datelor cu caracter personal;
- reglementări privind serviciile de plată, instituțiile de plată și plăți electronice;
7. Abilități IT: Suita Microsoft 365 - inclusiv aplicațiile de productivitate (Word, Excel avansat, PowerPoint, Outlook), instrumentele de colaborare și management al documentelor (SharePoint Online, OneDrive, Microsoft Teams) și cele de planificare / urmărire a proiectelor (Planner, Microsoft Project);
8. Cunoștințe privind standardele și protocoalele utilizate în plăți.
9. Cunoașterea limbii române (scris/vorbit).
10. Cunoașterea limbii engleze/ruse va constitui un avantaj.
Aptitudini / abilități:
- Capacitate de lucru eficient atât în echipă, cât și individual;
- Exprimare clară și argumentată, inclusiv în comunicarea cu partenerii externi (prestatori de servicii de plată și prestatori de servicii cu plată);
- Planificare riguroasă și asumarea responsabilității pentru activitățile de muncă;
- Abilități de analiză, calculare, structurare și prezentare a datelor operaționale;
- Cunoștințe privind procesele de plăți electronice (decontare, reconciliere, facturare, comisioane);
- Spirit pro-activ, orientare spre soluții și îmbunătățire continuă a proceselor;
- Concentrare pe livrarea la timp a rezultatelor activităților profesionale;
- Abilități de monitorizare și investigare a tranzacțiilor financiare;
- Responsabilitate, disciplină, imparțialitate și respectarea eticii profesionale;
- Capacitatea de a identifica, documenta și soluționa incidente operaționale și tehnice în fluxurile de plată.
Atribuții de bază:
1. Asigură și monitorizează funcționarea procesului de încasare a plăților prin intermediul serviciului MPay (achitarea, încasarea, confirmarea, suspendarea, anularea, debitarea, redebitarea, restituirea, transmiterea descifrărilor plăților);
2. Asigură, prin colaborare cu specialiștii și echipele tehnice, procesul de contractare și conectare tehnică a prestatorilor de servicii de plată și prestatorilor de servicii cu plată la MPay;
3. Calculează volumul plăților, comisioanelor și mijloacelor financiare încasate și debitate prin MPay;
4. Coordonează activitatea de suport operațional aferentă procesului de încasare a plăților și soluționarea solicitărilor;
5. Verifică și elaborează procese-verbale financiare pentru parteneri publici și private;
6. Asigură procesul de facturare și încasare a comisioanelor cu prestatorii de servicii de plată și monitorizează gradul de achitare;
7. Răspunde și analizează solicitările legate de chargeback, anulare, returnări și alte operațiuni corective;
8. Monitorizează procesul de debitare a mijloacelor financiare în cadrul serviciului MPay, conform sesiunilor de lucru ale SAPI și IPS și intervine operațional în caz de necesitate;
9. Asigură respectarea cerințelor privind protecția datelor cu caracter personal în cadrul proceselor de încasare;
10. Contribuie la identificarea și prevenirea riscurilor operaționale aferente serviciului MPay;
11. Participă la dezvoltarea de noi funcționalități și optimizarea proceselor de plăți prin MPay;
12. Elaborează note informative, rapoarte și răspunsuri la solicitările partenerilor și instituțiilor;
13. Executarea altor sarcini, conform competențelor atribuite, legate de activitatea instituțională a AGE.
Beneficiile oferite de AGE:
- Experiență profesională într-o instituție publică modernă;
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
CONDIŢII: angajare în bază de contract individual de muncă, full-time.
Pentru participare la concurs se depune următorul dosar:
1. Scrisoare de intenție prin intermediul căreia se va explica interesul față de funcție și contribuția profesională care poate fi adusă de către candidat la suplinirea postului vacant (maxim 2 pagini);
2. Curriculum Vitae obligatoriu după modelul EUROPASS care poate fi accesat la acest link (https://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae) și care va include obligatoriu următoarea declarație: „Datele înscrise în CV sunt veridice, accept verificarea acestora”.
Dosarul urmează a fi depus până la data de 24.10.2025, ora 17:00 la adresa de email hr@egov.md. Tot la această adresă pot fi transmise și mesaje de clarificare cu referință la concursul de angajare.
Bibliografie:
1. Legea nr. 136/2017 cu privire la Guvern;
2. Legea nr. 98/2012 privind administrația publică centrală de specialitate;
3. Legea nr.234/2021 cu privire la serviciile publice;
4. Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
5. Legea nr. 142/2018 cu privire la schimbul de date și interoperabilitate;
6. Legea nr. 124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere;
7. Hotărârii Guvernului nr. 712/2020 cu privire la serviciul guvernamental de plăți electronice (MPay),
8. Hotărârea Guvernului nr. 760/2010 cu privire la Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică”;
9. Hotărârea Guvernului nr.201/2017 privind aprobarea Cerințelor minime obligatorii de securitate cibernetică;
10. Hotărârea Guvernului nr.211/2019 privind platforma de interoperabilitate (MConnect);
11. Hotărârea Guvernului nr.1090/2013 privind serviciul electronic guvernamental de autentificare și control al accesului (MPass);
12. Hotărârea Guvernului nr.405/2014 privind serviciul electronic guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign);
13. Hotărârea Guvernului nr. 324/2022 cu privire la serviciul guvernamental de identitate și semnătură electronică mobilă (EvoSign);
14. Hotărârea Guvernului nr. 5/2024 cu privire la aplicația guvernamentală integrată a serviciilor electronice EVO.
Cele mai active în ultima lună
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md