Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
APSCF angajează Asistent administrativ
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) anunță concurs pentru funcția vacantă de asistent administrativ.
APSCF este o rețea de 70 de organizații neguvernamentale de pe întreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv din regiunea transnistreană. APSCF acționează pentru crearea unui cadru coerent și funcțional de dezvoltare a factorilor de decizie, a mecanismelor și practicilor de implementare, asigurând respectarea și protecția reală a copilului și familiei. Detalii despre activitatea APSCF http://aliantacf.md/
Program de muncă: deplin (8 ore)
Poziție: asistent administrativ
Perioada de angajare: imediată- 30.06.2026 (cu posibilitate de extindere)
Atribuții și responsabilități:
- Asigură logistica Secretariatului APSCF;
- Înregistrarea, evidenţa şi repartizarea corespondenţei organizației;
- Recepționarea, direcţionare şi gestionarea corespondenţei on-line;
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice/ preluarea eventualelor mesaje și transmiterea ulterioară;
- Menținerea comunicării cu membrii APSCF;
- Redactarea documentelor interne ale APSCF la indicația Secretarului General;
- Completarea borderourilor de evidență;
- Pregătirea proceselor verbale ale ședințelor CC, AG și alte ședințe de echipă;
- Înregistrarea corespunzătoare a documentelor interne ale APSCF în registrele de evidență a documentelor oficiale (Procese Verbale ale CC, Procese Verbale ale AG etc.);
- Înregistrarea, evidența și arhivarea documentelor membrilor APSCF (Registrul de evidență și dosarele membrilor APSCF);
- Organizarea logistică a evenimentelor desfășurate de Secretariatul APSCF (pre și post eveniment; documentare privind serviciile şi bunurile care urmează a fi procurate inclusiv prin solicitarea de oferte de la prestatori de servicii/furnizori şi comunicarea ulterioară cu aceştia până la încheierea tranzacţiei cu semnarea tuturor documentelor confirmative; furnizarea de materiale necesare, înregistrarea participanților; distribuirea materialelor etc.);
- Suport la scanarea și arhivarea documentelor financiare;
- Alte roluri şi responsabilităţi la delegarea Secretarului General al APSCF.
Formare, abilități și calități personale:
- Studii superioare umaniste;
- Minim 1 an de experiență profesională în poziții similare;
- Cunoașterea limbilor română (foarte bine), rusă și engleză (bine);
- Abilități de a opera cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, etc.);
- Utilizarea echipamentului de birou: telefon, fax, xerox, scanner, imprimantă, etc.
- Abilități de comunicare eficientă și lucru în echipă;
- Abilități organizatorice și de rezolvare a problemelor;
- Punctualitate;
- Flexibilitate;
- Sensibilitate la problemele copiilor şi familiilor vulnerabile;
- Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.
Relații conform organigramei:
Asistentul administrativ se află în subordonare directă a Secretarului General al APSCF şi colaborează cu alți membri ai Secretariatului APSCF.
Evaluarea activității:
- Evaluarea se efectuează de către Secretarul General al APSCF în baza raportului săptămânal/lunar de activitate.
APSCF nu tolerează exploatarea sexuală, nicio formă de violență și abuz, hărțuirea de orice fel, inclusiv hărțuirea sexuală, și discriminarea. Candidatului selectat i se va cere să semneze o politică privind protecția copilului înainte de angajare.
Persoanele interesate vor expedia CV-ul actualizat la adresa electronică: office@aliantacf.md, cu mențiunea “Angajare - Asistent administrativ”, până la 19.01.2025
Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.
- Project Coordinator within PIU
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








