Funcție vacantă: Specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice
Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) prelungește concursul pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice (1 funcție perioadă nedeterminată).
Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Bibliotecă, include:
- competiția dosarelor;
- proba interviului.
Sarcinile de bază ale funcției vacante:
- asigură gestionarea bibliotecii INJ și oferă asistență beneficiarilor INJ;
- asigură organizarea evenimentelor de promovare a resurselor informaționale ale CIJ;
- contribuie la stabilirea și menținerea relațiilor de colaborare cu alte biblioteci, instituții relevante în vederea facilitării accesului la informații juridice;
- participă la elaborarea și aplicarea strategiei de consolidare/reconceptualizare a bibliotecii INJ;
- contribuie la elaborarea materialelor informative ale CIJ;
- gestionează resursele informaționale online ale CIJ;
- evaluează necesitățile și înaintează propunerile de achiziționare a bunurilor necesare informării beneficiarilor INJ.
Condițiile de participare la concurs:
- studii medii de specialitate, superioare incomplete sau complete de licență/echivalente în unul dintre domeniile: biblioteconomie, management, drept, comunicare, tehnologii informaționale sau alte domenii conexe asigurării accesului la informații;
- folosirea tehnologiilor informaționale la nivel de utilizator mediu sau avansat;
- cunoașterea cadrului normativ privind gestionarea bibliotecii, minim:
- cunoașterea limbii române;
- constituie avantaje - experiența de muncă în domeniile relevante funcției, cunoașterea limbii engleze, cunoștințe în domeniul dreptului, abilități de design grafic sau de prelucrare video/imagini.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
- curriculumul vitae (CV);
- scrisoare de motivare;
- copia actului de identitate;
- copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze (după caz), alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
- facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).
Pentru a aplica la funcția vacantă,
- expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail: resurseumane@inj.gov.md;
- prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).
Termenul-limită de depunere a dosarului: 10 decembrie 2024, ora 17:00.
Informații suplimentare la tel. 022 233119.
După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.
Salariul de funcție:
Conform Legii 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare.