APSCF angajează Asistent administrativ
AO Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) anunță concurs pentru funcția vacantă de asistent administrativ.
APSCF este o rețea de 70 de organizații neguvernamentale de pe întreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv din regiunea transnistreană. APSCF acționează pentru crearea unui cadru coerent și funcțional de dezvoltare a factorilor de decizie, a mecanismelor și practicilor de implementare, asigurând respectarea și protecția reală a copilului și familiei. Detalii despre activitatea APSCF http://aliantacf.md/
Program de muncă: deplin (8 ore)
Poziție: asistent administrativ
Perioada de angajare: imediată- 30.06.2026 (cu posibilitate de extindere)
Atribuții și responsabilități:
- Asigură logistica Secretariatului APSCF;
- Înregistrarea, evidenţa şi repartizarea corespondenţei organizației;
- Recepționarea, direcţionare şi gestionarea corespondenţei on-line;
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice/ preluarea eventualelor mesaje și transmiterea ulterioară;
- Menținerea comunicării cu membrii APSCF;
- Redactarea documentelor interne ale APSCF la indicația Secretarului General;
- Completarea borderourilor de evidență;
- Pregătirea proceselor verbale ale ședințelor CC, AG și alte ședințe de echipă;
- Înregistrarea corespunzătoare a documentelor interne ale APSCF în registrele de evidență a documentelor oficiale (Procese Verbale ale CC, Procese Verbale ale AG etc.);
- Înregistrarea, evidența și arhivarea documentelor membrilor APSCF (Registrul de evidență și dosarele membrilor APSCF);
- Organizarea logistică a evenimentelor desfășurate de Secretariatul APSCF (pre și post eveniment; documentare privind serviciile şi bunurile care urmează a fi procurate inclusiv prin solicitarea de oferte de la prestatori de servicii/furnizori şi comunicarea ulterioară cu aceştia până la încheierea tranzacţiei cu semnarea tuturor documentelor confirmative; furnizarea de materiale necesare, înregistrarea participanților; distribuirea materialelor etc.);
- Suport la scanarea și arhivarea documentelor financiare;
- Alte roluri şi responsabilităţi la delegarea Secretarului General al APSCF.
Formare, abilități și calități personale:
- Studii superioare umaniste;
- Minim 1 an de experiență profesională în poziții similare;
- Cunoașterea limbilor română (foarte bine), rusă și engleză (bine);
- Abilități de a opera cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, etc.);
- Utilizarea echipamentului de birou: telefon, fax, xerox, scanner, imprimantă, etc.
- Abilități de comunicare eficientă și lucru în echipă;
- Abilități organizatorice și de rezolvare a problemelor;
- Punctualitate;
- Flexibilitate;
- Sensibilitate la problemele copiilor şi familiilor vulnerabile;
- Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.
Relații conform organigramei:
Asistentul administrativ se află în subordonare directă a Secretarului General al APSCF şi colaborează cu alți membri ai Secretariatului APSCF.
Evaluarea activității:
- Evaluarea se efectuează de către Secretarul General al APSCF în baza raportului săptămânal/lunar de activitate.
APSCF nu tolerează exploatarea sexuală, nicio formă de violență și abuz, hărțuirea de orice fel, inclusiv hărțuirea sexuală, și discriminarea. Candidatului selectat i se va cere să semneze o politică privind protecția copilului înainte de angajare.
Persoanele interesate vor expedia CV-ul actualizat la adresa electronică: office@aliantacf.md, cu mențiunea “Angajare - Asistent administrativ”, până la 19.01.2025
Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.