Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor Agentia de Investitii din Moldova
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții
Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:
- Acordarea suportului în interacțiunea investitorilor cu autorităţile publice centrale şi locale, instituţiile publice, societăţile comerciale şi organizaţiile necomerciale, în scopul susținerii potențialilor investitori în procesul de lansare şi dezvoltare a proiectelor investiționale.
- Coordonarea procesului de implementare a programelor, proiectelor și strategiilor naţionale de susținere a investiţiilor.
- Coordonarea procesului de atragere şi implementare a proiectelor şi programelor finanţate cu suportul partenerilor de dezvoltare, orientate spre susţinerea activităţii investiţionale şi protejarea investiţiilor.
- Coordonarea procesului privind acordarea asistenţei la încheierea acordurilor de investiții pentru proiectele investiționale strategice.
- Conducerea /managementul direcţiei şi evaluarea activității colaboratorilor.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Minimum 2 ani de experiență în managementul de personal;
- Experiență anterioară semnificativă în procesul de coordonare a vânzărilor, atragerii investițiilor sau domeniilor direct conexe;
- Abilități solide de comunicare și negociere;
- Abilități de construire a relațiilor durabile cu parteneri locali și internaționali;
- Diplomă de licență în domenii precum economie, finanțe, drept, relații internaționale sau management;
- Abilități demonstrabile în coordonarea procesului de implementare a programelor vor fi un avantaj;
- Abilități clare de leadership;
- Fluență în limba engleză (nivel C2);
- Etică profesională, respectarea standardelor etice și integritate în gestionarea informațiilor confidențiale în relația cu investitorii și alte părți interesate.
Documentele necesare pentru aplicare:
- CV-ul;
- Scrisoare de motivație, care să cuprindă un set de cel puțin 10 acțiuni prioritare pe care candidatul le-ar iniția sau implementa din poziția de șef al Direcției, cu scopul de a consolida atragerea și protejarea investițiilor, de a asigura o cooperare eficientă cu autoritățile și partenerii, precum și de a dezvolta proiecte strategice în domeniul investițional;
- Datele de contact a două persoane de referință;
- Notă: Dosarele incomplete nu vor fi admise în concurs.
Detalii aplicare:
- Termen-limită de depunere a documentelor: 19 septembrie ora 17:00;
- Modalitatea de depunere: prin email, la adresa office@invest.gov.md;
- Subiect email: Aplicare Șef al Direcției investiții și protejarea investițiilor.
Date de contact:
- Email: office@invest.gov.md
- Telefon: +373 78 443 331
Pachet de remunerare:
- Salariul de funcție, de la 25 000 MDL brut lunar (salariu de funcție)
- Bonus lunar în funcție de performanță (până la 50% din salariul de funcție);
- Posibilitatea acordării premiilor unice pentru performanțe excepționale.
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- Termen prelungit - Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajează Cordonator/oare de proiect (sănătate)
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- BNM angajează expert/ă consultant/ă al/a Direcţiei reglementare şi licenţiere
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








