A.O. „Femei pentru Femei” este în căutarea unei Managere Financiare / unui Manager Financiar
DESPRE NOI
Femei pentru Femei este o organizație non-profit feministă care dezvoltă programe pentru a promova, pentru a susține și pentru a proteja drepturile femeilor și demnitatea acestora. Suntem o organizație bazată pe colaborare, suroritate, profesionalism, schimbarea la firul ierbii și respect reciproc. Misiunea noastră este de a însoți femeile și fetele în drumul lor spre autonomie și pentru a ne atinge misiunea, ne conducem după valorile: feminism, empatie și echitate.
Pornind de la misiunea de a însoți femeile în drumul lor spre autonomie, organizația Femei pentru Femei (FpF) implementează proiecte care au scopul de a promova bunăstarea, emanciparea, independența și participarea la viața economică și socială a femeilor și fetelor. Prin proiectele implementate FpF își propune să contribuie la susținerea femeilor și fetelor din zonele rurale din Moldova, cu scopul de a reduce inegalitatea de gen, inclusiv violența în bază de gen și de a contribui, prin implicarea femeilor, la dezvoltarea durabilă a comunităților locale. La fel, creează programe de voluntariat și activism pentru tineret, dezvoltă programe de suport pentru femeile și fetele care au trecut sau trec prin violență și contribuie la activitățile care promovează și avansează drepturile femeilor în Republica Moldova.
DESPRE OPORTUNITATE
FpF anunță concursul de angajare a unei Managere Financiare / unui Manager Financiar. El/Ea își asumă responsabilitatea pentru toate funcțiile financiare și contabile în corespundere cu Standardele Naționale de Contabilitate, legislația fiscală și legislația muncii. în vederea asigurării bunei implementări a proiectelor organizației.
Responsabilitățile și sarcinile vor include:
- Recepționarea, controlul, prelucrarea și evidența documentelor primare;
- Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C;
- Administrarea și evidența conturilor creditorilor și debitorilor;
- Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile;
- Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația în vigoare;
- Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare per proiect în conformitate cu cerințele donatorilor;
- Efectuarea calculelor şi transferurilor legate de impozite şi taxe, salarii, precum şi alte achitări;
- Oferirea de informații contabile veridice conducătorului, angajaților, auditorilor, precum și altor utilizatori ai datelor contabile;
- Planificare financiară și oferirea sistenței echipei FpF în întocmirea bugetelor pentru aplicarea la noi finanțări;
- Participarea la ședințele de planificare a echipei FpF;
- Participarea la ședințele cu reprezentanții/tele partenerilor de dezvoltare și donatorilor;
- Participarea la evenimentele organizației și activități de instruire aferente funcției, la necessitate;
- Activitatea se bazează pe aceste responsabilități dar nu se limitează la ele!
Cerințele minime de calificare:
- Studii superioare în contabilitate/finanțe;
- Experiența de muncă în domeniul contabilității de cel puțin 3 ani;
- Experiența de muncă în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 3 ani;
- Experiența de lucru cu donatori străini va constitui un avantaj;
- Experiența de lucru cu softul contabil 1C;
- Cunoștințe bune de operare PC, 1С;
- Cunoașterea Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și a legislației muncii;
- Capacitatea de a vorbi și a scrie fluent în limba română
- Un nivel bun de înțelegere și exprimare în limba engleză va constitui un avantaj;
- Un nivel bun de înțelegere și exprimare în limba rusă va constitui un avantaj;
- Abilitatea de a lucra în mod independent, pro-activ și conform unui program flexibil, la necesitate, în termeni restrânși;
- Atitudine activă, punctualitate și responsabilitate
Termeni și condiții de activitate:
Managera Financiară/Managerul Financiar va fi contractat/ă prin contract de angajare.
Pachetul de aplicare va include următoarele:
- CV-ul actualizat care să includă 2 contacte pentru referințe;
- Scrisoare de intenție;
CUM POȚI APLICA
Cererile pot fi depuse până la 29 noiembrie 2024, ora 23:59, fusul orar al Republicii Moldova la următoarea adresă de e-mail: office@fpfmd.org. Vă rugăm să menționați „Manager/ă Financiar/ă” în subiectul email-ului.
*Vom examina aplicațiile în mod continuu și putem transmite invitații la interviu înainte de termenul limită, deci încurajăm persoanele interesate, să aplice cât mai curând posibil. În cazul idetificării candidaturii potrivite, ne rezervăm dreptul de angajare până la termenul limită de depunere a aplicațiilor!
Cererile trimise după termenul limită sau incomplete nu vor fi luate în considerare. Doar candidaturile preselectate vor fi contactate.
TOLERANȚĂ ZERO FAȚĂ DE EXPLOATOAREA ȘI ABUZUL SEXUL
Femei pentru Femei are o toleranță zero față de exploatarea sexuală și abuzul sexual. Orice abuz comis va fi motiv de reziliere imediată a prezentului contract de către Femei pentru Femei și de întreprindere a măsurilor corespunzătoare. Toate/toți prestatorii/oarele de servicii sunt obligate/ți să adere la Codul de conduită, care includ principiile EAS, în orice moment (atât în timpul orelor de lucru, cât și în afara orelor de lucru).
Familiarizarea cu Codul de conduită și aderarea la acesta reprezintă o cerință esențială pentru prestatorii/oarele de servicii, pe lângă instruirea obligatorie. Toate/toți prestatorii/oarele de servicii trebuie să se asigure că înțeleg și acționează în conformitate cu această clauză.
ASIGURAREA EGALITĂȚII ȘI A NON-DISCRIMINĂRII
Angajatul/a este obligat/ă să se abțină de la incitarea la violență sau la ură și de la discriminare pe motive de sex, naționalitate, vârstă, origine etnică, religie, orientare sexuală, etc. Această obligație se aplică tuturor activităților întreprinse de angajat/ă, inclusiv celor care nu intră în cadrul prezentului contract. Orice încălcare a obligației menționate mai sus justifică rezilierea imediată a prezentului contract de către FpF și oferă dreptul FpF să solicite rambursarea integrală a contribuției sale.
Alte anunturi de angajare
- UNWFP Moldova: Emergency Preparedness and Response Officer - SC9 based in Chisinau
- UNICEF Moldova: National Individual Consultant to support the MER in the review and development of the new National Curriculum documents for the section related to research-based approaches and strategies
- Extended Deadline: UNICEF Moldova: National Individual Consultant to support the MER in the review and development of the new National Curriculum documents for the section related to research-based approaches and strategies
- UNICEF Moldova: Nat Indiv Consultant to develop a methodology and a study on the needs of teachers, mentors, and school managers
- AO Centrul de Drept al Femeilor angajează part-time șofer/șoferiță
- #lucruChișinău - Partnerships & Grants Manager/ă I Dreamups
- Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului anunță concurs pentru funcția de auditor intern, Serviciul audit intern
- Consiliul Audiovizualului angajează Consultant/ă în Comunicare
- Call for Expression of Interest: Junior Expert /Administrative Assistant for “Green Agenda for Georgia, Ukraine, Moldova, and Armenia” Project
- Termen extins. Solicitare de oferte pentru selectarea a doi experți/experte care să efectueze un studiu de referință (baseline) axat pe evaluarea capacităților OSC-urilor în dialogul politic, advocacy și capacități digitale, în cadrul proiectului INSPIRED