Office Manager

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare;
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba română - scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Disponibilitate de muncă full-time;
  • Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

  • Gestionarea documentelor;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Menținerea corespondenței prin e-mail;
  • Evidența corespondenței;
  • Întocmirea proceselor verbale;
  • Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md

La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.

Alte articole de la acest autor:



PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola