Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
BNM angajează Jurisconsult principal al Departamentului supraveghere bancară
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerințe minime obligatorii:
1) Studii şi experiență:
- Studii superioare absolvite cu examen de licență în domeniul juridic cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare (aplicabil pentru studiile obținute în Republica Moldova); Pentru persoanele cu diplome de studii obținute în străinătate se vor indica calificările (ex. GPA etc.), obținute în țara și/sau instituțiile de învățământ respective;
- Experiență profesională de cel puțin 3 ani în domeniul juridic;
- Cunoștințe profesionale – un nivel înalt de cunoștințe profesionale, actualizate cu regularitate;
- Cunoașterea principiilor unei supravegheri bancare eficiente;
- Cunoștințe generale cu privire la exercitarea controlului în băncile licențiate;
- Cunoașterea limbii române la nivel avansat și engleze la nivel mediu (citit/scris/vorbit);
- Cunoștințe de operare a programelor computerizate: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
- Cunoașterea regulilor de interpretare a actelor normative, de emitere, avizare a actelor cu caracter individual.
2) Competente comportamentale:
- Gândire ordonată, tact şi pricepere în munca cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale – dezvoltare foarte bună;
- Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările.
Principalele atribuții functionale:
- Acordarea consultanței juridice necesare personalului Departamentului;
- Acordarea consultanței juridice și coordonarea proiectelor de hotărâre ale Comitetului Executiv al BNM, cât și altor permisiuni/aprobări aferente domeniului de supraveghere bancară;
- Acordarea consultanței juridice/examinarea cererilor, petițiilor, adresărilor venite de la persoane fizice și juridice, de la ministere, departamente și alte organe aferent problemelor ce reies din competențele Departamentului Supraveghere Bancară;
- Acordarea consultanței juridice și coordonarea proiectelor de acte normative interne aferente domeniului de supraveghere;
- Alte sarcini cu caracter juridic indicate de către Directorul și/sau Directorul adjunct al Departamentului supraveghere bancară.
Beneficiile oferite de BNM:
- Experiență profesională într-o bancă centrală;
- Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
- Mediu de muncă modern și prietenos;
- Procese de activitate digitalizate;
- Flexibilitate în programul de muncă;
- Pachet salarial competitiv;
- Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.
Termenul-limită:
- 11 august 2025.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md sau depuneţi CV-ul in format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, cu specificarea postului dorit. Pentru detalii ne puteţi contacta la numărul de telefon 022- 822-143/022-822-245.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului. Datele privind susținerea probelor de concurs vor fi stabilite de comisia de examinare și vor fi comunicate prin e-mail candidaților.
Tematica:
- Reglementarea organizării și funcționării Băncii Naționale a Moldovei;
- Cadrul legal al activității bancare în Republica Moldova.
Bibliografie:
- Legea cu privire la Banca Națională a Moldovei nr. 548-XIII din 21.07.1995;
- Legea privind activitatea băncilor nr. 202 din 06.10.2017;
- Legea Societăților pe acțiuni nr.1134 din 02.04.1997;
- Regulamentul privind cadrul de administrare a activității băncii, aprobat prin HCA al BNM nr. 322 din 20.12.2018.

- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








