Civid Digital Solutions SRL

Funcție vacantă: specialist principal, Secția tehnologii informaționale din cadrul Centrului de Informații Juridice


Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Secția tehnologii informaționale (1 funcție perioadă nedeterminată).

Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Secția tehnologii informaționale, include:

  • competiția dosarelor;
  • proba interviului.

Sarcinile de bază ale funcției vacante:

  • administrarea sistemelor informaționale ale INJ;
  • asigurarea mentenanței sistemelor de supraveghere video și control acces în limita competențelor;
  • contribuirea la optimizarea și dezvoltarea sistemelor informaționale ale INJ;
  • asigurarea funcționalității echipamentului electronic, software și hardware din cadrul INJ;
  • mentenanța infrastructurii informaționale: rețeaua internă a INJ, sisteme informaționale ale INJ (interfața publică, intranetul), Platforma ILIAS, aplicația de chestionare electronice;
  • analiza  evaluării riscurilor și a vulnerabilităților prin prisma standardelor și politicilor de securitate a informației;
  • înregistrarea audio/video a examenelor de admitere/absolvire, evenimente INJ și prelucrarea fișierelor audio-video;
  • oferirea asistenței tehnice colaboratorilor INJ și utilizatorilor sistemului informațional al INJ în aplicarea tehnologiilor informaționale;
  • configurarea, implementarea, gestionarea soluțiilor de optimizare a aplicării tehnologiilor informaționale în activitatea INJ;
  • monitorizarea respectării regulilor de exploatare a sistemelor informatice de către personalul INJ;
  • gestionarea poștei electronice a INJ în limita competențelor funcționale;
  • oferirea suportului continuu procesului de inovare tehnologică în cadrul INJ și asigurarea interoperabilității organizaționale în corespundere cu obiectivele modernizării tehnologice.

Condițiile de participare la concurs:

  • studii superioare de licență/ echivalente în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • cunoașterea limbii române;
  • cunoașterea limbii engleze;
  • experiență minim 1 an în domeniul de specialitate;
  • cursuri de perfecționare în IT (administrarea și întreținerea rețelelor de calculatoare, administrarea bazelor de date, securitatea informațională, programare, design grafic, managementul proiectelor etc.);
  • constituie avantaje programare în Drupal, experiența de elaborare a caietelor de sarcini/dezvoltarea de soft-uri, site-uri, aplicații, monitorizarea lucrărilor de dezvoltare/testare a soluțiilor tehnice, experiența de filmare/prelucrare a fișierelor audio/video;
  • cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea tehnologiilor informaționale într-o instituție publică, minim:

o   Legea privind securitatea cibernetică, nr. 48 din 16.03.2023;

o   Concepția securității informaționale, aprobată prin Legea nr.299 din 21.12.2017;

o   Legea privind identificarea electronică și serviciile de încredere, nr.124 din 19.05.2022;

o   Cerințe minime obligatorii de securitate cibernetică, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.201 din 28.03.2017;

o   Hotărârea Guvernului privind platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud) nr.128 din 20.02.2014.

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
  • curriculumul vitae (CV);
  • scrisoare de motivare;
  • copia actului de identitate;
  • copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze, alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
  • facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
  • acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).

Modalități de aplicare  la funcția vacantă:

  • expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail:resurseumane@inj.gov.md;
  • prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).

Termenul-limită de depunere a dosarului: 04.03.2025, 17:00

Informații suplimentare la tel: 022 233119.

După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.

Salariul de funcție:

De la 11750 Lei (brut) + 1300 lei sporul lunar în valoare fixă + alte sporuri și premii, conform Legii privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar, nr. 270 din 23.11.2018.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale, folosiți butonul de mai jos.

Înregistrează-te

Am uitat Login-ul | Am uitat parola