frule

CNTM solicită oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și rechizite de birou cu design

Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte de prețuri pentru articole de papetărie și rechizite de birou. În rezultat, CNTM va selecta și contracta compania/companiile care vor oferi cel mai bun raport preț/calitate, condiții de livrare și achitare.

Durata contractului: 15.12.2024-31.05.2025

Oferta trebuie să includă

  • Oferta de prețuri pentru un set standard de articole, după modelul de mai jos:
Denumire articol Preț minim per articol, MDL (TVA inclus, 20%) Preț maxim per articol, MDL (TVA inclus, 20%)
Hârtie A4 (calitate superioară, 80 g/m2) Exemplu : 50 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului) Exemplu : 96 lei/1 pachet (cu indicarea producătorului/ mărcii produsului)
Carnet A 5 cu foi albe 50 foi, prima și ultima copertată, sus sau în dreapta cu spirală    
Agenda datată A5    
Pix din plastic cu buton şi vârf din metal    
Sticlă de băut cu husă    
Cană termică    
Ecobag, torbă eco    
Suport telefon    
Tricouri din bumbac    
Hanorac    
Chpiuri    
Cană albă    
Rucsac pentru laptop    
Hanorac    
Baterie portabilă    
Flash 32 GB    
Penar din bumbac    
Set de desen pentru copii 12 creioane    
Roll-up 800-1200cm    
Banner a3    
Mapă A4    
Creion simplu      
     
Condiții de achitare și livrare
Livrarea gratuită a  mărfii Da / Nu (dacă “Nu”, indicați costurile de livrare per comandă)
Termenul de livrare Indicați termenul minim și termenul maxim de livrare
Condiții de achitare Achitare în avans (100% sau parțial), achitare post-livrare
Reduceri Da (indicați %) / Nu
Disponibilitatea de a vinde marfa la cota TVA 0 Da/Nu

*Pentru anumite achiziții, CNTM va solicita marfa la cota TVA 0. În astfel de cazuri, CNTM va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.

Prețul la toate materialele trebuie să fie calculate cu design.

  • Catalogul produselor disponibile (anexă sau în format online), cu prețurile indicate în MDL. Specificați mărcile, brand-urile, furnizorii de rechizite de birou și papetărie cu care colaborați.

Oferta mai trebuie să includă:

  • Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice/Licența;
  • Datele de contact ale companiei;
  • Persoana de contact;
  • Rechizitele bancare ale companiei;
  • Semnătura persoanei autorizate.

Alte cerințe:

În cazul în care produsele propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.

Criterii de evaluare a ofertelor:

  • Experiența ofertantului (companiei): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
  • Diversitatea și calitatea produselor disponibile;
  • Preț competitiv, inclusiv respectarea raportului preț-calitate;
  • Condiții și termeni de livrare, achitare, reduceri și TVA.

Termen limită extins: 10 decembrie 2024.

Dosarul urmează a fi expediat prin e-mail la adresa: corespondenta@cntm.md cu mențiunea: „Oferte de prețuri pentru achiziționarea articolelor de papetărie și rechizite de birou cu design”

Ofertele incomplete sau depuse după termenul limită nu vor fi examinate.

Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola