Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist(ă) principal(ă) în achiziții publice
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Specialist(ă) principal(ă) în achiziții publice
Suntem în căutarea unui Specialist achiziții cu experiență și cunoștințe solide în domeniu, capabil să gestioneze procesul de achiziție într-un mod eficient și cu un nivel ridicat de calitate.
Cerințele postului:
- Studii superioare în domeniul juridic sau economic.
- Experiență de muncă în Instituții bugetare.
- Cunoștințe solide în legislația achizițiilor publice din Republica Moldova.
- Excelente abilități de comunicare, negociere și relaționare.
- Capacitatea de integrare rapidă, precum și de sinteză, responsabilitate, seriozitate.
Responsabilități:
- Dezvoltarea strategiilor de achiziții de materiale și servicii necesare proiectelor aflate în derulare.
- Întocmirea documentelor pentru organizarea concursului de achiziții publice de bunuri, servicii și lucrări.
- Examinarea, evaluarea ofertelor operatorilor economici, prezentate la procedurile de achiziție.
- Elaborarea proiectului contractului de achiziționare a bunurilor, serviciilor și lucrări.
- Monitorizarea executării conformă a contractelor/acordurilor-cadru de achiziții publice și elaborarea rapoartele de monitorizare.
- Prezentarea dării de seamă privind achizițiile de valoare mică (lucrări, servicii).
- Întocmirea informațiilor, rapoartelor, comunicatelor privind realizarea achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări.
Beneficii:
- Angajare oficială;
- Un mediu de lucru proactiv;
- Oportunități nelimitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
- Salariu stabil.
Dacă sunteți interesat (ă) de această ofertă de lucru, vă așteptăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail angajare@trm.md, pentru detalii suplimentare ne puteți contacta la numărul de telefon: 022 721 866, 060214898.
Vă rugăm să luați în considerare că doar candidații selectați vor fi contactați.
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









