Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist Principal în secția Management Instituțional (Asistent Administrativ-Contabil)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea funcției: Specialist Principal în Secția Management Instituțional (Asistent Administrativ-Contabil);
Angajator: Instituția Publică Agenția de Investiții.
Responsabilitățile de bază ale funcției, conform fișei postului:
- Suport administrativ și contabil pentru activitățile zilnice ale Agenției;
- Pregătirea documentelor contabile;
- Înregistrarea tranzacțiilor financiare, asigurând conformitatea cu reglementările contabile;
- Menținerea evidenței documentelor financiare și actualizarea arhivei contabile;
- Suport în planificarea și derularea procedurilor de achiziții publice, conform legislației în vigoare;
- Coordonarea corespondenței și solicitărilor contabile și financiare;
- Asigurarea planificării timpurie și aprobărilor deplasărilor și evenimentelor;
- Asigurarea consumului optim de buget destinat deplasărilor și organizării evenimentelor.
Cerințele față de candidați și competențele acestora:
- Studii superioare în contabilitate sau finanțe;
- Experiență anterioară în activități contabile sau de achiziții;
- Cunoștințe solide în contabilitate și proceduri de achiziții publice;
- Competențe excelente de organizare și gestionare a timpului;
- Abilități de comunicare și colaborare eficiente cu echipa și partenerii;
- Cunoașterea fluentă a limbii române;
- Atenție sporită la detalii, respectarea eticii profesionale și confidențialității.
Criteriile de evaluare:
- Experiență relevantă în contabilitate;
- Experiență în procedurile de achiziții;
- Abilități de planificare și organizare;
- Abilități excelente de colaborare și comunicare.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoarea de motivație.
Salariul oferit: începând de la 17.000 MDL brut lunar salariu fix, plus bonus trimestrial.
Data-limită de depunere a documentelor: 25 noiembrie 2024, 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor: online, la adresa de email: office@invest.gov.md. E-mailul de depunere trebuie să conțină în subiect denumirea funcției vacante, la care aplică candidatul.
- IDLO Moldova Seeks Monitoring & Reporting Associate
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția conformitate
- Agenția de Guvernare Electronic relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (front-end)
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






