Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Extindere termen - Școala de Jurnalism din Moldova angajează coordonator comunicare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Școala de Jurnalism din Moldova (ȘJM), organizație non-profit, dedicată formării profesionale în domeniile mass-media și comunicării angajează coordonator comunicare. Școala de Jurnalism din Moldova, înregistrată ca entitate juridică pe 28 iunie 2021 este succesoarea proiectului „Școala de Studii Avansate în Jurnalism din Chișinău”, lansat în 2006 ca proiect-pilot al Centrului pentru Jurnalism Independent din Republica Moldova.
Responsabilități:
- Consolidează vizibilitatea instituțională;
- Elaborează și implementează strategii, campanii și planuri de comunicare pentru ȘJM și instruirile pe care le organizează;
- Monitorizează rezultatele campaniilor de comunicare/promovare și propune ajustări;
- Colectează date relevante pentru raportare;
- Asigură coerența mesajelor publice și respectarea identității vizuale a școlii;
- Coordonează activitatea de comunicare online și offline (rețele sociale, website, newslettere, comunicate de presă etc.);
- Gestionează relațiile cu mass-media și alte părți interesate (designeri, edituri, editori video, etc);
- Elaborează materiale de promovare (articole, postări pe social media);
- Contribuie la elaborarea materialelor vizuale și de promovare;
- Participă la organizarea evenimentelor și activităților de vizibilitate;
- Contribuie la realizarea altor sarcini de comunicare, logistice sau administrative, în funcție de nevoile echipei și prioritățile instituției.
Calificări, competențe și experiență minime față de candidați:
- Studii universitare (în jurnalism, comunicare, relații publice sau domenii conexe);
- Experiență profesională în comunicare sau PR (minim 2 ani);
- Cunoștințe foarte bune de redactare și exprimare în limba română și bune în limba engleză;
- Abilități de planificare, organizare și coordonare;
- Creativitate, inițiativă și gândire strategică;
- Experiență în gestionarea rețelelor sociale (va colabora cu un SMM);
- Spirit de echipă, atitudine pro-activă și responsabilă față de sarcinile asumate și autonomie în realizarea lor.
- Capacitate de a lua decizii și asumarea deplină a lor;
- Abilitate de a coordona eficient procesele și de a le finaliza;
- Dorință de creștere profesională și învățare continuă.
Ce oferim:
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Regim de lucru hibrid (de la birou și de la distanță);
- Posibilități de dezvoltare profesională.
Regim de lucru: normă parțială (part-time)
Loc de muncă: Școala de Jurnalism din Moldova, Chișinău, str. Alexei Mateevici, 60, sediul Mediacor.
Termenul limită de depunere a dosarului: 14 august 2025, ora 18:00.
Data începerii activității: august 2025/ 1 septembrie 2025.
Persoanele interesate vor expedia la adresa electronică info@scoaladejurnalism.md o scrisoare de intenție, CV-ul și 2 contacte de referință. În scrisoarea de intenție, rugăm candidații să includă exemple concrete de campanii de comunicare sau promovare pe care le-au realizat sau coordonat (online, în presă etc.), precum și rezultatele obținute.
Școala de Jurnalism din Moldova își rezervă dreptul să invite la interviu doar persoanele care vor întruni condițiile din anunț.
Pentru detalii sau precizări: +373 67 207 485. Persoană de contact: Maia Metaxa, directoarea Școlii de Jurnalism din Moldova.
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








