Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Centrul de instruire și consultanță E-Circular angajează responsabil/ă achiziții și administrare proiecte (part-time)
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul de instruire și consultanță e-Circular angajează un/o Responsabil/ă Achiziții și Administrare Proiecte (part-time) pentru activitate cu prezență fizică la birou.
Responsabilități principale:
- Elaborarea și postarea anunțurilor de achiziții, conform procedurilor interne și cerințelor proiectelor;
- Pregătirea dosarelor de achiziție și redactarea proceselor-verbale (de deschidere, evaluare, atribuire etc.)
- Colectarea și verificarea ofertelor, organizarea procesului de selecție;
- Păstrarea și arhivarea dosarelor de achiziții în format fizic și digital;
- Asigurarea respectării regulilor de transparență și eligibilitate a achizițiilor.
- Suport în planificarea și monitorizarea activităților din proiecte (actualizarea planurilor de activitate, calendar de livrabile etc.)
- Colectarea, centralizarea și verificarea documentelor justificative de la echipa de proiect și parteneri
- Întocmirea și pregătirea rapoartelor administrative (liste de prezență, procese-verbale, dovezi de activitate etc.)
- Completarea și verificarea documentelor de cheltuieli și colaborarea cu serviciul de contabilitate pentru validare;
- Organizarea documentației aferente implementării proiectelor (arhivare, scanare, evidență digitală).
Cerințe față de candidat/a ideal/ă:
- Studii superioare în domeniul administrației publice, economie, management de proiect sau alte domenii conexe;
- Experiență relevantă în domeniul achizițiilor și gestionării documentației administrative, minim 3 ani;
- Cunoștințe de bază privind legislația achizițiilor și procedurile aplicabile în cadrul proiectelor;
- Abilități de organizare, atenție la detalii și gestionare a termenelor;
- Disponibilitate pentru program part-time (program flexibil agreat cu angajatorul) cu prezență fizică la birou (or. Chișinău).
Competențe lingvistice:
- Cunoașterea limbii române – obligatoriu.
- Cunoașterea limbii engleze – cel puțin nivel B1.
Ce oferim:
- Program flexibil (part-time);
- Mediu de lucru profesionist, colaborativ și motivant;
- Oportunitatea de implicare în proiecte relevante în domeniul economiei circulare și al dezvoltării durabile;
- Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și nivelul de implicare.
📍 Locul desfășurării activității: Chișinău
📅 Termen limită pentru aplicare: 7 aprilie 2025
📩 Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: info@e-circular.org cu subiectul mesajului: „Responsabil/ă Achiziții și Administrare Proiecte”
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









