Specialist în achiziții publice (Specialist principal în Secția management instituțional)
Denumirea şi sediul angajatorului: Instituția Publică Agenția de Investiții, mun. Chișinău, str. Eugen Doga, nr. 2, MD-2005. Agenția de Investiții este o instituție publică, fondată de Guvernul Republicii Moldova, creată și mandatată să atragă investiții strategice în Republica Moldova, să contribuie la creșterea exporturilor, să promoveze imaginea de țară și să dezvolte dimensiunea de diplomație economică.
Denumirea funcţiei vacante: Specialist în achiziții publice (Specialist principal în Secția management instituțional).
Responsabilitățile de bază ale funcţiei, conform fişei postului:
- Participarea la elaborarea politicilor interne necesare realizării procedurilor de achiziții publice.
- Elaborarea planului anual al achizițiilor publice, înaintarea propunerilor, sistematizarea datelor, întreprinderea măsurilor privind asigurarea transparenței decizionale, în coordonare cu planul anual de activitate al Agenției de Investiții.
- Organizarea și desfășurarea activității grupului de lucru pentru achiziții publice în conformitate cu cadrul normativ aferent domeniului de achiziții publice.
- Organizarea și participarea la planificarea activităților de achiziții publice.
- Elaborarea documentației de achiziții publice și alte documentației aplicabile în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de achiziții publice.
- Întocmirea și încheierea contractelor de achiziții publice.
- Întocmirea și păstrarea dosarelor de achiziții publice conform cerințelor stabilite de cadrul normativ.
- Monitorizarea executării contractelor de achiziții publice, conform domeniului de competență.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare în domeniul contabilității;
- Cunoașterea legislaţiei privind achiziţiile publice;
- Disciplină şi punctualitate, atenție maximă la detalii;
- Responsabilitate faţă de lucrul încredinţat;
- Spirit de echipă.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație, care să explice de ce candidatul consideră că are abilitățile necesare pentru exercitarea funcției și de ce își dorește să ocupe funcția vacantă.
Data-limită de depunere a documentelor: 19 martie 2025, 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. Sau fizică, prin depunerea dosarului la sediul Agenției, pe str. Eugen Doga, nr. 2. Dosarul sau e-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante la care aplică candidatul.
Date de contact: office@invest.gov.md sau +373 78 443 331.
Salariul minim de funcție: începând de la 18.000 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus lunar suplimentar la salariul de funcție.