Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează contabil (ă)
Societatea de Cruce Roşie din Moldova este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, apolitică și functionează în baza Convențiior de la Geneva din 1949, Decretul Președintelui Republicii Moldova Nr. 234/1992 din 01.12.1992, legea Nr.139 din 10.05.2001 privind "Societatea de Cruce Roșie din Moldova" și a Statutului Crucii Roșii și Statutul Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semiluna Roșie.
În scopul realizării misiunii umanitare și o obiectivelor stabilite, Societatea de Cruce Roșie din Moldova lansează următorul concurs de angajare:
Denumirea funcţiei: Contabil(ă)
Obiectivul general al funcției de contabil în cadrul Societății: contribuirea la asigurarea menținerii unui sistem eficient de management financiar și a unor controale interne solide, pentru a garanta utilizarea rațională a resurselor, eficiența, integritatea și transparența activităților financiare ale organizației, în conformitate cu politicile de management financiar ale Societății, standardele naționale de contabilitate (SNC), reglementările naționale și principiile general acceptate de contabilitate (GAAP) sau standardele internaționale de raportare financiară (IFRS).
Atribuțiile specifice funcției:
- Aplicarea și actualizarea periodică a politicilor, proceselor și procedurilor financiare, conform cerințelor legale și standardelor naționale și internaționale;
- Sprijinirea desfășurării auditurilor financiare și a verificărilor de conformitate;
- Implementarea și urmărirea recomandărilor de audit intern și extern, oferind suport pentru remedierea deficiențelor identificate;
- Contribuirea la dezvoltarea, optimizarea și actualizarea politicilor, proceselor și procedurilor financiare, prin analizarea practicilor actuale și propunerea de îmbunătățiri;
- Acordarea sprijinului la evaluarea riscurilor financiare pentru propunerile de proiecte, noi și existente, în colaborare cu echipele relevante;
- Monitorizarea bugetelor proiectelor și consilierea echipelor cu privire la chestiuni bugetare;
- Gestionarea stocurilor și a inventarului asigurându-se că toate achizițiile sunt înregistrate complet și corect;
- Asigură conformității gestionării documentelor contabile în conformitate cu reglementările și politicile organizației;
- Procesarea documentelor primare și a tranzacțiilor conform legislației naționale și politicilor organizației;
- Alte funcții reglementate în Fișa postului.
Responsabilități specifice funcției:
- Menținerea unui dialog regulat și proactiv cu părțile interesate interne și externe pentru a asigura implementarea eficientă a proiectelor din punct de vedere al managementului financiar și administrativ;
- Asigurarea respectarea strictă a principiilor de transparență și etică în toate activitățile contabile;
- Realizarea activității în conformitate cu valorile de bază ale asociației conform Statutului și altor acte interne, precum și a legislației naționale;
- Îndeplinirea atribuțiilor funcției într-o manieră eficientă și responsabilă;
- Asigurarea unei bune organizări a operațiunilor contabile și documentarea corectă a acestora;
- Alte responsabilități reglementate în Fișa postului.
Studii: studii superioare de specialitate conexe funcției de contabil.
Experienţă profesională solicitată:
- minim 3 ani în domeniul contabil,
- experiența anterioară a muncii în sectorul umanitar constituie un avantaj.
Cunoştinţe/abilităţi solicitate:
- Cunoaşterea limbii române, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunoştinţe în domeniul tehnologiilor informaţionale la nivel de utilizare independentă: Microsoft Office, Word, Excel, Power Point, Outlook, navigare internet, programul contabil 1C (versiunea 8.3);
- Capacitatea de a respecta termenele limită prin planificarea eficientă a activităților, prioritizarea sarcinilor și organizarea optimă a resurselor pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite și a atribuțiilor de serviciu.
- Capacitate de analiză, organizare și luare a deciziilor în situații complexe;
- Cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil bazate pe legislația națională, cunoașterea normelor și reglementărilor legale privind contabilitatea în organizațiile non-guvernamental.
Ce oferim?
- Salariul motivant, achitat la timp;
- Experiență internațională într-o echipă de profesioniști;
- Instruiri on-line și off-line pe teritoriul țării cat și în afara țării.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-urile la cristina.crudu@redcross.md cu indicarea în subiectul de e-mail a textului: „Aplicare pentru funcția de contabil”.
Pentru întrebări suplimentare rog să apelați la: +373 79 403 480