AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist/ă comunicare și pledoarie

AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist/ă comunicare și pledoarie.

POZIȚIE: full-time

LOCUL DE MUNCĂ: oficiul AO AVE Copiii (mun. Chișinău).

OBIECTIVELE POSTULUI: Asigurarea și menținerea unei imagini unitare a AO AVE Copiii în concordanță cu politica și strategiile acesteia.

SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ:

  1. elaborează și actualizează, ori de câte ori este necesar, manualul de identitate vizuală și coordonează implementarea acestuia la nivelul tuturor subdiviziunilor Asociației;
  2. asigură utilizarea corectă și coerentă a identității vizuale (logo, culori, fonturi, materiale grafice etc.);
  3. dezvoltă, implementează și ajustează, ori de câte ori este necesar, strategia de comunicare a Asociației;
  4. menține o comunicare constantă cu echipa și dezvoltă mesaje pentru promovarea Asociației și a activităților sale;
  5. instruiește echipa Asociației în utilizarea identității vizuale și mesajelor de promovare a Asociației și a activităților sale;
  6. creează conținuturi pentru site-ul web și rețelele sociale ale Asociației;
  7. coordonează aspectele de mentenanță tehnică a site-ul web și rețelele sociale ale Asociației;
  8. asistă și ghidează echipa în promovarea, pe rețelele sociale ale Asociației, activităților la nivel local;
  9. editează și publică materiale de prezentare a proiectelor și acțiunilor implementate de Asociație, comunicate de presă, materiale informaționale despre activitățile realizate sau planificate, anunțuri etc.;
  10. monitorizează percepția publică despre activitățile AO AVE Copiii și organizează consultări cu beneficiarii, partenerii etc.;
  11. planifică și coordonează, împreună cu echipa, campanii de sensibilizare și informare privind drepturile copilului și activitățile Asociației;
  12. participă la elaborarea documentelor de poziție referitoare la subiecte de interes a Asociației;
  13. redactează Raportul anual de activitate al Asociației și participă la redactarea rapoartelor pe proiecte;
  14. pune în aplicare toate procedurile de procurări ale Asociației necesare pentru realizarea obiectivelor funcției;
  15. exercită alte atribuții delegate de către Directorul Executiv.

Data începerii activităţii: imediat

 Studii și Calificări necesare pentru ocuparea postului:

   Pregătire și instruire necesare

            Studii (obligatoriu): superioare în domeniul comunicării;

            Studii (avantaje): formare în drepturile copilului, mișcare asociativă, pledoarie;

   Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului: Minimum 5 ani de experiență în poziții similare, inclusiv minim 3 ani consecutiv.

   Cunoștințe specializate

     Limbi străine:

      Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în Română și Rusă;

      Cunoașterea limbii Engleze este un avantaj;

      Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

    Competențe digitale și/ sau tehnice:

      Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;

      Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice;

      Experiență în gestionarea rețelelor de socializare (Facebook, Instagram).

 COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:

Competențe personale: proactivitate; lucru eficient sub presiune; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență.

Competențe de comunicare scrisă și verbală: elaborare și redactare de materiale informaționale  și rapoarte despre activitățile Asociației, inclusiv istorii de succes a beneficiarilor; redactare de texte cu privire la activitatea desfășurată; negociere; empatie; ascultare activă.

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției.

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).

 CONDIŢII: Contract individual de muncă cu perioadă determinată (10 luni, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă

Cerinţe de aplicare: 

   Data limită pentru depunerea dosarului: 19 februarie 2025, ora 24:00.

   Conținutul dosarului candidatului: CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Specialist/ă comunicare și pledoarie)”.

Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060311008, persoana de contact – V. Gheorghiev.

Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru proba scrisă și interviu, vor fi contactate.




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola