CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. 📢 ANUNȚ DE ANGAJARE – Consultant/unei consultante sau echipe de experți pentru elaborarea/revizuirea cadrului operațional de funcționare a Serviciului social „Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Chișinău”, în
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
01/07/2025

📢 ANUNȚ DE ANGAJARE – Consultant/unei consultante sau echipe de experți pentru elaborarea/revizuirea cadrului operațional de funcționare a Serviciului social „Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Chișinău”, în

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Asociația Obștească ”Inclusiv EU” contractează consultant/consultantă sau echipă de experți pentru elaborarea/revizuirea cadrului operațional de funcționare a Serviciului  social „Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Chișinău”, în vederea asigurării prestării calitative a serviciilor pentru persoanele fără adăpost, conform standardelor minime de calitate.

Asociația Obștească „Inclusiv EU” este o organizație non-guvernamentală, apolitică și non-profit, care activează continuu în sprijinul persoanelor cu dizabilități și al familiilor acestora. Organizația promovează incluziunea socială, participarea activă în viața comunității și accesul egal la educație, sănătate și servicii sociale. Asociația contribuie la dezvoltarea unui mediu accesibil, echitabil și lipsit de discriminare pentru toți membrii societății.

Proiectul „Parteneriat pentru eficientizarea energetică și asigurarea calității serviciilor prestate de Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Chișinău” este implementat de AO „Inclusiv EU” în colaborare cu Direcția Generală Asistență Medicală și Socială a Consiliului Municipal Chișinău,  cu suportul financiar al Uniunii  Europene  în  cadrul  proiectului  „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, cofinanțat și implementat de Fundația  Soros  Moldova  în  parteneriat  cu  IP  Keystone  Moldova  și  Asociația Obștească „Fondul de Inovații Sociale din Moldova”.

În acest context, Asociația Obștească ”Inclusiv EU” anunță concurs de selectare a unui consultant/unei consultante sau echipe de experți pentru următoarele activități:

  1. Revizuirea și/sau elaborarea Regulamentului de activitate al Centrului pentru persoane fără adăpost, în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 144/2018 privind aprobarea Regulamentului-cadru de funcționare a Serviciului adăpost de noapte și a Standardelor minime de calitate (6 zile);
  2. Elaborarea și aprobarea Manualului operațional al Serviciului, care va stabili cadrul metodologic de funcționare a Serviciului și revizuirea fișelor de post a personalului în corespundere cu cadrul normativ în vigoare (7 zile);
  3. Elaborarea și aprobarea planului strategic de dezvoltare a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu, în contextul asigurării calității serviciilor prestate și a Planului anual de instruire privind dezvoltarea competențelor profesionale a angajaților (5 zile).

🔍 Responsabilități principale:

  • Analiza documentelor existente;
  • Revizuirea și/sau elaborarea unui nou regulament de activitate al Centrului, în corespundere cu HG nr. 144/2018;
  • Elaborarea Manualului operațional al Serviciului, care va stabili cadrul metodologic de funcționare a Serviciului și vor fi revizuite fișele de post în corespundere cu cadrul normativ în vigoare;
  • Elaborarea și aprobarea planului strategic de dezvoltare a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu, în contextul asigurării calității serviciilor prestate și a Planului anual de instruire privind dezvoltarea  competențelor profesionale a angajaților;
  • Asigurarea alinierii documentelor elaborate la standardele minime de calitate prevăzute de legislație;
  • Consultări cu echipa din cadrul DGAMS, AO „Inclusiv EU” și ajustarea documentelor, cu înaintare spre consultări publice (la necesitate);
  • Livrarea versiunii finale a documentelor în format editabil (Word) și semnate, conform unui grafic aprobat de părți.

🧾 Cerințe față de candidat(ă):

  • Studii superioare în asistență socială, administrație publică, drept, politici publice sau alte domenii relevante;
  • Experiență de cel puțin 5 ani dovedită în elaborarea/revizuirea documentelor de politici interne în domeniul social;
  • Cunoașterea procedurilor de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
  • Abilități organizatorice excelente, capacități de acordare a serviciilor de mentorat;
  • Abilități de comunicare și negociere atât la nivel local, cât și național;
  • Cunoașterea cadrului normativ național relevant;
  • Abilități excelente de redactare și analiză juridică și organizațională;
  • Experiența anterioară de colaborare cu ONG-uri constituie un avantaj;
  • Abilități bune de lucru în echipă.

Tip contract: contract prestări servicii;

Perioada prestării serviciului: iulie – 31 octombrie 2025, conform unui grafic/program coordonat, agreat și aprobat de ambele părți;

📅 Perioada de contract: 18 (optsprezece) zile de consultanță;

Obiectivele, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant precum și rezultatele așteptate sunt descriși în Termenii de referință.

Oferta financiară (în lei MDL, brut) și Declarația pe proprie răspundere privind lipsa conflictelor de interese conform anexei.

📍 Locul desfășurării activității: la distanță și/sau în incinta DGAMS și a Centrului, după caz.

📑 Dosarul de aplicare va include:

  1. CV actualizat;
  2. Scrisoare de intenție (max. 1 pagină);
  3. Exemplu de documente similare elaborate (opțional);
  4. Oferta financiară (onorariu brut total) conform anexei.

📬 Termen limită de aplicare: 11 iulie 2025 orele 17.00

📧 Dosarele pot fi expediate la adresa: aoinclusiveu@outlook.com sau grigorebodarev82@gmail.com

Subiect: „Consultant consolidare cadrului operațional Centru persoane fără adăpost mun. Chișinău”.

Detalii suplimentare: coordonator proiect Grigore Bodarev.

Tel. de contact: 079950859.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.



Articol precedent: Anunț de angajare – Consultant/consultante sau echipe de experți pentru elaborarea/revizuirea cadrului operațional de funcționare a Serviciului social „Centrul de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Chișinău” Precedent Articolul următor: CNPAC anunță concurs pentru angajarea unui/unei Asistent/e social/ă la Bălți Următor
  • Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
  • Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
  • Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
  • AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • Concurs pentru ocuparea funcției vacante de Specialist principal al Serviciului Contabilitate și Raportare Financiară

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md