Repetat - AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist/ă comunicare și pledoarie


AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist/ă comunicare și pledoarie.

POZIȚIE: full-time

LOCUL DE MUNCĂ: oficiul AO AVE Copiii (mun. Chișinău).

OBIECTIVELE POSTULUI: Asigurarea și menținerea unei imagini unitare a AO AVE Copiii în concordanță cu politica și strategiile acesteia.

SARCINI/ ATRIBUȚII DE BAZĂ:

  1. elaborează și actualizează, ori de câte ori este necesar, manualul de identitate vizuală și coordonează implementarea acestuia la nivelul tuturor subdiviziunilor Asociației;
  2. asigură utilizarea corectă și coerentă a identității vizuale (logo, culori, fonturi, materiale grafice etc.);
  3. dezvoltă, implementează și ajustează, ori de câte ori este necesar, strategia de comunicare a Asociației;
  4. menține o comunicare constantă cu echipa și dezvoltă mesaje pentru promovarea Asociației și a activităților sale;
  5. instruiește echipa Asociației în utilizarea identității vizuale și mesajelor de promovare a Asociației și a activităților sale;
  6. creează conținuturi pentru site-ul web și rețelele sociale ale Asociației;
  7. coordonează aspectele de mentenanță tehnică a site-ul web și rețelele sociale ale Asociației;
  8. asistă și ghidează echipa în promovarea, pe rețelele sociale ale Asociației, activităților la nivel local;
  9. editează și publică materiale de prezentare a proiectelor și acțiunilor implementate de Asociație, comunicate de presă, materiale informaționale despre activitățile realizate sau planificate, anunțuri etc.;
  10. monitorizează percepția publică despre activitățile AO AVE Copiii și organizează consultări cu beneficiarii, partenerii etc.;
  11. planifică și coordonează, împreună cu echipa, campanii de sensibilizare și informare privind drepturile copilului și activitățile Asociației;
  12. participă la elaborarea documentelor de poziție referitoare la subiecte de interes a Asociației;
  13. redactează Raportul anual de activitate al Asociației și participă la redactarea rapoartelor pe proiecte;
  14. pune în aplicare toate procedurile de procurări ale Asociației necesare pentru realizarea obiectivelor funcției;
  15. exercită alte atribuții delegate de către Directorul Executiv.

Data începerii activităţii: imediat

 Studii și Calificări necesare pentru ocuparea postului:

   Pregătire și instruire necesare

            Studii (obligatoriu): superioare în domeniul comunicării;

            Studii (avantaje): formare în drepturile copilului, mișcare asociativă, pledoarie;

   Experiență necesară executării sarcinilor și responsabilităților postului: Minimum 5 ani de experiență în poziții similare, inclusiv minim 3 ani consecutiv.

   Cunoștințe specializate

     Limbi străine:

      Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în Română și Rusă;

      Cunoașterea limbii Engleze este un avantaj;

      Cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;

    Competențe digitale și/ sau tehnice:

      Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) la nivel intermediar;

      Abilități avansate de navigare în Internet și de mânuire a cutiilor poștale electronice;

      Experiență în gestionarea rețelelor de socializare (Facebook, Instagram).

 COMPETENȚE PROFESIONALE ȘI CALITĂȚI PERSONALE ASOCIATE POSTULUI:

Competențe personale: proactivitate; lucru eficient sub presiune; adaptabilitate și flexibilitate; reziliență.

Competențe de comunicare scrisă și verbală: elaborare și redactare de materiale informaționale  și rapoarte despre activitățile Asociației, inclusiv istorii de succes a beneficiarilor; redactare de texte cu privire la activitatea desfășurată; negociere; empatie; ascultare activă.

Competențe organizaționale: planificarea și managementul timpului; prioritizarea sarcinilor de lucru pentru atingerea obiectivelor funcției.

Competențe de leadership: soluționare de probleme (obiectivitate și luare de decizii înțelepte în situații dificile, flexibilitate, creativitate, gândire critică, analiză, cercetare, evaluare); oferire și primire de feedback (comunicare excelență scrisă și verbală, empatie, ascultare activă); rezolvarea conflictelor (ascultare activă, inteligență emoțională, profesionalism, răbdare).

 CONDIŢII: Contract individual de muncă cu perioadă determinată (10 luni, cu posibilitate de prelungire) și perioadă de probă

Cerinţe de aplicare: 

   Data limită pentru depunerea dosarului: 10 martie 2025, ora 24:00.

   Conținutul dosarului candidatului: CV completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu și scrisoarea de motivare vor fi depuse la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Specialist/ă comunicare și pledoarie)”.

Pentru informații suplimentare contactați: mob. 060311008, persoana de contact – V. Gheorghiev.

Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru proba scrisă și interviu, vor fi contactate.




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola