Funcție vacantă: Specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice

Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1) prelungește concursul pentru ocuparea funcției vacante: specialist principal, Bibliotecă din cadrul Centrului de informații juridice (1 funcție perioadă nedeterminată).

Concursul pentru selectarea candidaților la funcția de specialist principal, Bibliotecă, include:

  • competiția dosarelor;
  • proba interviului.

Sarcinile de bază ale funcției vacante:

  • asigură gestionarea bibliotecii INJ și oferă asistență beneficiarilor INJ;
  • asigură organizarea evenimentelor de promovare a resurselor informaționale ale CIJ;
  • contribuie la stabilirea și menținerea relațiilor de colaborare cu alte biblioteci, instituții relevante în vederea facilitării accesului la informații juridice;
  • participă la elaborarea și aplicarea strategiei de consolidare/reconceptualizare a bibliotecii INJ;
  • contribuie la elaborarea materialelor informative ale CIJ;
  • gestionează resursele informaționale online ale CIJ;
  • evaluează necesitățile și înaintează propunerile de achiziționare a bunurilor necesare informării beneficiarilor INJ.

Condițiile de participare la concurs:

  • cunoașterea limbii române;
  • constituie avantaje - experiența de muncă în domeniile relevante funcției, cunoașterea limbii engleze, cunoștințe în domeniul dreptului, abilități de design grafic sau de prelucrare video/imagini.

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • cerere de participare la concurs, conform Anexei nr. 1;
  • curriculumul vitae (CV);
  • scrisoare de motivare;
  • copia actului de identitate;
  • copiile actului/actelor de studii și ale certificatelor de participare la cursurile de perfecționare profesională și/sau de specializare, cunoaștere a limbii engleze (după caz), alte acte confirmative privind calificările/experiența deținută;
  • facultativ - scrisori de mulțumire, diplome de apreciere, scrisori de referință/ recomandare etc.;
  • acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în formă liberă).

Pentru a aplica la funcția vacantă,

  • expediați setul de acte semnat electronic la adresa de e-mail: resurseumane@inj.gov.md;
  • prezentați setul de acte pe suport de hârtie la Secția resurse umane (biroul 101) de la Institutul Național al Justiției (mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 1).

Termenul-limită de depunere a dosarului: 10 decembrie 2024, ora 17:00.

Informații suplimentare la tel. 022 233119.

După examinarea dosarelor și a condițiilor de participare la concurs, informațiile privind data, ora și locul desfășurării probei interviu vor fi plasate pe pagina web a INJ (www.inj.md) și vor fi aduse la cunoștința fiecărui candidat admis la această etapă.

Salariul de funcție:

Conform Legii 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare. 


Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola