Office Manager


Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba română - scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Disponibilitate de muncă full-time;
  • Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

  • Gestionarea documentelor;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Menținerea corespondenței prin e-mail;
  • Evidența corespondenței;
  • Întocmirea proceselor verbale;
  • Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md

La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.

Alte articole de la acest autor:



Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola