Alătură-te echipei MilleniuM! Căutăm Manager/ă de birou

Anunturi pe civic 3

Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” este în căutare de Manager/ă de birou

MilleniuM, este un ONG fondat în 2000, care derulează proiecte în domeniul dezvoltării personale, organizaționale și comunitare. Misiunea sa este de a promova educația non-formală de calitate, încurajând inițiativa civică și activitățile de tineret la nivel local. MilleniuM este recunoscută la nivel național ca un reper în educația non-formală și lucrul cu tinerii din Republica Moldova. Organizația pune un accent special pe implicarea tinerilor, văzând în aceștia o resursă valoroasă pentru soluționarea problemelor sociale.

Descrierea generală a funcției: în calitate de manager/ă de birou la MilleniuM, veți sprijini implementarea unui proiect dedicat educației tinerilor ucraineni afectați de conflict, care se află în prezent în Moldova, alături de colegii lor moldoveni. Veți coordona și administra Spațiul prietenos tinerilor, oferind un mediu adecvat pentru ca aceștia să participe la cursuri și activități educative și de recreere. De asemenea, veți oferi suport echipei MilleniuM implicate în activitățile destinate tinerilor refugiați.

Roluri și responsabilități principale: 

  • Supraveghează și gestionează Spațiul prietenos tinerilor asigurând un mediu sigur pentru ca tinerii să participe la cursurile și activitățile educaționale și de recreere; 
  • Oferă sprijin în dezvoltarea modulelor educaționale și de recreere, inclusiv identificarea  activităților în conformitate cu principiile și standardele de calitate ale programului CRS; 
  • Identifică și rezolvă problemele care apar în timpul procesului educațional și recreativ,  adresându-se supervizorilor, dacă este necesar; 
  • Monitorizează și raportează provocările și/ sau lacunele identificate pentru a informa ajustarea  planurilor și agenda de implementare; 
  • Asigură vizibilitatea activităților proiectului împreună cu asistenta de proiect. 

Calificări de bază 

  • De preferință, diplomă de licență în Pedagogie, Psihologie, Sociologie sau Asistență Socială, dar nu este obligatorie; 
  • Experiență de lucru într-o poziție similară sau de suport în implementarea proiectelor; 
  • Experiență în gestionarea persoanelor sau a echipelor constituie un avantaj; 
  • Experiență în monitorizarea proiectelor și colectarea/ prelucrarea datelor este relevantă; 
  • Experiență în utilizarea MS Windows și Office (Excel, Word, Powerpoint). 

🔰 Mai multă informație despre funcția vacantă, aici - https://shorturl.at/99Oqh  

🔗 Persoanele interesate rugăm să completeze formularul https://forms.gle/zZqQrwAbQbYfm7RD8

📅Termen limită de completare: 15 ianuarie 2025, ora 23:59

☎️Pentru informații suplimentare: +373 680 37 868, Marta, asistenta de proiect




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola