CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Solicitări de Asistență

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
  • Servicii
    • Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Notificări prin Email
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în mun. Bălți, raionul Ștefan Vodă și raionul Cahul
SC. Summit Events

uraniaresized



Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
12/09/2025

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei „AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în mun. Bălți, raionul Ștefan Vodă și raionul Cahul

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în mun. Bălți, raionul Ștefan Vodă și raionul Cahul

Poziție: 0.95 unitate

Obiectivele  Postului

Sub supravegherea Specialistului local în protecția copilului (Coordonator local) și Specialistului principal în protecția copilului/Coordonator echipa Management de caz, asistentul social va gestiona cazurile persoanelor victime/supraviețuitoare ale violenței de gen, precum și copiilor acestora.

Sarcini/ Atribuții de Bază

  1. identifică proactiv (se autosesizează) persoanele victime/supraviețuitoare ale violenței de gen, precum și copiilor acestora, înregistrează și sesizează autoritățile competente în acest sens, conform procedurilor legale;
  2. monitorizează parcursul sesizărilor și se implică în gestionarea acestor cazuri;
  3. gestionează cazurile, inclusiv dar nelimitat, la evaluarea inițială a sesizărilor, participarea la activitatea echipelor multidisciplinare instituite de AO AVE Copiii sau de autoritățile competente, evaluări complexe, planificarea și livrarea la timp a asistenței necesare, monitorizarea progresului cazurilor din gestiune, re-evaluarea, închiderea cazurilor etc.;
  4. menține o comunicare permanentă cu psihologii și juriștii contractați de AO AVE Copiii, în vederea gestionării eficiente a cazurilor; integrează în planurile de intervenție recomandările formulate de specialiști și facilitează schimbul de informații relevante;
  5. inițiază și asigură procurările necesare pentru cazurile din gestiune (în conformitate cu procedurile corespunzătoare), coordonează livrarea asistenței către acestea;
  6. inițiază, facilitează și participă la procese de procurare și de distribuție a asistenței destinate persoanelor victime/supraviețuitoare ale violenței de gen, precum și copiilor acestora;
  7. propune instituirea și facilitează activitatea echipelor multidisciplinare pe cazurile din gestiune;
  8. organizează și facilitează ședințe pe marginea cazurilor din gestiune; elaborează PV de la aceste ședințe și le împărtășește cu participanții;
  9. introduce în softul Primero/ CPIMS+ toate informațiile despre cazurile din gestiune;
  10. înregistrează în softul de monitorizare a beneficiarilor unici datele fiecărui beneficiar, precum și orice tip de asistență acordată acestora la toate etapele de gestiune;
  11. generează (din Primero/ SPIMS+ și din Softul de monitorizare a beneficiarilor unici) periodic și/ sau la solicitarea managementului rapoarte statistice cu privire la activitățile executate personal sau de către Echipa de Management de caz;
  12. livrează sesiuni de instruire cu privire la drepturile copilului și ale femeii, protecția copilului, prevenirea violenței și asistența persoanelor victime/supraviețuitoare ale violenței de gen;
  13. participă la elaborarea tuturor materialelor de instruire și suport pentru specialiști, în limbile rusă și română, precum și - la revizuirea participativă a acestora;
  14. planifică activitățile relative postului și le implementează eficient; Monitorizează termenele și face toate demersurile necesare pentru ajustarea acestora; Previne întârzierile și adresează toate provocările în acest sens;
  15. elaborează Rapoarte lunare, semestriale și anuale de activitate, precum și participă la elaborarea Rapoartelor periodice pentru donatori;
  16. participă la ședințele organizate de managementul superior;
  17. execută orice alte dispoziții date de Directorului Executiv în realizarea strategiilor Asociației.

Data începerii activităţii: imediat

Studii și Calificări Necesare pentru Ocuparea Postului:

Pregătire și instruire necesare

Studii (obligatoriu): superioare de licență în domeniul asistenței sociale sau educație și/ sau studii de master în asistență socială.

Studii (avantaje): Formare în Managementul de caz în protecția copilului,  Protecția copilului și/ sau în Prevenirea și combaterea violenței față de adulți și copii, precum și alte programe de instruire relevante în domeniul prevenirii și combaterii violenței de gen și drepturilor omului.

Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului

Minimum 5 ani în asistența socială a copiilor aflați în situație de risc și/ sau de Management de caz în protecția copilului;

Experiență în lucrul cu persoanele victime/supraviețuitoare ale violenței de gen și/ sau în gestionarea cazurilor de violență domestică și de gen reprezintă un avantaj;

Cunoștințe specializate

Legislație (minim)

Cunoașterea și mânuirea profundă a Convenției ONU cu privire la Drepturile copilului, Liniilor directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă, Comentariul General nr.14 (2013) privind dreptul copilului de a avea ca primă considerație interesele sale superioare, Convenției de la Lanzarote (Convenția Consiliului Europei pentru protecția copiilor împotriva exploatării sexuale și a abuzurilor sexuale) și a Convenției de la Istanbul (Convenția Consiliului Europei privind prevenirea și combaterea violenței împotriva femeilor și a violenței domestice);

Cunoașterea și mânuirea profundă a prevederilor Legii 140/2013 privind protecția specială a copiilor aflați în situație de risc și a copiilor separați de părinți, precum și a HG 270/2014 cu privire la aprobarea Instrucțiunilor privind mecanismul intersectorial de cooperare pentru identificarea, evaluarea, referirea, asistenţa şi monitorizarea copiilor victime şi potenţiale victime ale violenţei, neglijării, exploatării şi traficului; a Managementului de caz în domeniul protecției copilului (Ordinul Ministrului Muncii și Protecției Sociale 134/2023);

Cunoașterea Legii 45/2007 privind prevenirea și combaterea violenței în familie și a modificărilor ulterioare, precum și a Legii 196/2016 privind prevenirea și combaterea violenței față de femei;

Cunoașterea cadrului de funcționare a domeniului de asistență socială, inclusiv servicii și prestații sociale, proceduri de acces la servicii și prestații sociale pentru copii în situație de risc, femei victime ale violenței în bază de gen și familii vulnerabile, precum și copii rămași temporar/ rămași fără ocrotire părintească;                

Limbi străine

                        Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în Română și Rusă;

                        Nivel de bază de comunicare scrisă și verbală în Engleză (avantaje);

                        Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

Competențe digitale și/ sau tehnice

                        Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;

                        Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice.

Competențe Profesionale și Calități Personale Asociate Postului:

Competențe personale: lucru eficient sub presiune; proactivitate; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență;

Competențe de comunicare scrisă și verbală: redactarea de rapoarte de evaluare inițială și complexă în Managementul de caz; redactare de prezentări cu privire la activitatea desfășurată; redactarea de scrisori/ adresări/ răspunsuri/ note informative cu privire la cazurile din gestiune; analiza datelor (colectarea datelor și data clearing, modelarea datelor și prezentarea datelor etc.); redactare de rapoarte de activitate; negociere; empatie; ascultare activă;

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției;

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelentă scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).

Condiții: Contract individual de muncă cu perioadă determinată (12 luni, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă (2 luni)

Cerinţe de aplicare:

Data limită pentru depunerea dosarului: 26 septembrie 2025, ora 24:00.

Conținutul dosarului candidatului:

CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului „Concurs de post vacant– Asistent social”.

Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060311008.

Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.

Articol precedent: People in Need Moldova объявляет отбор учителей для дополнительных образовательных занятий в рамках EduTech Labs – поддержка интеграции детей-беженцев и местных сообществ/ People in Need Moldova announces the selection of teachers for catch-up educational Precedent Articolul următor: Project Analyst, Short-Term (NPSA-9), European Union Confidence Building Measures Programme - UNDP Moldova Următor
  • Dorcas Moldova angajează: Specialist în atragerea fondurilor
  • BNM angajează expert/ă principal/ă în metodologie de raportare
  • Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajeaza Coordonator/oare de proiect (Twinning Project)
  • Alianța INFONET contractează: Expert evaluare pe dimensiune de dizabilitate
  • Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Director/oare de programe

SC. Summit Events

Cele mai active în ultima lună

  • Banca Nationala a Moldovei (BNM) 19
  • Ministerul Muncii și Protecției Sociale 14
  • Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) 13
  • Societatea de Cruce Roșie Moldova 10
  • Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) 9
Nius-Prof SRL
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Abonamente
  • Newsletter

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md