Funcție vacantă: Specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice

Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) prelungește concursul pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice (1 funcție perioadă nedeterminată).

Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Bibliotecă, include:

  • competiția dosarelor;
  • proba interviului.

Sarcinile de bază ale funcției vacante:

  • asigură gestionarea bibliotecii INJ și oferă asistență beneficiarilor INJ;
  • asigură organizarea evenimentelor de promovare a resurselor informaționale ale CIJ;
  • contribuie la stabilirea și menținerea relațiilor de colaborare cu alte biblioteci, instituții relevante în vederea facilitării accesului la informații juridice;
  • participă la elaborarea și aplicarea strategiei de consolidare/reconceptualizare a bibliotecii INJ;
  • contribuie la elaborarea materialelor informative ale CIJ;
  • gestionează resursele informaționale online ale CIJ;
  • evaluează necesitățile și înaintează propunerile de achiziționare a bunurilor necesare informării beneficiarilor INJ.

Condițiile de participare la concurs:

  • cunoașterea limbii române;
  • constituie avantaje - experiența de muncă în domeniile relevante funcției, cunoașterea limbii engleze, cunoștințe în domeniul dreptului, abilități de design grafic sau de prelucrare video/imagini.

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
  • curriculumul vitae (CV);
  • scrisoare de motivare;
  • copia actului de identitate;
  • copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze (după caz), alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
  • facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
  • acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).

Pentru a aplica la funcția vacantă,

  • expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail: resurseumane@inj.gov.md;
  • prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).

Termenul-limită de depunere a dosarului: 10 decembrie 2024, ora 17:00.

Informații suplimentare la tel. 022 233119.

După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.

Salariul de funcție:

Conform Legii 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare. 




PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Hostingul pentru portalul CIVIC.MD este oferit gratuit de compania Starnet

 starnetlogo

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola