Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Jurisconsult
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Cerințe față de candidat:
- Studii superioare finalizate în domeniul juridic;
- Experiență relevantă în drept civil;
- Experiență în gestionarea și administrarea condominiilor (cunoașterea legislației aferente constituie un avantaj);
- Permis de conducere categoria B (automobil personal – avantaj);
- Cunoștințe solide de operare PC;
- Cunoaștere avansată a limbilor română și rusă;
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Abilități de comunicare și organizare, spirit de inițiativă, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, orientare spre soluții, rezistență la stres și respectarea termenelor limită.
Responsabilități:
- Acordarea de consultanță juridică companiei și propunerea de soluții legale pentru activitatea curentă;
- Reprezentarea intereselor companiei în fața autorităților publice, instituțiilor și a altor persoane juridice sau fizice;
- Întocmirea și redactarea documentelor juridice (contracte, acte adiționale, cereri, notificări, somații etc.);
- Analiza și formularea de răspunsuri scrise la solicitările instituțiilor publice și private.
Condiții de muncă:
- Program: luni–vineri, 08:00–17:00;
- Salariu de la 15.000 lei net/lună (în funcție de experiență și competențe);
- Pachet social complet și condiții conforme legislației;
- Mediu de lucru profesionist, într-o companie stabilă, cu perspective de dezvoltare;
- Echilibru între viața profesională și personală;
- Suport din partea unei echipe colaborative și bine pregătite;
- Posibilități de perfecționare continuă și implicare în proiecte relevante.
Notă: La interviu vor fi invitate doar persoanele care corespund cerințelor specificate.
📩 Persoanele interesate sunt rugate să transmită CV-ul la adresa hr@imc.md, menționând în subiectul e-mailului funcția pentru care aplică.
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








