Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM angajează expert/ă principal/ă în gestionare și procesare date
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Obiectivele postului:
- Postul vacant face parte din Departamentul Statistică și date, Direcția Colectare și procesare date, obiectivul este gestionarea și dezvoltarea bazei de date a declarațiilor vamale (a persoanelor fizice și juridice) și aplicației aferente, procesarea raportului 1-invest și încărcarea acestuia în baza de date aferentă, elaborarea selecțiilor și rapoartelor add-hoc din bazele de date gestionate prin interpelări directe.
Scopul sau atribuțiile direcției:
- Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.
Principalele atribuții ale postului:
- • Asigură încărcarea datelor, gestionarea curentă și menținerea curentă a Modulului „Prelucrarea bazei de date a declarațiilor vamale de la BNS” ;
• Asigură recepționarea și încărcarea în baza de date aferentă a formularului „1-Invest” (date individuale la nivel de agent raportor) și situațiilor financiare;
• Elaborează, la solicitare, selecții și rapoarte add-hoc din baze de date gestionate, prin interpelări directe cu aplicarea limbajului de interogare a datelor SQL;
• Asigură conlucrarea eficientă cu Departamentul Tehnologii Informaționale în vederea mențineri, dezvoltării și eficientizării aplicațiilor și surselor de date gestionate.
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare în domeniul statistic, economic, financiar sau tehnologii informaționale;
• Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul statistic, economic, financiar sau tehnologii informaționale;
• Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
• Cunoștințe de bază în domeniul gestionării bazelor de date și interogării bazelor de date prin limbajele de interogare a datelor, în special SQL;
• Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel A2);
• Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
• Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.
Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:
- Cunoștințe avansate aferente gestionării bazelor de date și interogării bazelor de date prin limbajele de interogare a datelor, în special SQL.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termen-limită:
- 24 august 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr. 1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-245 sau 022 822 143.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:
Documente necesare pentru a fi prezentate la concurs;
Documente necesare pentru a fi prezentate la angajare.
Politica de personal a Băncii Naţionale a Moldovei are drept obiectiv selectarea şi angajarea persoanelor profesioniste din diferite domenii (economie, jurisprudenţă, tehnologii informaţionale, etc).
Angajarea la Banca Naţională a Moldovei se efectuează în bază de concurs, în conformitate cu Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003 (intrat în vigoare la 1 octombrie 2003), Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al BNM nr. 130 din 03.07.2014, Regulamentul intern al Băncii Naţionale a Moldovei, aprobat prin Hotărârea Comitetului executiv al BNM nr. 62 din 16.03.2016. Concursul reprezintă o modalitate de organizare şi desfăşurare a procesului de verificare prealabilă a aptitudinilor profesionale ale candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor vacante în Banca Naţională a Moldovei.
Comisiile de testare formate din specialişti din cadrul Băncii Naţionale a Moldovei verifică gradul de cunoaştere de către candidaţi a limbilor moderne, tehnologiilor informaţionale şi a specialităţii.
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- Keystone Moldova - Asistent de proiect
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









