Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare logisitică și procurări
Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova (SCRM) este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică, auxiliară autorităților publice care activează mai bine de 97 de ani funcţionând în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, în respectul celor 7 principii ale Mișcarii Internationale de Cruce Roșie și a legii 139-XV/2001, activitatea sa principală fiind de a preveni şi alina suferințele persoanelor vulnerabile din Moldova.
În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, SCRM lansează următorul concurs de angajare:
Denumirea funcţiei: Coordonator/oare logistică și procurări
Termenul contractului: determinat, cu posibilitate de extindere
Obiectivul general al funcției constă în asigurarea unei gestionări eficiente, transparente și etice a resurselor logistice ale SCRM, prin coordonarea activităților de achiziții, transport, depozitare și distribuție, în vederea susținerii activității SCRM și atingerii obiectivelor strategice ale acesteia în conformitate cu legislația Republicii Moldova aplicabilă organizațiilor neguvernamentale.
Atribuții specifice funcției:
- În colaborare cu subdiviziunile Sediului Central și directorii filialelor SCRM identifică nevoile de achiziții și întocmește Planul de Achiziții anual al SCRM ;
- Participă la la elaborarea Bugetului Anual al SCRM, pentru componenta de logistică și achiziții, în colaborare cu subdiviziunea finanțe și administrație a SCRM;
- Asigură fluxul eficient de resurse, echipamente și informații între subdiviziunile SCRM;
- Planifică, coordonează și monitorizează activitățile logistice ale SCRM;
- Întocmeşte și prezintă rapoartele logistice ale SCRM referitoare la achiziții, parc auto și depozit lunar sau de cate ori acestea sunt solicitate;
- Gestionează procesul de achiziții al SCRM conform cerințelor interne: comenzi, contracte, livrări cu respectarea legislației în vigoare și a procedurilor interne;
- Monitorizează respectarea termenelor și calitatea produselor/serviciilor achiziționate;
- Menține evidența completă documentației de achiziții în format electronic sau hârtie;
- Întocmeşte şi actualizează baza de date a furnizorilor şi preţurile orientative pentru procurarea bunurilor şi serviciilor necesare activității SCRM;
- Coordonează utilizarea eficientă a parcului auto al SCRM;
- Supervizează organizarea de către Depozitar a spațiilor de depozitare conform normelor de siguranță și eficiență;
- Supervizează recepția și distribuția bunurilor SCRM de către Depozitar cu documente valabile și corecte, conconform procedurilor interne;
- În colaborare cu subdiviziunile SCRM întocmește planuri de distribuire a bunurilor în funcție de necesități;
- Supervizează menținerea documentată a evidenței stocurilor și actualizarea bazei de date;
- Coordonează inventarierea bunurilor aflate in depozit și gestionează pierderile/bunurile expirate/deteriorările.
Alte atribuții:
- Asigură pregătirea documentației de import și devamarea bunurilor în cazul donațiilor din străinătate;
- Monitorizează și asigură funcţionarea eficientă a echipamentului tehnic şi a reţelei internet din cadrul Sediului Central al SCRM;
- Menține un dialog regulat și proactiv cu părțile interne și externe interesate (donatori, parteneri, autorități, echipe interne) pentru buna desfășurare a proceselor logistice în timp util și cu bună credință.
Cerințele funcției:
Studii:
- studii superioare în management, administrație publică, economie sau domenii conexe;
- Master în managementul logisticii, managementul achizițiilor și contractelor constituie avantaj.
Experienţă profesională:
- cel puțin 3 ani în domeniu logisticii și achizițiilor;
- experiența în sectorul umanitar constituie avanataj,
Cunoştinţe/Abilităţi:
- Cunoaşterea limbii române, ruse și limbii engleze cel puţin la nivel intermediar;
- Cunoștințe aprofundate în domeniul logisticii și al achizițiilor, legislației în domeniu, legislației muncii;
- Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook, Power Point). Softul de evidență contabilă 1C reprezintă un avantaj;
- Abilităţi de a planifica, organiza, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, mobilizare de sine, lucrul în echipă, disciplină;
- Abilități de comunicare excelentă cu solicitanți și părți interesate;
- Cunoașterea piețelor, furnizorilor și capacităților logistice din Moldova (depozitare, acces rutier etc.)
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la adresa de e-mail: hr@redcross.md cu indicarea în subiectul de e-mail a textului: „CV - Coordonator/oare logistică și procurări.
Termen limită de depunere a dosarelor: 21 septembrie 2025, ora 17:00.
- Primul Festival de Antreprenoriat Social a avut loc la Bălți
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează CVA Focal Point (cash and voucher assistance)
- Anunt Publicitar de Participare la Licitatie privind achiziționaraea unei proprietăți comerciale in calitate de Oficiu pentru Filiala SCRM din Raionul Criuleni, or. Criuleni
- Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajeză ofițer Planificare, Monitorizare, Evaluare și Raportare
- Anunț de participare la licitație RFQN-SCRM-MD-24-011 pentru procurarea de produse/echipamente IT
- Angajăm asistent/ă socială pentru Centrul de Plasament din Micleușeni
- Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor Agentia de Investitii din Moldova
- NATO Liaison Office (NLO) in the Republic of Moldova is hiring DCB Project Officer
- Anjgajare Consultant/Expert pentru instruirea personalului serviciului Centrul ,,Încredere,, din or. Ștefan Vodă
- ODIHR is hiring Driver with personal vehicle in Soroca for the Election Observation Mission to Moldova (EOM/MLD)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md