Asociația Promo-LEX angajează Asistent/ă de Program
Ref: 2 din 14.03.2025
Asociația Promo-LEX angajează Asistent/ă de Program care va oferi asistență în procesul administrării granturilor și implementării proiectelor Asociației Promo-LEX.
! Sunt încurajate aplicațiile timpurii
Denumirea postului: Asistent/ă de Program
Scopul Postului: Titularul/Titulara postului va oferi asistență în administrarea granturilor și implementarea proiectelor Asociației Promo-LEX
Context
Asociația Promo-LEX este o organizație neguvernamentală, apolitică, nonprofit, care își desfășoară activitatea pe întregul teritoriu al Republicii Moldova. Misiunea Asociației este promovarea și apărarea drepturilor omului; consolidarea proceselor și instituțiilor democratice; și dezvoltarea societății civile. Activitatea Asociației se realizează la nivel funcțional prin intermediul a două programe: Programul Drepturile Omului și Programul Monitorizare Procese Democratice.
Domeniile prioritare ale Programului Drepturile Omului sunt: promovarea accesului la justiție și remedii efective pentru locuitorii din regiunea transnistreană; combaterea torturii, a tratamentelor inumane sau degradante; promovarea și protejarea libertății și siguranței persoanei; combaterea discursului de ură și promovarea unui discurs public echilibrat; promovarea unui mediu favorabil exercitării libertății de întrunire pașnică; Educația în domeniul drepturilor omului; promovarea unui mediu de activitate favorabil pentru organizațiile societății civile.
Domeniile prioritare ale Programul Monitorizare Procese Democratice sunt: monitorizarea alegerilor din Republica Moldova și participarea la misiunile de monitorizare electorale internaționale, promovarea transparenței finanțării partidelor politice, promovarea transparenței decizionale în Parlamentul Republicii Moldova, monitorizarea instituțiilor, proceselor și reformelor sectoriale, suport pentru reforma administrației publice, susținerea procesului de integrare în UE, informare și educație electorală.
Titularul/Titulara postului va participa la administrarea granturilor și implementarea proiectelor în cadrul ambelor programe ale Asociației. Mai multe detalii despre organizație sunt disponibile aici.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
Sub supravegherea generală a Coordonatorului/Directorului de Program, Titularul/Titulara postului va avea următoarele responsabilități:
- va participa la administrarea granturilor, planificarea și realizarea activităților în cadrul proiectelor Asociației;
- va participa la planificarea și organizarea evenimentelor publice din cadrul proiectelor și va participa la acestea;
- va participa la ședințele interne de proiect și va asigura înregistrarea proceselor verbale ale ședințelor;
- va realiza sarcini administrative și de secretariat (va elabora și menține documente/dosare de program, va crea și menține diverse baze de date, va înregistra procese verbale etc.);
- va elabora demersuri, cereri, scrisori către actori relevanți pentru planificarea şi realizarea activităților Asociației;
- va gestiona și duce evidența corespondenței în cadrul Asociației;
- va participa la procedura de procurări/achiziții de bunuri și servicii în cadrul Asociației și a proiectelor;
- va gestiona și duce evidența contractelor cu prestatorii Asociației;
- va recepționa și verifica bunurile și serviciile procurate (va colecta și gestiona facturi fiscale, acte de predare a serviciilor etc.);
- va menține comunicarea cu prestatorii, partenerii și beneficiarii Asociației;
- va coordona redactarea și traducerea documentelor interne și publice ale Asociației;
- va asigura logistica evenimentelor interne și publice ale Asociației;
- va efectua deplasări pe întreg teritoriu al Republicii Moldova în vederea planificării și organizării activităților din cadrul proiectelor Asociației;
- va participa la implementarea campaniilor de informare și distribuție de materialele informaționale ale Asociației;
- va colecta informații despre progresul activităților şi va participa la activitatea de raportare internă și externă a Asociației;
- alte responsabilități relevante.
CERINȚE DE OCUPARE A POSTULUI
Studii: Studii superioare de licență în următoarele domenii: management, economie, științe politice, sociale sau umanitare, drept sau alte domenii relevante.
Experiență profesională:
- experiență de lucru sau voluntariat într-o funcție similară – minim 0,5 ani;
- experiență de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale – va constitui un avantaj.
Abilități generale:
- abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
- abilități excelente de comunicare interpersonală;
- competențe și abilități administrative de bază;
- abilități excelente de utilizare a echipamentului de birou (computer/copiator/scanner/fax);
- abilități de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși.
Competențe digitale:
- competențe în utilizarea eficientă a internetului;
- competențe în utilizarea IA – va constitui un avantaj;
- abilități de comunicare online și gestionare a e-mailului;
- aptitudini de lucru în programe software de birou (Microsoft Office, Google Forms/Docs/Drive, altele similare);
- abilități de utilizare a platformelor de videoconferință online și alte instrumente de comunicare virtuală (Zoom, Google Meet, Microsoft Teams);
- competențe în utilizarea aplicațiilor/programelor pentru prezentări (Canva, Mentimeter, Google slides, altele similare) – va constitui un avantaj;
- competențe în utilizarea aplicațiilor multimedia – va constitui un avantaj.
Abilități lingvistice:
- cunoașterea excelentă a limbii Române;
- cunoașterea limbii Ruse (cel puțin nivel mediu);
- cunoașterea limbii Engleze (cel puțin nivel mediu).
Alte cerințe și/sau condiții specifice:
- respectarea principiilor democrației, supremației legii și a drepturilor omului;
- neafiliere politică și non-partizanat politic (candidații nu pot fi membri/activiști ai vreunor partide politice/mișcări social-politice);
- integritate și discreție profesională;
- responsabilitate și punctualitate;
- disponibilitate de a lucra, la necesitate, peste program și în zile de odihnă;
- disponibilitate de a efectua deplasări (la nivel național și internațional).
Locul de muncă: Chișinău (sediul Asociației Promo-LEX).
Program de muncă: deplin.
Perioada de angajare: 1 aprilie – 31 decembrie 2025, cu posibilitatea prelungirii contractului. Angajarea se va efectua în baza contractului individual de muncă pe termen determinat.
Asociația Promo-LEX oferă:
- lucru dinamic și interesant în cadrul unei echipe de profesioniști;
- salariu competitiv;
- posibilitate de dezvoltare și avansare profesională.
Procedura de aplicare: persoanele interesate trebuie să prezinte Dosarul de angajare care trebuie să conțină:
- CV (CV-ul va include date relevante, conform cerințelor de angajare stipulate în prezentul anunț: studii, experiență, competențe, abilități etc.);
- Scrisoare de motivare în care se va descrie experiența relevantă (dacă aveți experiență anterioară de colaborare cu Promo-LEX vă rugăm să indicați detalii) și motivația de a ocupa postul. Scrisoarea de motivare va mai conține următoarele informații:
- Două persoane de referință - se va indica numele persoanei, organizația/instituția și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
- Persoana de referință de la ultimul loc de muncă/voluntariat (director, administrator etc.). Se va indica numele persoanei, organizația/instituția, funcția și datele de contact (tel, e-mail);
- Oferta financiară (salariul net solicitat, după reținerea tuturor impozitelor);
- Disponibilitatea de angajare – din ce dată (indicați data exactă) persoana este disponibilă să înceapă lucrul.
Notă: Candidații preselectați vor fi supuși verificărilor referințelor și ale antecedentelor de la locurile anterioare de muncă/voluntariat (cu privire la posibile acte de fraudă, conflict de interese, hărțuire, încălcare a eticii profesionale și alte acte similare).
Dosarul de angajare va fi completat în limba română şi trebuie expediat prin e-mail la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Asistent/ă de Program”.
Data limită pentru depunerea dosarelor de angajare: 27 martie 2025, ora 18.00 (ora locală). Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Evaluarea dosarelor se va realiza în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele stipulate în anunț; (2) cea de-a doua etapă va consta în intervievarea și testarea candidaților/candidatelor preselectați/preselectate.
Pentru etapa II vor fi contactați doar candidații/candidatele preselectați/preselectate.
Sunt încurajate aplicațiile timpurii. Asociația Promo-LEX își rezervă dreptul să preselecteze și să invite candidații la interviu în măsura recepționării dosarelor de aplicare.
Persoana de contact:
Olga Manole, Coordonatoare de Program
tel: 069177101;
e-mail: olga_manole@promolex.md