CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Abonamente
    • Bannere Publicitare
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Jurisconsult
SC. Summit Events


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
17/09/2025

Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Jurisconsult

INSTITUȚIA PUBLICĂ „AGENȚIA DE GUVERNARE ELECTRONICĂ” anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Jurisconsult în cadrul Secției management instituțional

Cerințe minime obligatorii:

1. Cetățenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova.

2. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul juridic. (Actele de studii superioare absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, obținute în străinătate se vor prezenta, în caz de necesitate la solicitarea Agenției de Guvernare Electronică, însoțite de certificatul de recunoaștere și echivalare, eliberat de Ministerul Educației și Cercetării, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire).

3. Experiență profesională de minimum 5 ani în domeniul juridic.

4. Experiența profesională de reprezentare juridică în instanțele judecătorești (contencios administrativ și cauzele civile) va constitui un avantaj.

5. Experiența profesională în domeniul achizițiilor publice.

6. Cunoașterea legislației Republicii Moldova care reglementează:

- activitatea Guvernului, organizarea și funcționarea administrației publice centrale de specialitate;

- domeniile de competență ale Instituției publice „Agenția de Guvernare Electronică”: modernizarea serviciilor guvernamentale; e-Transformarea guvernării; interoperabilitatea; auditul de securitate cibernetică;

- raporturile civile și comerciale;

- raporturile administrative și procedura administrativă;

- procedura civilă;

- relațiile de muncă;

- domeniul achizițiilor publice.

7. Abilități IT: Suita Microsoft 365 - inclusiv aplicațiile de productivitate (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), instrumentele de colaborare și management al documentelor (SharePoint Online, OneDrive, Microsoft Teams) și cele de planificare / urmărire a proiectelor (Planner, Microsoft Project);

8. Cunoașterea limbii române (scris/vorbit).

9. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Aptitudini / abilități:

- Capacitate de lucru eficient atât în echipă, cât și individual;

- Exprimare clară, argumentare fundamentată și rezolvare constructivă a divergențelor;

- Planificare riguroasă și asumarea responsabilității pentru activitățile de muncă;

- Abilități de a colecta informații, a le structura și a le prezenta concis;

- Spirit pro‑activ, gândire creativă, propunere de soluții pentru îmbunătățirea activităților de muncă;

- Concentrare pe livrarea la timp a rezultatelor activităților profesionale;

- Responsabilitate, disciplină, imparțialitate și respectarea eticii profesionale;

- Capacitatea de a reacționa rapid la schimbări și de a menține o atitudine pozitivă.

Atribuții de bază:

1. Contribuirea la perfecționarea și eficientizarea întocmirii documentelor juridice ale Instituției publice „Agenția de Guvernare Electronică” (AGE).

2. Oferirea suportului juridic în toate etapele procesului de desfășurare a procedurilor de achiziții publice, prin: analiza și verificarea documentației de atribuire, formularea opiniilor juridice, asigurarea conformității cu legislația în vigoare, participarea la elaborarea și evaluarea ofertelor, precum și gestionarea eventualelor contestații.

3. Examinarea sub aspectul legalității a proiectelor de acte administrative normative și actelor administrative individuale (proceduri, ordine etc.), parvenite în adresa Secției management instituțional.

4. Revizuirea și actualizarea permanentă a contractelor-tip utilizate la nivelul AGE, în conformitate cu legislația și cu cele mai bune practici în domeniu.

5. Efectuarea expertizei juridice a proiectelor de contracte, acorduri și de alte acte cu conținut juridic, în scopul asigurării conformității lor cu prevederile legislației.

6. Gestionarea Registrului de evidență a contractelor, asigurând înregistrarea, clasificarea, arhivarea și accesul securizat la toate documentele aferente, conform procedurilor interne ale AGE.

7. Asigurarea asistenței juridice subdiviziunilor structurale ale AGE, în vederea elaborării proiectelor de acte juridice.

8. Gestionarea aspectelor juridice și urmărirea respectării legislației în procesul de desfășurare a procedurilor de achiziții publice.

9. Reprezentarea juridică intereselor instituției în instanțele judecătorești, pregătirea documentelor necesare în litigii și participarea la ședințele de judecată.

10. Reprezentarea juridică intereselor instituției în organele de ocrotire a normelor de drept.

11. Examinarea și formularea răspunsurilor la demersurile persoanelor juridice de drept public/drept privat, la cererile de acces la informațiile de interes public și la petițiile înregistrate în AGE, aferente activității instituționale și raporturilor juridice la care aceasta participă, parvenite spre examinare în cadrul Secției management instituțional.

12. Executarea altor sarcini, conform competențelor atribuite, legate de activitatea instituțională a AGE.

Beneficiile oferite de AGE:

- Experiență profesională într-o instituție publică modernă;

- Oportunități extinse de dezvoltare profesională;

- Mediu de muncă modern și prietenos;

- Procese de activitate digitalizate;

- Flexibilitate în programul de muncă;

- Pachet salarial competitiv;

- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

CONDIŢII: angajare în bază de contract individual de muncă, full-time.

Pentru participare la concurs se depune următorul dosar:

1. Scrisoare de intenție prin intermediul căreia se va explica interesul față de funcție și contribuția profesională care poate fi adusă de către candidat la suplinirea postului vacant (maxim 2 pagini);

2. Curriculum Vitae după modelul EUROPASS care poate fi accesat la acest link (https://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae) și care va include obligatoriu următoarea declarație: „Datele înscrise în CV sunt veridice, accept verificarea acestora”.

Dosarul urmează a fi depus până la data de 30.09.2025, ora 17:00, la adresa de email hr@egov.md. Tot la această adresă pot fi transmise și mesaje de clarificare cu referință la concursul de angajare.

Bibliografie:

1. Legea nr. 136/2017 cu privire la Guvern

2. Legea nr. 98/2012 privind administrația publică centrală de specialitate

3. Hotărârea Guvernului nr. 760/2010 cu privire la Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică”

4. Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116/2018

5. Codul de procedură civilă al Republicii Moldova nr.225/2003

6. Codul civil nr.1107/2002

7. Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003

8. Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice

9. Legea nr.234/2021 cu privire la serviciile publice

10. Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal

11. Legea nr. 142/2018 cu privire la schimbul de date și interoperabilitate

12. Legea nr.467/2003 cu privire la informatizare și la resursele informaționale de stat

13. Legea nr.71/2007 cu privire la registre

14. Legea nr. 124/2022 privind identificarea electronică și serviciile de încredere

15. Hotărârea Guvernului nr. 324/2022 cu privire la serviciul guvernamental de identitate și semnătură electronică mobilă (EvoSign)

16. Hotărârea Guvernului nr. 5/2024 cu privire la aplicația guvernamentală integrată a serviciilor electronice EVO

17. Hotărârea Guvernului nr.291/2024 cu privire la modificarea unor hotărâri ale Guvernului (consolidarea ecosistemului guvernamental de identitate digitală)

18. Hotărârea Guvernului nr.822/2012 cu privire la serviciile sistemului de poștă electronică al autorităților administrației publice

19. Hotărârea Guvernului nr.201/2017 privind aprobarea Cerințelor minime obligatorii de securitate cibernetică

20. Hotărârea Guvernului nr. 491/2022 cu privire la aprobarea modului de recunoaștere a semnăturilor electronice calificate create utilizând un certificat calificat al cheii publice eliberat de un prestator de servicii de încredere dintr-un stat membru al Uniunii Europene

21. Hotărârea Guvernului nr.562/2006 cu privire la crearea sistemelor și resurselor informaționale automatizate de stat

22. Hotărârea Guvernului nr.414/2018 cu privire la măsurile de consolidare a centrelor de date în sectorul public și de raționalizare a administrării sistemelor informaționale de stat (pct.22)

23. Hotărârea Guvernului nr.128/2014 privind platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud)

24. Hotărârea Guvernului nr.823/2020 cu privire la optimizarea și eficientizarea centrelor de date din sectorul public, precum și la aprobarea modificărilor ce se operează în unele hotărâri ale Guvernului

25. Hotărârea Guvernului nr.211/2019 privind platforma de interoperabilitate (MConnect)

26. Hotărârea Guvernului nr.1090/2013 privind serviciul electronic guvernamental de autentificare și control al accesului (MPass)

27. Hotărârea Guvernului nr.405/2014 privind serviciul electronic guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign)

28. Hotărârea Guvernului nr.280/2013 cu privire la unele acțiuni de implementare a Serviciului Guvernamental de Plăți Electronice (MPay)

29. Hotărârea Guvernului nr.708/2014 privind serviciul electronic guvernamental de jurnalizare (MLog)

30. Hotărârea Guvernului nr.305/2024 cu privire la platforma de găzduire și partajare a documentelor (MDocs)

31. Hotărârea Guvernului nr.153/2021 pentru aprobarea Conceptului Sistemului informațional „Registrul resurselor și sistemelor informaționale de stat” și a Regulamentului privind modul de ținere a Registrului resurselor și sistemelor informaționale de stat

32. Hotărârea Guvernului nr.323/2021 pentru aprobarea Conceptului Sistemului informațional „Catalogul semantic” și a Regulamentului privind modul de ținere a Registrului format de Sistemul informațional „Catalogul semantic”.

Articol precedent: Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack engineer) Precedent Articolul următor: Agenția de Guvernare Electronică” anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de specialist în securitatea sistemelor informatice Următor

SC. Summit Events

Cele mai active în ultima lună

  • Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) 11
  • Societatea de Cruce Roșie Moldova 10
  • Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) 10
  • Asociația Obștească „Eco-Răzeni” 7
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) 6
Nius-Prof SRL
Civic Digital Solutions
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Abonamente
  • Newsletter

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md